1. Olmuştuk. Madalya töreninden sonra otele döndük. Biri beni arıyordu. Bu kişi Tsubasa'ydı.
-Alo
-Tebrikler Beniz kazandınız.
-Teşekkürler sizede tebrikler Tsubasa.
-Teşekkür ederim. Eğer sizin içinde uygunsa haftaya bir maç ayarlamayı düşünüyoruz.
-A... Ama bu mükemmel bir haber.
-Peki Koçunuz Hanashima ile konuşucağız.
-Peki görüşürüz.
-Görüşürüz Beniz.
Telefonu kapatırken resmen elimden düşürecektim. Takım olarak bir odaya toplanmış konuşuyorduk. Erika gülerek ne oldu sevgilin mi aradı? dedi. Hayır dedim başımı sallayarak. Yarın Japon gençler takımı ile bir maç yapıcağız. Hepsi bir anda Ne? Diye bağırırken Sho içtiği suyu püskürttü.
Evet sonunda o istediğim vakit gelmişti. Tsubasa ile maç yapacaktım. Tagi ve Benim sakatlıklarımda iyileşmişti. Yazı tura attık. Top bizdeydi. Topu alarak koşmaya başladım. Hyuga hemen önümdeydi ama birden kenara çekildi. Sanki bana yol açıyordu. İyide neden. Tam karşımda bana doğru koşan Tsubasa'yı görmemle anladım. Muhtemelen Tsubasa takımından rica etmişti. Bende bunu istiyordum Tsubasa ile kapışmak. Onun hareketlerini kullanamazdım. Ama onu şaşırtabilirdim. Tam karşıma geçtiği an Santana dönüşü yapar gibi geriye döndüm. Ama topu havalandırmadan önüme dönüp yanından geçicektim ki birden tam önümde olduğunu gördüm. Kahretsin hamlelerimi çok dikkatli izlemiş olmalıydı. Birden topun ayağımda Tsubasa'nın karşımda olmadığını fark ettim. Ama çok hızlıydı. Arkamdan gelen sesle irkildim.
-Daha dikkatli davran Beniz.
Pekala Tsubasa bu tavsiyeye uyacaktım. Tsubasa takımdaki çoğu kişiyi çalımladıktan sonra -hiç şaşırmadım- Hyugaya pas attı. Hyuga öyle sert bir şut çektiki Tagi yerinden bile kıpırdıyamadı. Ama çok iyi oynuyorlardı. Belkide bizde başka Ülkelerde oynayıp kendimizi geliştirmeliydik. Kota birden koşmaya başladı. Tagi topu kale önüne dik diye bağırdı. Anlaşılan Hyuga gol attığı için durumu eşitlemek istiyordu. Tagi topu dikti. Kimse birşey yapmıyordu. Top Kota'ya ulaştı. Çok sert bir şut çekti. Ama Whakabayashi topu yumrukladı. Bu iş sandığımızdan zor olacaktı. Profesyonellerle oynuyorduk. Tüm gün oynamamıza rağmen 1 gol atamamıştık. Peki diye bağırdı Sho. Spiral! Emin değildim Tsubasa ve diğerleri çözmüş olabilirdi. Evet topu almayı gene başarmışlardı. Ama nedensizce bize hiç gol atmıyorlardı. Tsubasa siz hep atak oynarsınız diye bağırdım. Neden atağa kalkmıyorsunuz!!! Tsubasa birden topu aldı ve kaleye koşmaya başladı. Haklısın diye bağırdı. Yüzüne baktı çok eğleniyordu. Evet sorun buydu ben eğlenmiyordum. Taktikler uydurmaya çalışıyordum. Herşeyimi ortaya koyarak koşmaya başladım. Şu ana kadar 10 kez karşı karşıya gelmiştik. Ve ben bir kez bile çalım atamamıştım. Ama bu sefer atacaktım. Evet yapabilirdim. Tsubasa beni bir türlü geçemiyordu. Bu sefer izin vermeyecektim. Birden gülümsedi bende gülümsedim. Artık maçtan zevk alıyordum. Bakıyorum beni gelemiyorsun dedim. Tsubasa evet gerçekten zevk alarak oynamaya başladın bu iyi birşey dedi. Bir anda bir boşluğumu bulup beni geçmişti. Gene başaramamıştım. Neyse bende tekrar denerdim.
Gün bitmişti. Herkes gitmişti. Tsubasa ile maç yapmak gerçekten harika bir histi. Babam birden odama girdi. Kızım artık maçların bitti. Tsubasa ile maçta yaptın. E babana yeni iş teklifleri geldi. Birde Alman kız takımlarından transfer teklifi geldi. Ne dersin gidelim mi? Duyduğum şeyle şok olmuştum. Japonya'dan ayrılmak istediğimi sanmıyordum.
Artık bölümlerin altına yorum yazmıyor yada vote yapmıyorsunuz. Lütfen emeğim karşısında en azından beğenip beğenmediğiniz yazan bir yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Teen FictionTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.