Ben...
Tam o sırada Kota geldi. Kardeşim ne oluyor? Maçta da bir garip davrandınız dedi. Ozo birşey yok sadece daha Beniz ile oynamaya alışamadım diyerek yanımızdan ayrıldı. Kota herzaman ki umursamazlığı ile - evet onları 3 haftadır tanıyorum yani huylarını biliyorum - thı diyerek gitti. Eve gelir gelmez hazırlandım. Yarın yola çıkıyorduk. Ayrıca zorlanırsak birkaç taktik deneyecektik. Hemen duş alıp uyudum. İlk defa seyehat etmiyordum ama genede heycanlıydım.( Asya Elemeleri 2. Tur )
Japon takımına karşı Suudi Arabistan takımı. Bakalım kim kazanacak. Suudi Arabistan herzaman ki taktikleri karınca larvası taktiğini uyguluyor. Japon takımının her taktiğini önceden anlıyor ve bütün takım savunma yapıyorlar. Altın ikili Tsubasa ve Misaki'nin bile birbirine pas atıcaklarını önceden anlayıp onları durdurmayı başarıyorlar. Ama altın ikili bir şekilde paslaşmayı başarıyor. Tsubasa ileri çıkıyor. Ama bütün takım Tsubasa'yı tutmuş durumda. Böyle giderse durum berabere bitebilir. Tsubasa pas atmayı deniyor. Ama Suudi takım kaptanı Owarian topu alıyor ve bir anda atağa çıkıyor. Bütün oyunculara depar atarak ilerliyor. Misugi ile Owarian karşı karşıya. Owarian dengesini kaybediyor ve düşüyor. Hayır düşüyor gibi yapıp arkadan topu aşırttı. Ve Misugi'yi geçiyor. Bir şut denemesi yapıyor ama Whakabayshi topu yumrukluyor. Bu maç çok çekişmeli ilerliyor sayın seyirciler.
( Beniz'in anlatımıyla )
Evet sonunda maç yapılacak bölgeye ulaşmıştık. Adını okuyamadığım bir stadyumdaydık. 2 gün sonra maçlar başlıyordu. Bizde o ara dinleniyorduk. Herkes odasına çekilmişti. Eşyalarımı yerleştirdikten sonra karnımın acıktığını fark ettim. Daha 1 saat önce yemek yemiştim. Hani insanlar sürekli yemek yiyip zayıf kalan kişilerden nefret ederler ya. Bende o zayıf kalanlardanım hehe. Yemek yerine indiğimde Ozo'yu gördüm. Galiba o da acıkmıştı. Yemeğimi aldım ve karşısına oturdum. Beni gördüğüne şaşırmıştı. Ozo ne oluyor neden bana o gün pas atmadın? diye sordum. Başını eğdi ve sonunda bana cevap verdi. O gün sana pas atacaktım. Sana baktığımda donup kaldım ne yapacağımı bilemedim. Rakip üstüme gelince birden harekete geçtim dedi. Ben galiba... Birden Sho'nun sesini duydum. Heyyy çocuklar bende acıkmışım size katılabilir miyim? Offf bu çocuğun bağırma problemi var. Ozo bu lafıma gülmeye başladı. Onu ilk defa böyle içtenlikle gülerken görüyordum. Çok harika bir gülüşü vardı. Ah ne diyordum ben? kendine gel Beniz. Bir süre sonra herkes acıkmış olacak ki aşağıya indiler. Yemek yedikten sonra biraz antrenman yaptık. Evet bu takımın iyi bir özelliği vardı. Her zaman antrenman yapabilirlerdi.
Ertesi gün
Bu otelin bir havuzu vardı. O yüzden bu gün yüzmeye karar vermiştik. 2 saat yüzdükten sonra Ryuji harika bir futbol sahası bulduğunu söyledi. Turnuvadaki diğer takımlar da orda antrenman yapıyormuş. Hemen hazırlanıp oraya gittik. Sahaya vardığımızda böyle bir kalabalık ile karşılaşmayı beklemiyordum. Jutros takımından bir oyuncu bize doğru gelmeye başladı. Erika,Reika ve benim karışmada durdu. Demek sizi hafife almamam lazım. Sonuçta erkekler yerine sizi seçtilerse iyi oynuyor olmanız lazım. İngilizce konuştuğu için dediğni anlamıştık. Erika sinirli bir şekilde saymaya başladı. Hayır küfür etmiyordu. Sadece İngilizcem o kadar iyi değildi. Reika ise Erika'yı susturmaya çalışıyordu. Bende sinir olmuştum. Hemen ona omzumla çarparak yanından geçtim. Ve onun takımında antrenman yapan çocukların birinden topu kaptım. Takımdaki diğer oyuncular sinirli, sinirli bana doğru koşmaya başlayınca topu yukarıya gönderdim ve zıplayarak rövöşata çektim. Top çok hızlı gitmesine rağmen kaleci tutmuştu. Anlaşılan maçta ki rakiplerimi bulmuştum. Az önce bize laf eden çocuk gülümsemişti. Güzel şuttu sizi kesinlikle hafife almıycam dedi. Evet bizi hafife almamalıydı.
( Suudi Arabistan - Japonya )
Oyuna cin takma isimli kocaman cüsseli bir oyuncu katılmıştı. Vücüdu münafık 3 farklı bölgesi ile 3 farklı gol atacağım. Cin gelen orta ile topa vurdu. Ama Whakabayshi topu kurtardı. Top Hyuga'ya ulaştı. Sayın seyirciler pas atmak yerine topa vurmayı hedefliyor. Hyuga karşısında 2 tane oyuncu olmasına rağmen topa vuruyor. Ama bu kaplan şutu değil. Top Matsuyamanın kartal şutu gibi yere paralel gidiyor ve iki oyuncunun arasından geçiyor ama top birden yükseldi ve kalenin üst direklerini deldi geçti.
Hyuga
-Bu benim yeni özel şutum. Raiju şutu.Top tekrar Hyuga'da. Yeni şutunu çekiyor.
Tsubasa
-Anladım ayağını yere sürtüyor böylece top daha sert gidiyor.Gözlerime inanamıyorum sayın seyirciler. Hyuga'nın şutu cin'i deviriyor ve kaleye girerek gol oluyor. ( Bunu abartılı bulabilirsiniz ama ben kafama göre yazmıyorum mangaya göre yazıyorum ) Owarian topu tekrardan alıyor.
Misugi
-Bu sefer kanmayacağım. Beni iki defa geçti. İkincisinde aynı taktiği uygulayacak sandım ama depar atarak geçti. Bu sefer geçemeyeceksin.Owarian düşmüş gibi yapıyor ve topu aşırtıyor. Ama Misugi ters dönüp gelen topa rövöşata çekiyor. Ve top doğruca rakip takımın orta sahasına doğru gidiyor. Kontrol topu alıyor ama o da ne? Çin faul yapıyor. Suudi Arabistan baraj yapıyor.
Owarian
-Acaba topa kim vuracak. Tsubasa falsolu şutu, Kojiro raiju şutu, Matsuyama Kartal şutu atabilir.Japon oyuncular aralarında konuşuyor. Buda ne? Topun başına Misaki geçiyor. Acaba kime pas verecek. Misaki Japon oyunculara doğru döndü ve topa vuruyor. Ama... Top Japon oyuncuları eş geçiyor...
Misaki
-Dünyayı gezerek kendimi geliştirdim. Bu bumerangtan esinlendiğim bumerang şutum ile gol atıcağım.Top birden falso aldı ve takip kaleye doğru gitmeye başladı. Barajın yanından geçti ve gooooool. Misaki harika bir gol atıyor.
Aradan vakit geçer
Ve Japonya'ya maçı kazanıyor.
Özür dilerim dün bölüm yayınlamaya fırsatım olmadı. Bundan sonra 2 günde yada 3 günde bir bölüm atmaya çalışıcağım lütfen sayfanın altında ki yıldıza basın. Bunu yeni bölümü gelene kadar diğer hikayelerime göz atabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Fiksi RemajaTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.