Sho Shunko

184 18 0
                                    

Sho Shunko Predators'ta ki değil!!!

Sinirimizi bozmayı başarmışlardı o yüzden sahayı terk ettik. İlk maçımız yarındı ama gene de yakınlardaki başka bir sahada antrenman yapmaya başladık. Spiral taktiği 8 kişilikti ama onu 11 kişilik yapacaktık. Bu yüzden bütün gün buna çalışmayan başladık. Aynı zamanda 8 hareketini de 11 kişiye uyarlamamız lazımdı.

( Çin ve Japonya maçı )

Japon takımındaki herkes
-Neeeeeee

Koç
-Shingo bu maçta oynamayacak olabilirsin çünkü 2 diğer maçlarda 2 kart yedin ama kendine dikkat etmen lazım.

Aoi
-Biliyorum koç ama Sho Shunko ile karşılaştığım için böyle oldu. Hyuga Sho senin ile kapışmak isteyecek dikkatli ol.

Hyuga
-Ne annem bayıldı mı? Durumu nasıl?

Kardeşi
-Çok çalıştığı için düşüp kafasını vurduğunu söylediler abi.

Hyuga
-Ahhh ne yaptım ben? Ama annem hayallerimi gerçekleştireceğim için çok mutlu olmuştu. Belkide evde kalıp  çalışmalıydım. Hayır babamı da oynadığım ilk maçı kazanamadığım için kaybettim. Bu maçı kazanacağım.

Whakabayshi
-Doktor ellerimi sargıya almayın. Ellerimi hissetmezsem topu tutamam o yüzden rahatlatıcı iğne de yapmayın.

Maç başladı sayın seyirciler. Japon takımı ayağa başlıyor. Tsubasa ve Misaki altın ikili aralarında paslaşıyor. Çin savunması birşey yapamıyor. Tsubasa topu Hyuga'ya yolluyor. Hyuga kale ile aralarında mesafe olmasına rağmen şut çekiyor. Ve gooooool. Japonya 2. Dakikada 1 gol atıyor. Ve topu geri kazanıp ataklarına devam ediyorlar. Ve Hyuga tekrardan topa vurmaya hazırlanıyor.

Shunko
-A kaplan şutunu çekecek. Buna karşı kendi geri çevirici şutumu çeksem ne güzel bir ejderha deseni oluşurdu. Bekle Hyuga 2. Yarıda maça girip seninle hesaplaşacağız.

Ve Hyuga kaplan şutunu çekiyor. Ve top ağlarda. Hyuga 20. Dakikada bir gol daha attı sayın seyirciler.

( Beniz'in anlatımıyla )

Otele vardığımızda hepimiz çok yorulmuştuk. Yarın ki maçımız için dinlenmemiz gerekiyordu. Sabah kalkıp hemen hazırlandık. Bu gün 2 maç atacaktık. Hemen hazırlanıp sahaya çıktık. Dünkü çocuk seyirci yerlerinde oturmuş bize bakıyordu. Ağğğ çok sinir bozucuydu. Bu maçta hiçbir özel taktik kullanmayı planlamıyorduk. Zaten gerek kalmamıştı. Daha 3. Dakikada topu kaparak 1 gol atmayı başarmıştık. Dün sahada gördüğüm bir çocuk yedek kulübesinde oturuyordu. Ama hemen oyuncu değişikliği yaptılar. Çocuk topu alır almaz Erika'yı  çalımladı. Ama Kota topu geri aldı. Çocuk iyi oynuyordu ama bizim oyuncularımız kadar iyi değil. Kota biraz daha ilerledi. Ve şut çekti. Böylece 2. Golümüzü de attık. Ama takım bu yarıda ful tamım bize atak yapmaya başladı. Bu yarı o yüzden 2-0 bitti. 2. Yarı bir gol daha atmak ve arayı iyice açmak için atak oynamaya başladık. Topu sonunda kapmıştım. Harika bir fırsat yakaladım. Hemen depar atarak oyuncuları geçmeye başladım. En son iyi oynayan çocuğun üstünden topu aşırttım ve kaleye sert bir şut çektim. Ve gooool. 1. Yarıda ki gibi bütün takım atak oynamaya başladılar. Tagi çok yorulmuştu. Gol yememiz an meselesiydi bu yüzden riske girdim ve topu kaptım. İleri doğru koşmaya başladım. Ve 2. Yarı bitti. Rahat bir nefes almıştık. Böylece ilk maçımız 3-0 bitmiş oldu. Bu gün 2. Maçımızı da atacaktık. 1 buçuk saat sonra başlıyordu.

( Çin ve Japonya maçı )

Japon stad girişi

Pepe
-Tsubasa

İshizaki
-Ha bu senin Brezilya'da ki arkadaşın değil mi?

Pepe
-Evet ben Tsubasa'nın arkadaşıyım. Tsubasa ben buraya Brezilya'da ki en iyi oyuncu olan Santana'yı yenen Tsubasa Ozhora'yı görmeye geldim. Asya seviyesinde oynayan Tsubasa'yı görmeye gelmedim. Kendi seviyende oyna Tsubasa.

2. Yarı başlıyor sayın seyirciler. Çin takımında bir değişiklik oldu. Sho Shunko oyuna giriyor.

Misaki
-Tsubasa maçı düşün Pepe'nin dediklerini değil.

Japonya atağı başlatan taraf oluyor.

Misaki
-Tsubasa neyi düşünüyorsun rakip geliyor.

Tsubasa
-Ha tamam. Off Misaki uyarmasına rağmen düşüncelere daldım.

Tsubasa topu Hyuga'ya paslıyor. Hyuga şut çekmeye hazırlanıyor. Oda ne? Sho çok hızlı bir şekilde rakibine yaklaşıyor. Ve topa vuruyorlar. Top birden havaya yükseliyor.

Sho
-Ne başka bir şut çekmiş. Madem topu kaleye gönderemiyorum o zaman benden inen topu takım arkadaşıma paslarım.

Ve Sho topu takım arkadaşına paslıyor. Ama Whakabayshi topu tutuyor. Ve topu tekrardan Hyuga'ya atıyor. Hyuga topa vuruyor. Ama Sho'da topa vuruyor. Top doğruca Japon kalesine gidiyor.

Sho
-İşte harika bir ejderha.

Top kaleye giriyor. Whakabayshi yerinden kıpırdamıyor. Whakabayshi ilk defa ceza sahası dışından gol yiyor.

Whakabayshi
-İnanamıyorum. B-ben ceza sahası dışından gol yedim. Bu çok onur kırıcı.

Sho
-Demek topu tutmaya kalksan elilini yok edeceğimi anladın.

Sho hemen topu alıyor ve orta sahaya taşıyor. Muhtemelen oyun hemen başlasın istiyor.

Tsubasa
-Pepe haklıydı. Pekala kendi seviyemde oynayacağım.

Tsubasa topu alıyor. Haaaa Tsubasa Misaki ile oynamak yerine rakipleri kendi başına geçiyor. Ve Sho'ya doğru koşmaya başladı. Tsubasa topa vurmaya hazırlanıyor. Sho'da öyle. Ne? Tsubasa birden ayağını arkadan tuttu.

Sho
-Olamaz ayağımı durduramıyorum.

Ve Tsubasa topa sonradan vurup bir gol atıyor. Top şimdi Sho'da. Topu ona doğru yaklaşan Tsubasa'ya atıyor.

Tsubasa
-Demek benle tekrardan hesaplaşmak istiyor. Ama aynı şeyi yapsam bu sefer  kanmaz.

Whakabayshi
-Hadi Tsubasa git. Olmadı ben tutarım topu.

Tüm takım
-Evet Tsubasa yapabilirsin.

Tsubasa
-Pekala o zaman yapacağım. Top karşılık verse bile kaleye girmemeli. O yüzden topu döndürüp falsolu vurucam.

Tsubasa topa vurmaya hazırlanıyor. Sho birden yana geçiyor ve topa düz değil yandan vuruyor. Top doğruca Japon kalesine gidiyor.

Whakabayshi
-Elimin yok olabilecek olsa bile topu tutacağım.

Ve Whakabayshi topu tutuyor. Ama durumu pekte iyi gözükmüyor.

Whakabayshi
-Çocuklar topu diğer elimlede tutabilirim siz gol atın.

Topu Tsubasa'ya yolluyor.

Tsubasa
-Pekala Hyuga anladın mı?

Hyuga
-Tamam.

Tsubasa gene tek başına ilerliyor. Sho ile karşı karşıya. Tsubasa topa vurmaya hazırlanıyor hayır. Birden topu bıraktı. Topa Hyuga vuruyor. Sho'da aynı anda vuruyor. Ve top Japon kalesine doğru gitmeye başladı. Ama oda ne? Hyuga'nın arkasında duran Tsubasa gelen topa kendi özel şutu ile karşılık veriyor. Ve gooooool. Tsubasa bir gol daha attı.

Hyuga
-Böylece intikamım alınmış gibi oldu.

Ve maç bitiyor. Kazanan Japon takımı.

Takeshi
-Hyuga annen uyanmış.

Hyuga
-Evet maçı kazandığımız için oldu.

( Beniz'in anlatımıyla )

2. Maçımızıda 2-1 yendik Tagı çok yorulmuştu ve ayağa kalkma fırsatı olmadan 1 gol yemişti. Ama sonuçta kazanmıştık.

Erika
-Heyyy çocuklar Japonya Çin'i 2-1 yenmiş.

Bu harika hadi Tsubasa devam et. Bizde yeneceğiz ve 1. Olacağız.

Evet bu bölüm çoğunlukla Japon takımı üzerinde oldu. Merak etmeyin Tsubasa'yı ayrı Victory Kickoff'u ayrı yazmayacağım. Bir ara birleşecek ler ama şu anlık böyle yazmalıyım. Beğendiyseniz lütfen sayfanın altında ki yıldıza basın.





Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin