Yarı Finalin 2. Yarısı

103 15 1
                                    

Birkaç gündür Beyblade izliyorum valla gaza geldim. Bu bölümü yazdım. Beyblade'i oldlar bilir siz hatırlıyor musunuz? Neyse uzatmadan bölümü geçek.

İyide doktor kiminle konuşmuştu ki?
Telefonu elime alınca şok oldum.

-Alo

-Alo Beniz beni iyi dinle direkt konuya geçiceğim. Maça girmen gerçekten futbol kariyerinin sonu olabilir ama eğer bunu gerçekten istiyorsan durma futbolu her fırsatta oynamak ve o maçı kazanmak istiyorsan seni kimse durduramaz. Ama unutma bacağına dikkat etmen gerekir.

Gözlerim resmen parıldıyordu. Bu gerçek bir futbol sevgisi dedim içimden.

-Tamam ben kararımı verdim teşekkürler.

Telefonu kapatıp doktora geri uzattım. Doktor kararını söyle dercesine bana bakıyordu. Tamam sana kararımı söyleyeceğim ama bana neden Tsubasa'yı aradığını söyler misin? Dedim. Doktor baktım fikrin değişmiyor onu arıyım dedim ama bence fikrin hâlâ aynı hatta daha da isteklisin diye cevap verdi. Evet dedim o sahaya çıkacağım.

2. Yarı başlamıştı. Ayağım sargıya sarılmış olsada hâlâ kötü durumdaydım. Aynı zamanda ayağımı fazla yormamam gerekiyordu bu yüzden arkada duruyordum. Bu iş çok canımı sıkıyordu. Koça baktım, bakışlarımdan ne demek istediğimi anlıyordu. Bana uzun uzun baktı sonra başını sallayarak onay verdi. Harika hemen orta sahaya geçtim. Beni gören Moyoja arkaya geçti. Henüz kalemize 2 gez gelebilmişlerdi. Ama Hanz veya Beil gelememişti. Şutları Akai tutmuştu. Top Reika'daydı. Hemen topu bana attı. Neeeeeeeee...Kahretsin Hanz ne ara geldiğini anlamadığım bir şekilde pası kesmişti. Reika özür dilerim dedi. Sıkıntı yok senin suçun değildi şimdi topu alırım dedim ve Hanz'ın arkasından koşmaya başladım. Harika ona yetişmiştim. Hanz birden durdu. Arkasına yani bana dönerek topu bana attı. I...Bu benimle alay mı ediyordu? S-sen ne yapıyorsun! Diye bağırdım. Hadi beni çalımla dedi. Ne yaptığını anlamıştım. Ayağım sakattı ve aklı sıra benimle dalga geçiyordu. Futbol 11 kişilik bir oyundur ve eğer ayağım sakatsa bende başkasına pas atarım birebir mücadeleye girmem diyordum ki aniden yaptığı atakla geri çekildim. Çok sıkıcısın boş konuşmayı bırak dedi. Bunun derdi neydi beni bilerek sakatladığı yetmiyormuş gibi birde alay ediyordu. Pekala madem istiyordu aptallık olduğunu bile bile onunla teke tek mücadeleye girecektim. Hayır son anda aklıma gelen şey ile vazgeçtim. Zaman kazanıyordu. Top bende olduğu için bütün takım bize odaklanmıştı. Böylece az önce farkettiğim kaleye doğru koşmakta olsn Beil'ı kimse fark etmiyecek ve ona orta açarak bir gole ulaşıcaktı. Çocuklar Beil diye bağırdım ve topu alarak rakip takımın kalesine koşmaya başladım. Hanz sinirlenerek sana etrafı izlemen için çok vakit verdim dedi. Benim peşimden koşmaya başladı. Ayağım iyice ağrımaya başlamıştı. Artık koşamıyacak gibi hissediyordum. Erika ile aramda kimsenin olmadığını fark ettim. Hemen pas attım. Hanz Erika'nın peşinden koşmaya başladı. Erika boştaki Ryuji'ye ve oda Auto'ya pas attı. Hanz Auto'ya yetişmişti. Auto Hanz'ın çalımlamayı başrmıştı. Kaleye çok yaklaşmıştı. Ama önünde oyuncular vardı. Bu şansı kaçırmak istemiyordu. O yüzden Kota'ya pas attı. Birer takım gibi oynuyorduk bu harikaydı. Ve goool 2. Golümüzü atmıştık.

Maçta fazla gelişme olmamıştı. 2-0 yenmiştik. Artık 3 gün sonraki final maçını yenecek ve 1. Olacaktık. Sonra ise Tsubasa ile maç yapabilecektim. Bekle beni Tsubasa 1. Olucağım ve seninle karşılaşacağım.

Evet yarın matematik sınavım var ve benim yaptığım şey. Sizi hikayesiz bırakamazdım. Kısa oldu ama olsun. Umarım beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayalım.

Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin