Tsubasa'ya çalım

103 8 4
                                    

Olayların yaşanmasının ardından tam 1 yıl geçmişti. O sırada Real Madrid'in kız takımına transfer olmuş birkaç maçıma çıkmıştım bile. Bu gün ise Japonya'ya bizimkileri ziyarete gidiyordum. Real Madrid'e transfer olduğumdan beri çok şey değişmişti. Normalde sadece erkek futbolu izlenirken diğer herkesin ilgisini çekmiştim. Artık kız futboluda izlenmeye başlıyordu. Dolayısıyla ün kazanmaya başlamıştım. Kendime özel ayrıltılan koltuğa oturdum. Tüm yol camdan dışarıyı seyrettim. Manzara gerçekten harikaydı.

Japonya'ya vardığımda Erika,Reika ve Sho beni karşılamaya gelmişti. Diğerlerinin nerede olduğunu sorduğumda futbol sahasında bizi beklediklerini söylediler. Evet Tsubasa'ların takımına karşı maç teklifi vermiştik. Bu sefer Tsubasa'yı çalımlayacaktım.

Sahaya varınca içimde bir heyecan oluştu. Uzun zamandır onları görmiyordum. Doğrusu özlemiştim. Bazen maçlarını televizyondan izliyordum. Sahaya girdim. Ve maçımız başladı. Topu almıştım. Doğruca meydan okurmuşçasına Tsubasa'ya doğru koşuyordum. Tam karşı karşıya geldiğimiz sırada aniden geriye dönüp Kota'ya pas attım. Tsubasa bunu beklemiyordu. Ona dönerek takım oyunu maçtaki en önemli şeydir çünkü biz 11 kişilik bir takımız dedim. Tsubasa gülümseyerek evet dedi. Birden Misaki topla hızla yanımızdan geçti. Evet bizde takım oyunu oynuyoruz dedi. İlk yarı bitmesine rağmen bir gol bile atamamıştık. Ama Hyuga bize 1 gol atmıştı. Belki daha fazla atabilirlerdi ama bizi zorlamak istemedikleri belliydi. 2. Yarı başlamıştı. Artık Tsubasa'yı çalımlamak istiyordum. Ama her seferinde o beni çalımlıyordu. Bir şekilde en azından 1 gol atmalıydım. Ama Wakabayshi'ye gol atmak çok zordu. Genede umudumu kaybetmemeliydim. Bu sefer Misaki bize gol atmıştı. 2. Yarı bitmek üzereydi. Ama en azından Tsubasa'ya çalım atmalıydım. Eğer atamazsam asla dünyanın en iyi futbolcusu olamazdım. 2. Yarının bitmesine 1 dakika kalmıştı. Çok yorgundum. Birden durdum. Artık hiç umudum kalmamıştı. Birden top bana geldi. Sho bana bağırdı.

-Hadi Benizzzz!

Sho'nun bağırmasıyla kendime geldim. Ne yapıyordum ben. Tsubasa olsa asla pes etmezdi. Bende etmemeliydim. Sanki koşmazsam ölecekmişim gibi koşmaya başladım. Bu sefer Tsubasa'ya çalım atacaktım. Bu sefer olmalıydı. Daha Tsubasa'nın önüne gelmeden topu havalandırdım. Tsubasa ile aynanda sıçradık. Bir şekilde ondan önce davranmayı başarmıştım. Kendi özel tekniğini kullandığım için olmuştu.

Fakat Wakabayshi tutmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fakat Wakabayshi tutmuştu. Ve maç bitmişti. Tsubasa yanıma gelerek başını eğme sen beni çalımlamayı başardın dedi. Tsubasa'nın dediği şeyle hızlıca başımı kaldırdım. Bu doğru b-ben Tsubasa'yı çalımlamıştım. 10 dakika bunu kutlamamdan sonra hep beraber Tsubasaların evinde buluştuk. Cips kola yiyerek futbol maçlarımızı izleyip eleştirdik. Gün güzel geçmişti. Herkes gittikten sonra birtek Tsubasa ve ben kaldım. Tsubasa sen nereye gideceksin diye sordu. Otelde kalacağım diyordum ki rezervasyon yapmadığımı  hatırladım. Tsubasa gülerek istersen bugün burda kalabilirsin dedi. Sanırım kabul etmekten başka şansım yoktu. Tsubasa'nın annesi bana yatacağım yeri gösterdi. Tsubasa'ya iyi geceler diyerek odaya geçtim. Nedense burda kaldığım için mutluydum. Kendi kendime gülümsüyordum. Buda neydi şimdi? Kendime gelerek üstümü değiştirdim. Yatağa uzanarak düşünmeye başladım. Babam beden hocası olduğu için Tsubasa ile tanışmıştım. Sonra futbola merak salmış ve bir hayal edinmiştim. Tsubasa'yı yenerek dünyanın en iyi futbolcusu olmak Tsubasa'yı en azından 1 kere çalımlayabilmiştim. Ayrıca benim sayemde kız futboluda ünlenmiş ve ünlü olmuştum. Gerçekten bunların olacağını bana söyleselerdi inanmazdım. Mutlu bir şekilde gözümü kapattım ve uykuya daldım.

Evet sizi unutmadım sadece yazmak için vaktim yoktu. Finale 1 bölüm kaldı. Bu son bölümleri futboldan uzak günlük hayat şeklinde yazacağım. Final için önerilerinizi varsa yazmayı unutmayın.

Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin