Yeni takım

519 25 3
                                    

Saat 8 de çalan alarmla yataktan kalktım. Evet antrenman 10 daydı ve evimin yakınındaydı ama olsun. Hemen saçlarımı taradım ve mutfağa geçip kendime yemek hazırladım. Kahvaltım bittikten sonra spor için rahat kıyafetlerimi giydim. Yanıma su aldım ve kulaklığımı takarak evden çıktım. Saat daha 9:13 tü. Topumu sürerek koşu yapmaya başladım. Babam çoktan işe yani okula gitmişti. O yüzden ona haber de vermemiştim. Saat buçuğa gelirken dünkü hocanın bahsettiği yere doğru top sürmeye başladım. Evet bu gün normalde okula gitmem gerekiyordu ama daha taşınma bitmemişti ve kayıt işlemlerim hazır değildi. Babam zaten 4 yıldır burada yaşıyordu buraya yeni taşınan bendim. Babam Tsubasa'nın onun çalıştığı okulda okıduğunu ve onunla tanışma fırsatı yakaladığını söylemişti. Tsubasa o zamanlar 15 yaşındaydı ve çok iyi bir futbolcuydu. Ben bunları düşünürken sahaya çoktan ulaşmıştım. İçeri girdim. Ve yedek kulübesine oturdum. Dünkü koçta yanıma gelmişti. Yüzüne dikkatli baktığımda birşey fark etmiştim. Bu j liginde Thandirbolsta oynayan Hanashima Masaru değilmiydi? Şimdi fark ettim saçları da siyahtı. Demek geldin dedi. Evet Koç Hanashima dedim. Şaşırmıştı. Demek beni tanıyorsun dedi. Takımınızı görmek istiyorum ne zaman maç yaparsınız? diye sordum. Ah çok heycanlısın biraz sabret dedi. Takım oyuncuları gelmişti. Garip olan şu ki üstlerinde bir okul forması vardı. Koç durumu anlamış olacak ki Tsubasa Ozora'yı bilir misin? O ilk burda Nankatsu okul takımında forma giymeye başladı dedi. Ne yani bu takım babamın çalıştığı okulun takımı mıydı? Isınma hareketlerini yaptıktan sonra maç yapmaya başladılar. Takımda ki bir çocuk dışında pekte iyi oynadıkları söylenmezdi. Sarı saçlı olan çocuk bizden küçük gibi duruyordu ve herkesi tek başına çalımlayarak geçiyordu. Bakıyorum oynayışını beğendin o Auto dedi hemen yanımda oturan koç. Bende oyuna girmek istiyorum dedim. Koç gülümsedi bunu demeni bekliyordum hadi ısın dedi. Hemen ısınmaya başladım. Koç maçı durdurdu. Dinleyin çocuklar bu kızda sizinle oynayacak kız diye hafife almayın dedi. Hepsi birden bana garip garip bakıyordu. Bir kişi hariç. Kız diye onu hafife almayın eski takımımda Erika diye biri vardı ve çok iyi oynuyordu dedi Auto. Güzel en azından beni hafife almayacaklardı. Tam maça başlayacağımız sırada zil çaldı herkes buraya toplanmıştı. Bir erkek öğrenci thı şunlara bakın forvetleri sakat diye bir kız oynatıyorlar söyleselerdi ben girerdim en azından o kızdan daha iyiyim dedi. Sinirlenmiştim. Koç yanıma gelerek şovunu yap dedi. Pekala onlar kaşındılar. Tam maç başlayacakken koç Auto oyundan çık dedi. Hayal kırıklığına uğramıştım. Ben iyi bir rakip ile oynamak istiyordum. Birşey söylemedim. Maç başlar başlamaz takipte olan topu hızımı kullanarak kaptım. Hemen kaleye doğru koşmaya başladım. Koç Hanashima'nın dediği gibi şovumu yapacaktım. Herkesi tek tek koşarak geçiyordum. Kalenin yakınlarına kadar gelmiştim. Önümde 3 kişi vardı. Topu sağ tarafa attım ve onları sol taraftan geçerek falsolu gelen topu aldım. İzleyenler şok olmuştu. Benden bu kadarını beklemiyorlardı. Ama gerçek şovumu Auto ile yapacağım maça saklayacaktım. Önümde sadece kalede vardı. Sert bir şut çektim ve gol oldu. Az önce konuşan çocuklar susmuştu. Aslında daha fazla oynayabilirsin ama koç Hanashima'nın yanına giderek Auto oynamayacaksa oyundan çıkıyorum dedim. Tamam Auto oyuna girdi dedi. İşte şimdi başlıyorduk.

-Sho kızın hareketlerini gördün mü? Harikaydı.
-Evet bu kız bana seni hatırlattı Erika ve tabi Momoyama Predator'sı.

Maç başlamıştı. Topu hemen Auto'ya pasladılar. Benden korktukları belliydi. Auto üstüme doğru koşmaya başladı. Kenara çekildim. Şaşırarak durdu. Bu golü atmanıza izin veriyorum durum eşitlensin diye dedim. Birşey demeden ilerlemeye devam etti ve bir gol attı. Bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Topu bana at diye bağırdım takım arkadaşıma. Bana pas atınca hemen Auto'ya doğru koşmaya başladım. Auto ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bana bakıyordu. Birden kafasını salladı ve kendine geldi. Ona fazlasıyla yaklaşmıştım.

Evet sayın seyirciler Beniz Auto'ya meydan okuyor. Buda ne? Beniz top ile beraber arkasını dönüyor Auto topun nerde olduğunu anlamaya çalışıyor. Yoksa evet Beniz topu Auto'nun üstünden aşırtıyor. Ama bu Santana dönüşü değil mi?

Herkesin şoktaydılar özellikle Auto. Bunu fırsat bilip kaleye şut çektim ve gol oldu. 1 sene önce Tsubasa ve Santana'nın karşılaşmasını izlemiştim ve bu çalımı kopyalamak için 1 yıl boyunca çalıştım. Zil çalmıştı herkes sınıfına giriyordu. Oyundan çıktım ve Koç Hanashima'nın yanına gittim. Pekâlâ bu takıma girmeyeceğim Auto iyi ama takım yetersiz dedim. Koç beni eliyle durdurdu ve sen daha 14 yaşında bir kızsın bunu yapabildiğine göre yeteneğin var demek lütfen seni çalıştırmama izin ver dedi. Yeni bir takım kurscağım ve emin ol çok beğeneceksin ileride Türkiye kız milli takımında harika şeyler başaracağına eminim dedi. Pekala bunu düşünecektim. Tamam takımk kurunca bana haber verirsiniz efendim dedim ve gittim.

Evet sizce bölüm abartılı mıydı? Bence Tsubasa kriterlerine göre iyiydi. Beğendiyseniz lütfen oy verin.

Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin