Evet kayıt işlemlerim bittiği için bu gün babam ile kalkıp okula gittim. Lise 3 te okuyordum. Hâlâ hayret içerisindeydim. Bundan tam 4 sene önce Tsubasa bu okulda okuyordu. Onun izinden gidip çok iyi bir futbolcu olacaktım. Tabi önce almam gereken engeller vardı. Auto Takuma gibi. Evet dün benden bir çalım yemişti ama benden bu kadarını beklemiyordu. Eğer onu tam anlamıyla yenebilirsem hayalimi gerçkleştirmeye 1 adım daha yaklaşmış olacaktım. Bu günkü antrenman dünkü nün aksine okuldan sonraydı ama koç yeni bir takım kuracağını söylemişti o yüzden antrenmana gitmeyecektim. Okula girdiğimde herkes bana bakıyordu.
-Bu kız beden hocasının kızı.
-Hem hocamızın kızı hemde çok iyi futbol oynuyor.
-Acaba hangi sınıftan.Hangi sınıfta olduğumu bende merak ediyordum. Babamın yanına gittim. Müdürün odasından dönmüştü11/C sınıfına girdim. Ve tabikide şok oldum. Auto ile aynı sınıftaydık. İki kişi yanıma geldi.
-Selam ben Erika
-BENDE SHO TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
-Sho yine bağırdın ağğğ!!!!
-E özür dilerim.Evet tartışmaları bittikten sonra Koç Hanashimanın yeni bir takım kurduğunu ve o takımda Auto ile beraber onlarında oynadığını söylediler. Okul bittikten sonra takımı izlemek için onlarla beraber yola çıktım. Onlara ait olduğunu düşündüğüm üstünde Momoyama Predators yazan sahaya girdik. Gördüğüm şey ile şok oldum. Bana bakan 3 tane yüz görüyordum. Bunlar Furuya kardeşler sana yolda bahsetmiştik dedi Sho. Kota,Ryuji ve Ozo. Yanımıza Auto ile bizden uzun boylu kıvırcık saçlı bir çocuk yaklaştı. Bu uzun boylu çocuk Tagi kalecimiz ve Auto'nun en iyi arkadaşı dedi Erika. Ve son olarak mor saçlı bir kızı göstererek buda Reika dedi. 10 dakika sonra koç geldi sıra sıra şut çekmeye ve paylaşmaya başladık. Şu ana kadar iyi oynuyorlardı. Tabi Sho çok fazla sakarlık yapıyor ve bağırıyordu ama olsun. Kaleci ise çok iyiydi. Üçüzler de Auto'dan sonra takımın en iyileriydi. Ve tabikide ben takıma katılıp takımın en iyisi olacaktım. Koç'un yanına gidip takıma katıldığımı söyledim. Gülümsedi. Pekâlâ herkes toplansın diye bağırdı. Tagi sen sağ taraftaki kaleye geç. Reika sende sol taraftaki. Bensiz dışındaki herkes sol tarafa geçsin ve Benim sen sol tarafa geç. Maç yapıcaz. Hepimiz şok olmuştuk. Takım çok iyiydi. Ben onlara karşı tek mi? Olacaktım.
( Asya Elemeleri )
Tsubasa yere düşüyor. Durumu hiçte iyi gözükmüyor. Bunnark ile çarpışması kötü oldu.
Bunnark:
-İşini bitirdim Tsubasa
Bunnark bir gol daha atıyor.
-Tsubasa iyi misin?
-Ha... Whakabayshı
-Kalk Tsubasa sahaya çıkalım ve bu maçı alalım. Bizim hayalimiz bu değilmiydi Tsubasa. Hyuga,Misaki, Jito, Soda, Thacibana kardeşler hepsi 2. elemelerde oynamak için bizim 1. elemeleri geçmemizi bekliyor. Unuttun mu? Bizim çok kolay bir şekilde geleceğimizi düşündükleri için kendilerini geliştirmeye gittiler. Onları yüz üstü bırakamayız.
-Haklısın Whakabayshı ama senin ellerin...
-Önemli birşey yok
-Tamam gidelim.
-Tsubasa ama az önce sarsıntı geçirip bayılmıştın.
-Önemli birşeyim yok doktor.
Tsubasa sahaya giriyor. Ve Genzo Whakabayshı Morizakinin yerini alıyor.
-Whakashımazhu!
-Ha... Bay Katagiri.
-Adın ilk 11 de yazılı Whakashımazhu.
( Elemeler başlamadan önce )
-Bay Mikami size birşey sormak istiyorum söyleyin ben mi? Daha iyiyim yoksa Whakabayshı mi?
-Ha...
-Söyleyin
-Biliyorsun Genzo Almanya'da eğitim alıyor.
-Pekâlâ o zaman bende japon genç birliğinden ayrılıyorum. Burda Whakabayshı'nin gölgesinde kalmayacam.Bundan sonra J Ligi'nde mücadele edeceğim. Böylece kendimi geliştireceğim.
-Whakashımazhu!
( Günümüz )
3 kardeşte topa aynanda vurmaya hazırlanıyor. Ama Whakabayshı topa iki eliyle yumruk atarak topu uzaklaştırdı.
Whakashımazhu
-Elleri kötü olmasına rağmen hâlâ uğraşıyor.Bunnark tekrardan topa vurmaya hazırlanıyor ve şut çekiyor. Ama Duvar kaleci Whakabayshı topu tekrardan yumrukla yarak çıkartıyor. Tsubasa topu alıyor ve topu ortalıyor. Tsubasa hatalı bir orta yaptı. Hayır Shingo Aoi topa yetişiyor ve bir gol atıyorlar.
-Tsubasa takıma yeni dahil olmama rağmen bana güveniyor.
( Aradan vakit geçiyor ve son düdük çalıyor )
Japonya Tayland'ı 5-4 yeniyor.
( Beniz'in anlatımıyla )
Çok kötü bir maç çıkarıyordum. Sadece 1 gol atabilmiştim. Neyseki Tagi bütün topları tutmuştu. Koç yanımıza geldi. Evet takım uzun zamandır bir arada değildiniz ama hiçbiriniz de futbolu bırakmadınız. Haftaya bölge Turnuvası başlıyor. 2 kişi daha bulmalısınız. Duyduklarımızla hepimiz şok olmuştuk ne yani takım yeni kurulmasına rağmen hemen turnuvalara mı? Katılacaktık.
Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen beğendiyseniz şu alttaki yıldıza basabilir misiniz? Ben bu hikayeyi yazmaya üşeniyorum lütfen sizde bu yıldıza basmaya üşenmeyin. Like dilenen youtuberlar gibi oldum. Jdbsjdhss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Teen FictionTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.