Gene dayanamadım ve bir bölüm yazmak istedim. Çünkü bu ve diğer bölüm en çok yazmak istediğim bölümler. İyi okumalar dilerim.
Dün iki maç atmıştık. Normalde yorgun olmamız gerekirdi ama hiçte yorgunluk hissetmiyorduk. Bu gün 3. Yarında final maçımızı oynayacaktık. Hemen kahvaltımızı etmeye başladık. Birden Kota ve Auto'ya baktım. Futbol oynarken ki çekişmeleri belliydi ama onların ilk defa yemek yerken çekiştiklerini görüyordum. Ryuji gülerek bizde neden artık yemek yarışı yapmıyorlar diyorduk gene birşeye sinirlenmişler diyerek güldü. Tüm takım gülmüştük. Koç yanımıza gelerek bakıyorum motivasyonunuz yerinde hadi bakalım gidiyoruz dedi. İlk maçımız başlıyordu. Zor geçmedi 5-0 yendik. Geriye yarın ki final maçımız kalmıştı.
( Asya Elemeleri )
Japonya Irak karşısında. Bu maçın zor olacağı düşünülüyordu ama Japonya çok kolay bir şekilde yendi. Ve aynı gün içerisinde Japonya ile Kore yani final maçı oynanacak.
İde
-İnchon Cha. Kore takımında oynuyor. Ama Sho Shunko ile oynadığı maçta ikisininde ayağı kırıldı. Sho'nun ayağı iyileşti ama İnchon'un ayağı daha iyileşmedi. Bu yüzden bu maça çıkmayacak.Ve Japonya Kore maçı başlıyor. Bu maçta kolay oluyor. Hyuga bir gol attı. Ve Shingo da bir gol attı. Maç 2. Yarıda da bu tempoda devam etti. Ve bu maç böyle bitti.
İnchon Cha
-Ayağım iyileşir iyileşmez bunu size ödeteceğim Japonya. Uluslararası turnuvada görüşücez.Tsubasa
-Brezilya'ya dönmekten vazgeçtim ben sizinle beraber çalışıp tamamen Japonya genç takımına odaklanmak istiyorum.( Beniz'in Anlatımıyla )
Japonya tüm maçları yenmiş bu harika bir haberdi. Yarın bizde son maçı yenecektik.
Ertesi gün
Evet sonunda final maçı gelmişti. Bu maçı yenecek ve uluslararası turnuvaya katılacaktık. Gerçi kazansakta kaybetsekte katılacaktık. Jutros takımından olan o çocuğuda rezil edicektim. Wang Lei dedi Erika. Wang Lei bizi sakın hafife alma. Ve maç başlamıştı. Topu rakip takımdan aldım. Üzerime gelen iki kişiyi hızlıca çalımladım. Birden Sho'nun sesini duydum duymamak mümkün mü? Beniz sinirlisin ama bu yanlış şirin yüzünden hata yapabilirsin sakın olmalısın. Haklıydı. Biraz yavaşladım. Okadar sinirliydim ki ve dikkatsizdim ki Lei'nin bana doğru yaklaştığı son anda fark ettim. Ama şaşkınlığımdan yararlanarak topu benden aldı. Yanımdan geçerken de sakın ol ve maça odaklan sen böyle yapınca maç keyifli olmuyor dedi. Sadece arkasından bakakalmıştım. Auto Lei'den topu alıcağı sırada Lei topu arkasına pasladı. Bir anda Lei'nin arkasından gelen iki kişi topu kaptı ve aralarında paslaşmaya başladı. Bu galiba özel bir taktikti. Lei birden koşarak Auto'nun yanından geçti. O Auto'nun yanından geçerken diğer iki arkadaşıda biri sağdan diğeri soldan geçerek Lei ile aynı anda Autoyu geçtiler. Hepsi bir anda olmuştu bu nasıl bir taktikti böyle. Ve topu Lei'ye pasladılar. Ozo topu Lei'den almak için hamle yaptı. Ama Lei vücüd çalımı ile Ozo'yu geçti. Sho Ve Erika'yı da geçerek ceza sahasına girdi. Ve tıpkı Hyuga'nın kaplan şutu gibi çok sert bir şut çekti. Ama Tagi zorda olsa şutu tutmayı başardı.
Wang Lei
-Ah be birdahakine gol olacak.Pekala daha dikkatli olmalıydık. Onlar özel taktikler uyguluyorsa. Tüm takım Sho ile bakıştı. Spiral diye bağırdı. Hemen yerimizi aldık. Ve paslaşmaya başladık. Wang Lei kime atacağımı tahmin etmiş gibi birden pasımı kesti. Bu taktik işe yaramaz sizin taktiklerinizi biliyoruz bilerek senin pas atmanı bekledim dedi. Sinirlenmiştim. Hayır sakın olmalıydım. İllaki onu şaşırtıcaktım. Takımca üstümüze gelmeye başladılar. Auto'yu gene aynı taktik ile geçtiler. Bu sefer ben onların üstüne koşmaya başladım. Banada aynı taktiği uygulayacaklarını düşündüğüm için dikkatlice sağıma ve soluma bakıyordum. Ama birden Topu Lei'ye attılar. Ve topu üstümden aşırttı. Normalde olsa topu napardım ama bunu beklemiyordum. Ve tekrar Lei bir şut çekti. Ve hayır gol olmuştu. Tagi'nin elleri hiç iyi gözükmüyordu. Topa yetişmişti ama tutamamıştı. Koç Hanashima Belliki benimle aynı fikirdeydi. Tagi'nin yerine oyuna Aoji girdi. Myoji oyunu başlattı. Bu sefer Sho üçgen diye bağırdı. Myoji topu Kota'ya pasladı. Ama rakip takım oyuncuları paslarını kestiler. Durum hiç iyi değildi. Top gene Lei'ye geçti. Bu sefer onu durduracaktım. Üstüne doğru koşmaya başladım. Beni vücüd çalımı ile geçti. Yere düştüm. Hakem Faul vermemişti. Hakeme baktım. Saatine bakıyordu. Son dakikada bir düdük sesi duydum. 2. Gol gelmişti. Gözlerim doldu. Hala yerde uzanıyordum. Ve ilk yarı bitmişti. Yere vurup duruyordum. Lei'den top çalıp daha iyi olduğumu göstericektim. Ama zayıf bir vücüdüm olduğu için yapamamıştım. Resmen kaybediyorduk. Evet kaybetsek birşey olmaz ama Daha Asya'yı yenemiyorsak Uluslararası turnuvayı hiç kazanamazdık. Herkes oturmuş ne yapacağını düşünüyordu. Takım kaptanı Sho bile bir taktik bulamamıştı. Koç moralinizi bozmayın ve yeni çalımlar deneyin dedi. Ne yapacağımı ben artık bilmiyordum. Ne yapabilirdim ki? Takımlar yavaş yavaş sahaya çıkmayacak başladılar. Ben ise öylece duruyordum. Zaten Tagi'nin elleri sakattı. Tam sahaya çıkacağım sırada sadece bir kişiye söylediğim birşeyi duydum.
Yapabilirsin Beniz Lila Işık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Teen FictionTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.