Bloody Beginning

389 26 6
                                    

"Sikeyim, bir şey yap doktor!"

Jennie'yi hemen şirketin hastane bölümüne getirmiştim. Nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde eve biri girmiş ve Jennie'yi yaralamıştı. Jennie uyanınca öğrenecektim her şeyi.

Saat gece yarısını geçerken şirketin hastanesinde bekliyordum.

Başkan Yang yanıma geldiğinde aklım hâlâ olanlardaydı.

"Ne oldu? Jennie'ye bunu kim yaptı?" Başkan Yang'ın sorduğu soruyla başımı dikleştirdim.

"Bilmiyorum, Efendim. Eve geldiğimde bütün ışıklar açıktı ve Jennie koltukta baygın yatıyordu. Bir de not bırakmışlar."
Başkan Yang kaşlarını çattı. "Ne notu?"

" 'Bu daha başlangıç' yazıyordu."
Başkan Yang gözlerini Jennie'ye çevirdi. "Kim yapabilir bunu?"

Başkan Yang telefonunu çıkardı ve birini aradı. Telefonu kulağına dayayıp biraz bekledi.
"Taehyung'un evine kim girdi, kim çıktı araştırın hemen- Ne demek kamera kayıtları silinmiş? Diğer evlerin kamerasına bakın, sokağın girişi gözüküyordur. Çabuk!"

Doktor Jennie'ye ne olduğunu anlamadığım bir şeyler yaparken Başkan Yang koltuğa oturduğunda ben de oturdum.

"Dong Hyun'un sana söylediklerinden sonra olay sadece onlara çıkıyor. O aileden biri olmalı."
Kaşlarım çatılırken Başkan Yang'a döndüm. "Jennie'ye bunu kim yapabilir? O da o aileden değil mi?"

Başkan Yang derin bir nefes aldı. "Onlar çok garip bir aile, Taehyung. Kendi kızlarını para için zengin adamlara veriyorlar, kızlarının hayatını zehir edip eve tıkıyorlar ve onlarca entrika çeviriyorlar. Babası yapmış olsa şaşırma. Kim Joon Seo, hiç kimsenin anlayamayacağı kadar tuhaf bir adam. Tek derdi para."

Kafamı salladım ve gözlerimi Jennie'ye çevirdim. Gerçekten çok şanssızdı. Hayatını elinden almışlardı. İstediği okulu okuyamayıp eve tıkılmış, bir de bunun üstüne şirkette çalışmaya zorlanmıştı. İntiharı çözüm olarak görüp o yola başvurduğunda da ben kurtarmıştı onu. Yanımda o evde olduğundan daha güvendeydi ama şimdi... Babası gerçekten hayatımda gördüğüm en şerefsiz herifti.

Başkan Yang'la orada öylece otururken bir anda içeriye Başkan'ın adamlarından biri girdi.

Başkan Yang, "Ne oldu? Bir şey bulabildiniz mi?" diye sorduğunda adam elindeki siyah paketi gösterdi. "Bunu bulduk sadece. Üzerinde 'V' yazıyor."

Kaşlarım çatıldı. Hemen ayağa kalktım. Başkan Yang da ayağa kalkıp yanımda durdu. "V mi?"
Bana baktığında siyah paketi aldım. İçinde ufak bir şey olduğu belliydi.

Paketi hızlıca açtım. İçinden kırmızı taşlı bir yüzük ve siyah kalın bir bileklik çıktı. Kaşlarım çatıldı. Bunlar kız kardeşimin yüzüğü ve abimin bilekliğiydi.

Başkan Yang'a baktığımda o da kaşları çatılmış bir şekilde beni izliyordu. "Bunlar Hee Ra'nın yüzüğü ve Hee Tae'nin bilekliği."

Başkan Yang kaşlarını kaldırdı. "Ne? Bu nasıl olabilir?"
Başkan adama baktı. "Sitenin kameraları çalışmıyor mu? Bi' bok bulamadınız mı?!"

Adam kafasını iki yanına doğru salladı. "Hayır, Efendim."
O hâlde bunu yapanın kim olduğunu sadece Jennie biliyordu.

Gözlerim Jennie'ye kaydı. "Onun uyanmasını bekleyeceğiz." Doktora baktım. "Durumu ağır mı? Ne zaman uyanabilir?"
Doktor gözlerini Jennie'den çekip bana çevirdi. "Çok kan kaybetmesine rağmen durumu iyi. 1-2 güne uyanır."

O kadar bekleyemezdim. Bunu yapanları bir an önce bulmam gerekiyordu.

Hızla telefonumu çıkarıp annemin kaldığı hastaneyi aradım. Birkaç kere çaldıktan sonra açıldı. Bir kadın konuştu. "Buyurun, kimsiniz?"

KILLER | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin