"O herif nerede şu an?"
Başkan Yang elindeki siyah uzun çubukla bir villanın resmini gösterdi. "2 gündür ıssız bir alandaki bu villada kalıyordu. Jennie'yi getirdiği yer de burasıydı. Dün oradan ayrılıp Daegu'ya gitmek üzere yola çıktı. Planları olmalı. Durduk yere oraya gitmez. Özellikle de Jennie elinden kaçmışken."
Elimi çeneme götürdüm. Ne gibi bir planı olabilirdi ki?
Başkan Yang kafasını çevirip bana baktı. "Taehyung, sana söylemem gereken şeyler var."
Kafamı sallayıp ayağa kalktım. "Buyurun Başkanım."
Başkan Yang boğazını temizledi. "Joo San," dedi. "Joon Seo'nun üvey oğluymuş."
Bunu zaten biliyordum, bu yüzden şaşırmamıştım.
Başkan yüz ifademden anlamış olacak ki, "Biliyordun değil mi? İnanılmaz bir adamsın Taehyung." dedi.
"Pekala, bunu bilmediğini düşünüyorum. Hee Tae'yi Kim Dong Hyun'un öldürdüğünü düşünüyorum."
Kaşlarım çatıldı. "Ne?"
Kim Dong Hyun, Jennie'nin amcasıydı ama bu konuyla ne alakası olabilirdi ki? Abimi neden öldürecekti?
Üyeler de benim gibi şaşırmıştı. Başkan Yang'ın söyleyeceklerini merak ediyordum.
"Yoo Na," dedi Başkan Yang. "Hee Tae ve ikisinin geçmişte ilişkisi vardı ve Dong Hyun da Yoo Na'yı seviyordu. İkisinin de aynı zamanlarda ölmesi insanı düşündürüyor."
"Yani, Dong Hyun ikisini de öldürdü mü demek istiyorsunuz?"
Başkan kafasını salladı. "Kesin değil ama bu sonuca çıkıyor."
Namjoon ayağa kalktı. "O hâlde suçu Joon Seo'nun üvey oğlu Joo San'ın üzerine attı. Bu nasıl bir herif böyle?"
Başkan kafasını iki yanına doğru salladı. "Anlaması zor. İşler karmaşık bir hâl alıyor."
Siktiğimin karmaşası. Bir olayı çözerken başka bir olay araya giriyor, işler daha da karışıyordu. Bundan nefret ediyordum.
Başkan, "Bugünlük bu kadar, dağılabilirsiniz." dediğinde hepimiz odadan çıktık.
Sabah erkenden gelmiş de saatlerdir planlarla meşguldük. Daha yeni bitmişti.
"Jungkook, şu siktiğimin bilekliğini ceketimden çıkar."
Lisa'nın sesini duyduğumda sesin geldiği yere baktım. Jungkook'un bilekliği Lisa'nın yün ceketine takılmıştı ve onun tartışmasını yapıyorlardı.
Jungkook bilekliğini Lisa'nın ceketinden çıkarmaya çalışırken Lisa bilekliğe bakıyordu. "Çok ucuz ve eski bir şeye benziyor. Neden takıyorsun bunu?"
O bileklik Jungkook'a ölen babasının hediyesiydi. Yıllardır takıyordu. Jungkook çeteye babasının katilini bulmak için katılmıştı.
"Bu seni ilgilendirmez. Her şeye burnunu sokma." Jungkook bilekliğini ceketten ayırınca hızlı adımlarla asansöre yöneldi.
Ben de arkasından gittim. Normalde başka bir yere gitmeyi planlıyordum ama şu an onun yanına gitmeliydim. Kötü hissediyor olmalıydı. Normalde sert gözüken ve pek ağlamayan bir insandı. Fakat o bilekliğin konusu açıldığında kendini tutamıyordu.
Jungkook'un arkasından asansöre bindiğimde asansörün kapısı kapandı.
Jungkook'un kızaran gözlerini gördüğümde, "Aptal," diye mırıldanıp kollarımı açtım ve ona sarıldım. "Aptal tavşan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILLER | Taennie
FanfictionAzılı bir katil olan Kim Taehyung, çalıştığı suç şirketinin ona verdiği emirle Kim Jennie'nin babasını öldürmek için onun evine gider. Eve gittiğinde ise Jennie'nin babasının odasını ararken rastgele bir odaya girer. Odada ise manzara ilginçtir. Tav...