New Partner

439 34 3
                                    

Ne yani? Jennie, Rosé'yi tanıyor muydu?

Kaşlarımı kaldırdım. Jennie'ye baktım. "Sen onu tanıyor musun?"

Kafasını salladı. "Arkadaşım. Partideki herkesi tanıyorum. Öldürdüğün adamı da."
Kaşlarımı çattım. Beni gittikçe şaşırtıyordu.

"Onları nereden tanıyorsun?" diye sorduğumda Jennie bana baktı. "Hepsi babamın ortaklarının oğulları."

Bu demek oluyordu ki, Jargen'ın arkadaşları iş adamlarının oğullarıydı. Peki, iş adamlarının bundan haberi var mıydı?

Olanlara anlamlandırmaya çalışırken telefonum çaldı. Lanet telefon susmuyordu.

Başkan Yang arıyordu. Aramayı cevaplayıp telefonu kulağıma götürdüm. "Buyurun, Efendim?"

"Sae Bum'un işi ne oldu, Taehyung?" Sırıttım. "Ev şu an alevler içindedir."
Başkan Yang şaşırmış gibiydi. "Bu kadar çabuk mu?"
"Evet efendim," dedim sırıtmaya devam ederken. "5 dakika falan sürdü."

"Şirkete gel, çeteyle toplantınız olacak."
"Peki efendim," dedim. "Geliyorum."

Jennie sessizce otururken arabayı sürmeye devam ettim. 10 dakika sonra şirketin önündeydim. Kemerimi çözerken Jennie'ye baktım. "Gelecek misin? Bize yardımcı olabilirsin."

Kafasını çevirip gözlerime baktığında kafasını salladı.
Arabadan indik ve şirketin içine doğru ilerledik. Asansöre bindiğimizde şirketin kalabalık olmadığını fark ettim. Başkan Yang'ın her işte kolu olduğundan şirket oldukça büyüktü ve her işle ilgilenen katları vardı. Bayağı da kalabalıktı.
Şirket 20 katlıydı ve 19.katta çetelerin olduğu kat vardı. 20.kat boştu, Başkan Yang'ın orası için planları henüz belli değildi.

19.kata geldiğimizde Başkan Yang'ın yardımcıları selam verdiğinde ben de selam verdim ve Başkan Yang'ın odasına doğru yürüdük. Odanın kapısını açtığımda Başkan Yang'ın gözleri bana döndü.

Başkan Yang masasında oturuyordu. Benim gelmeme oturduğu yerden kalktı.
"Hoş geldiniz."

Üyeler önüne eğildiğinde ben de eğildim.

"Bugünkü görevinizi başarıyla tamamladınız. Jargen'ın evi kül oldu ve Sae Bum ile adamları da yok oldu. Tebrikler."
Herkes sırıtırken ben de gülümsedim.

Namjoon öne çıkarak, "Bizi ne için çağırmıştınız, Efendim?" diye sordu.
Başkan Yang boğazını temizledi.

"Diğer görevinizde yeni ortağınız da olacak."
Jungkook kahkaha attı. "Yeni gelen çaylakla göreve mi gideceğiz?"

Başkan Yang gözlerini Jungkook'a çevirdi. "Yeni gelen çaylağı bugün görmedin sanırım. Sen bir adamı öldürürken o 3 kişinin işini bitirdi."

Başkan Yang kameralardan izlemiş olmalıydı. Biz işimizi yaparken Suga'nın ona attığı kayıtları izler, sonra da kayıtları yok ettirirdi. İşi nasıl yaptığımızı izlemeyi severdi.

Jungkook sustuğunda kapı çaldı. Başkan Yang, "Gir." dediğinde içeriye Lisa girdi. Topuklu ayakkabısının sesi odayı kaplarken elindeki silahı beline sıkıştırdı ve önüne eğildi.

Başkan Yang, "Lisa," dediğinde Lisa Başkana baktı. "Buyurun, Efendim."

"Sıradaki görevine Nazex'le gideceksin."
Lisa gözlerini üyelerin üzerinde gezdirdikten sonra Başkan Yang'a döndü. "Nasıl isterseniz."

Jungkook sessizce "Bu da dünden razı." diye fısıldadığında güldüm.

Jimin, "Görevimiz ne?" diye sorduğunda Başkan Yang masasına doğru gitti ve koltuğuna oturdu.

KILLER | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin