"Adamlar olmadan mı gelin diyor? Bu herif ne sanıyor kendini!" Sinirle elimi masaya vurarak masadan kalktım.
Sabah hepimiz Başkan Yang'ın odasında toplanmış plan hakkında gelişmeleri konuşuyorduk. Joon Seo adamlar olmadan gelin diyordu. Bu herif bir şeyler karıştırıyordu.
"Bunun bir planı var kesin," dedim üyelere bakarak. "Orada bir çatışma çıkaracak olmalı. Bunu kabul edemeyiz."
Başkan Yang elindeki siyah çubukla bir arazi fotoğrafını gösterdi. "Issız bir arazi. Çatışma çıksa bile kimsenin ruhu duymaz. Çatışma çıkaracak olsa bile kurallarına uymalıyız. Anneni kurtarmak için tek çaremiz bu."
Namjoon kafasını salladı. "Size katılıyorum, Başkanım. Çatışma çıkacak olsa bile bunun üstesinden geliriz. Anneni kurtarmalıyız, Taehyung."
Suga kafasını kaldırdı ve Namjoon'a baktı. "Çatışma çıkarsa Taehyung'un annesi ve Jennie yaralanabilir. Bu olursa iki taraf da istediğini alamaz. Şu lanet herifin çatışma yapmayacağından emin olmalıyız."
Derin bir nefes alıp bir şeyler düşünmeye çalıştım. Ne yapıp ne edip annemi kurtarmalıydım. Onun ne o heriflerin elinde kalmasına ne de yaralanmasına izin veremezdim. Zaten hastaydı, yaralanırsa kurtulamayabilirdi.
Az önce kalktığım sandalyeye tekrar oturdum ve Başkan Yang'a baktım. "Diğer çetelerden yardım alalım. Bizimle aynı arabada gider, gizlenirler. Çatışma olursa annemi kurtaramayız. Yardım almalıyız."
Başkan kafasını salladı. "Suho'yla görüşeceğim. Onlar da bizimle gelirse oradan anneni alıp çıkarız ama daha sonrasında kötü şeyler olabilir."
"Ne gibi?" diye sordu Jin. Başkan Yang Joon Seo'nun fotoğrafını gösterdi. "Planına uymadığımız için kendince intikam almaya çalışacak. İşler daha da karışabilir."
"Annemi kurtaralım, gerisi umrumda değil. Hallederiz bir şekilde," dediğimde üyeler de bana katıldı. Başka hiçbir şey umrumda değildi.
Başkan Yang, "Jennie uyandı mı?" diye sorduğunda kafamı olumsuz anlamda salladım. "Hayır. Doktor 2- 3 güne uyanır dedi."
Başkan Yang kafasını salladı. "Jennie'nin onlarla buluşmadan önce uyanması lazım. Planı ona anlatıp bize yardım etmesini sağlamalıyız."
"Jennie'ye zarar gelmeyecek, değil mi?" Lisa'nın sorusuna kafasını sallayarak cevap verdi Başkan Yang. Sigara dumanını üflerken, "Bundan emin olacağım. Kimseye zarar gelmeyecek." dedi.
Hoseok, Başkan'a ve sırasıyla bize baktı. "Jennie ya bize yardım etmek istemezse?"
Başkan Yang çakmağını eline alıp sigarasını yakarken, "Başka seçeneği yok." dedi ve bana baktı. "Taehyung'un onun güvenini kazandığını düşünüyorum."'Evet' dercesine kafamı salladım. Jennie'nin güvenini kazandığımı düşünüyordum. Onu babasının elinden kurtarıp kendi evime getirmiştim. Ona gayet iyi davranmıştım, sanki kurbanımın kızı değilmiş gibi.
Herkes sustuğunda Lisa sessizliği bozdu. "Başkanım, yeni kurulacak olan çeteyi hâlâ gizli tutmayı mı düşünüyorsunuz?"
Başkan Yang sigarasını içine çekerken gözleri Lisa'daydı. "Ah, tabii. Hepiniz bunu merak ediyorsunuz değil mi?"
Üyeler merakla dinlerken ve arkama yaslanmış ve dirseğimi masaya yaslayıp elimi çeneme koymuştum. Şu an derdim bu değildi.
"Lisa, tahmin edersin ki yeni üyelerden biri sendin. Nazex'le uzun bir süre çalışacağını düşünmüştüm ama diğer üyemiz erken geldi. Kalanı da yolda." Başkan sigarasını söndürüp ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILLER | Taennie
FanfictionAzılı bir katil olan Kim Taehyung, çalıştığı suç şirketinin ona verdiği emirle Kim Jennie'nin babasını öldürmek için onun evine gider. Eve gittiğinde ise Jennie'nin babasının odasını ararken rastgele bir odaya girer. Odada ise manzara ilginçtir. Tav...