VI |V&Zero

246 16 3
                                    

"Lidya nasıl?"

"Daha iyi, vitaminler sayesinde kilo almaya başlamış."

"Tamam Yoongi, birşey olursa ara beni."

"Tamam, görüşürüz."

Telefonu kapattım ve yeni doğmaya başlayan güneşi seyrettim biraz, V uyuyordu hâlâ. Sanırım kabuslar sadece bana işkence ediyordu.

Arkamdan gelen kapı sesiyle uyandığını anlamıştım, birazdan hedefin şirketine gidip hisseleri alacaktık.

Tabi küçük böceklerde yerleştirecektik, orası çok ayrı.

"Günaydın."demişti uykulu sesiyle. Yanımda durmuştu.

"Günaydın."diye karşılık verdim yorgun sesimle.

"Hazırlanmaya başlasak iyi olur."dediğinde kafamı sallayıp içeri girdim. Peşimden gelmişti.

İkimizde takım elbise giymiştik, resmiyet önemliydi nasılsa. Ceplerimizde üçer tane dinleme cihazı vardı, belirli yerlere yerleştirecektik.

Dinleme cihazlarını yerleştirdikten sonra Vegas'ın dediği dosyanın kopyasını alacaktık. Bizi fark etmediği taktir bu ortaklık devam edecekti.

Beraber kahvaltıya indik, her hareketimiz önemliydi. İkimizde basit bir kahvaltı tabağı sipariş etmiştik.

Sessizce geçen bir yemekten sonra odaya geri çıkmıştık, buluşmaya yarım saat, on dakika kalmıştı. Koltuğa oturdum ve sigaramdan bir nefes çektim.

V yatağa oturmuş telefon ile ilgileniyordu. Ayağa kalktım ve terasa çıktım, bu ortam çok sıkıcıydı. Cebimdeki telefon titremeye başlayınca elime aldım. Yoongi arıyordu.

"Efendim?"

"Abi."

"Güzelim." Sesim titremişti. "Nasılsın?"

"Uzun zaman sonra iyiyim abi."

"İyi ol güzelim, hep iyi ol."

"Ne zaman geleceksin?"

"Biraz işim var Lidya'm, söz gelirken sana hediye getireceğim."

"Ne getireceksin?!"

"Sürpriz birtanem, tamam mı?"

"Tamam abi."

Bir süre ses kesilince bekledim. Yoongi çıktı telefona. "Çok ısrar etti, kıramadım."

"Sorun yok, iyi geldi."

"Birazdan geçiyorum eve, işareti verdiğinde kameraları etkisiz bırakacağım."

"Tek bir kusur istemiyorum Yoongi, biliyorsun."

"Yıllardır beraber iş yapıyoruz, hepsi kusursuzdu biliyorsun."

"Peki, gözün doktorun üzerinde olsun. Tam olarak güvenemeyiz."

"Tamamdır, haber bekliyorum."

"Hosgeldiniz."

Kim Namjoon'un şirketindeydik, birazdan böcekleri yerleştirmeye başlayacaktık. Kafamla onu selamladım ve karşılıklı oturduk koltuğa, Namjoon masasına oturmuştu.

"Ne alırsınız efendim?" İçeri giren sekreter pek bakımlı duruyordu, bugüne özel olduğu çok belliydi.

"Kahve alayım ben, bebeğim sen ne istersin?" Canım sevgilimin bana yönelttiği soruyla gülümsedim ve kadına döndüm.

Vegas'ın Gölgesi {Taekook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin