VIII |Aile Bağları

227 16 12
                                    

"Haberi duyunca çok üzüldük Bay Kim, evet."

"Sizi endişelendirecek bir hasar yok, merak etmeyin."demişti Kim Namjoon, geçmiş olsun demek için aramıştım.

"Keşke daha erken öğrenebilseydik, fakat uçaktaydık. Duyar duymaz aramak istedim."

"Teşekkürler ikinize de, şimdi kapatmam gerekiyor iyi günler."

"İyi günler." Telefon kapanınca güler yüzlü halimi değiştirdim ve o gülümsemeyi sildim yüzümden. Bu adamla konuşmak bazen katlanılmaz oluyordu.

"Eldivenlerini takmayacak mısın?" V'nin sorusuyla kafamı bir anlık ona çevirmiştim.

"Malikaneye varınca takacağım."demiştim sorusuna karşılık. Uçaktan inmiş, direkt Vegas'ın malikanesine gidiyorduk.

"Aslında çok sevecen bir insansın, sadece birine bağlanmamak için yüzüne maske takıyorsun." Bunu da çözmüştü.

"Nereden çıkardın bunu?"

"Dün gece yaşananlar, bana bu sonucu verdi."

Birşey demeden arabayı park ettim, o arabadan çıkacakken kapıları kilitledim. Yolcu koltuğunda bana döndü. "Dün gece yaşananlar dün gecede kalacak."

Gülümsedi ve kemerini çıkartıp bana daha da yaklaştı. "Bunu istediğine emin misin?"dedi ve gözleri dudaklarıma indi. "Eğer eminsen tek kelime dahi etmeyeceğim."

"Eminim, bahsetme dünden."

"Peki birşey daha yapsam, ondan da bahsetmesek."dediğinde nefesi dudağımdaydı.

Beni öpecekti.

"Kendini öldürmek istiyorsun galiba."dedim ve ondan ayrılıp arabadan indim, kalbim yine yerinde durmuyordu. Ne oluyordu bana?!

Sinirden peşimden atlı kovalıyormuş gibi malikaneye girdim, Vegas bu sefer oturmuş kitap okuyordu ve beklenmedik misafirler vardı.

Yoongi ve ismini bilmediğim bir çocuk.

"Sen kimsin?" Gri saçlı ve neredeyse Yoongi kadar küçüktü, ayağa kalktı ve elini uzattı, siktir eldivenlerimi unutmuştum!

Normalde elini tutardım fakat eldivenlerim olmadan imkansızdı, yapamazdım. Gülümsedi ve bana uzattığı elini indirdi. "Park Jimin, Taehyung'un en yakınıyım."

V'nin arkamda olduğunu biliyordum, arkamı döndüm. O da Yoongi'yi tanımıyordu. "Min Yoongi, benim en yakınım."

"Memnun oldum,"dedi ve elini koltukta oturan Yoongi'ye uzattı. Tokalaştıktan sonra bana döndü ve arkasına sakladığı kolunu -yaralı olanı- yavaşça kaldırdı.

Eldivenlerimi almıştı.

Elinden aldım ve hızla kendi ellerime geçirdim, o unutmamış olmalıydı. Birşey demeden cebimden çıkardığım flaşı Vegas'ın önüne koydum.

Vegas'ın gözü ellerime kaydı ve gülümsedi. "Alışkanlıklarını değiştirmişsin." Az önceden bahsediyordu.

"Bu flaşta ne var?"dediğimde bilgisayarı açtı, konuyu değiştirmekte üstüme yoktu. Flaşı taktı ve ekranı bize çevirdi. "Kim Namjoon'un para aldığı şirketlerin listesi."

"Para akışını kesersek işimiz kolay olur."demişti Jimin.

"İyide, bizimle ortak olduktan sonra başına bunların gelmesi dikkatini çekmez mi?"

"Jungkook haklı, bizden şüphelenecektir."demişti V.

"Sorun değil, düşmanını tanımak gerekir."dedi Vegas ikimize karşı.

Vegas'ın Gölgesi {Taekook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin