V"
Sırtımdaki feci ağrı ile kafamı kaldırdım. Nerede olduğumu sorgularken aklıma Jungkook'un evinde olduğum geldi.
Yatakta oturur pozisyona geldim ve yaralı ayağıma baktım, Jungkook sarmıştı bileğimi. Ayağa kalkmaya yeltendiğim sırada Jungkook odaya girdi.
"Uyanmışsın."
Kafamı salladığımda dolabına ilerledi ve beyaz bir gömlek çıkartıp bana uzattı. "Yırtmış bulundum ya gömleğini, bunu giy."
Gömleği alıp üzerime geçirdim zorla, önünü örtmeye mecalim olmadığı için bıraktım. "Ayağına dikiş attım, yaran baya derindi."
"Teşekkür ederim."diye fısıldadım kurumuş dudaklarımla.
"Ayağa kalkma bir süre, dikişin patlar yoksa." Bardağa su doldurup elime verdi.
"E nasıl yapacağım o zaman?" Bardağı alıp büyük yudumlarla bitirdim suyu.
"Seni evine bırakacağım, sende Jimin'i çağırırsın diye düşündüm."dediğinde kafamı salladım, doğru düşünmüştü.
"Ne zaman bırakacaksın beni?"
"İstesem çoktan bırakmış olurdum fakat bir süredir yemek yemedin."
"Yemek hazırladın değil mi?"diye sorduğumda odadan çıktı, sırtımı onun yatağının başına yasladım ve beklemeye başladım.
Sırtımdaki kesikler ve bileğimdeki derin yara bana acı verirken odaya girdi. Kahvaltı tabağına benzer birşey hazırlamıştı.
"Teşekkürler."
Birşey demeden odadan tekrar çıktı, ben yemeğimi yerken bilgisayarla geri döndü. Yatakta yanıma uzanıp bilgisayarı açtı.
Ekmeği bala batırıp ağzıma attım, gelen acı tat ile yüzümü buruşturmuştum. "Acı bal mı bu?"diye sorduğumda bana baktı.
"Acı bal?"
"Acı bal işte, bilmiyor musun?"dediğimde yüzünde bir şaşkınlık vardı.
"Kestane balından mı bahsediyorsun?" Kafamı salladığımda ufak bir kahkaha attı, çok güzel gülüyordu. "Ne değişik adamsın."
"Annem bana böyle öğretmişti eskiden, acı bal olarak kalmış aklımda." Ailem aklıma gelince durgunlaşmıştım.
"Şanslısın,"dedi ve kafasını bilgisayara çevirdi. "En azından sana birşey öğreten bir ailen olmuş." Sesi kısık çıkmıştı. Üzüldüğünü fark edince kendime kızdım o an.
Birşey demeden bir görüntülü konuşma başlattığında Vegas, Jimin ve arkadaşı Yoongi'yi görmüştüm. Yemeği bırakıp kendimi Jungkook'a yaklaştırdım.
Ferah kokusu burnuma dolarken odaklanmaya çalışıyordum, Vegas konuştu. "İyi misiniz?" Jungkook hafifçe kafasını sallayınca konuşma ihtiyacı duymamıştım.
"Düşman artık saldırının nereden geleceğini biliyor." Arkadaşı Yoongi bizi uyarmaya çalışıyordu.
"Para akışını çabucak kesin, savunmasız kalması gerekiyor."
"İyide bizim paraları kestiğimizi biliyor, bu da başka bir yerden para alacak demektir Jungkook." Jimin haklıydı, o adam asla durmazdı.
"Şimdilik birşey yapmayalım, Taehyung'da toparlansın bir süre." Vegas'a itiraz edecektim ki Jungkook koluyla beni dürttü.
"İyi bir plan düşünelim bu süre zarfında, geri dönüşümüz büyük etki bıraksın." Jungkook'a baktığımda ekrana bakıyordu, ona baktığımı bildiğini çok iyi biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ın Gölgesi {Taekook}
FanfictionÜlkenin, hatta dünyanın her yerinde aranan Zero birgün V adında bir seri katille işbirliği yapar. Bu kitabın tüm hakları @hayatsizme hesabına aittir.