X |Mektuplar

189 18 10
                                    

Jimin'den önce Yoongi gelmişti, ikisine de sakince durumu anlatmıştık. "Mektuplar bağlantılı."demişti Yoongi.

"Haklısın, ikisinin mektubu birleşince ortaya bir adres çıkıyor ve burası gerçekten var."

"Ne işimize yarayacak bu adres?"diye sormuştu V, benimde aklımdan bu geçiyordu.

"Şimdilik bekleyelim, belki yine mektup gelir."demişti Vegas. Haklıydı.

Oturup biraz daha mektuplara kafa yorarken Vegas'ın görevleri aldığı telefona bildirim geldi. "Çocuklar, görev." Vegas telefonu bize gösterdi.

"Gidip bakalım."dedim ve gitmek için arkamı döndüğümde V bileğimden tuttu nazikçe. Ona döndüm.

"Plansız olmaz. Ne ile karşılaşacağımız belli değil." Gözüm bir anlığına Yoongi'ye kaydı, bileğime bakıyordu. Kendimi birine kolay kolay dokundurtmayacağımı çok iyi biliyordu.

Bileğimi çektim usulca, Yoongi'nin bakışları eşliğinde oturduk ve plan yapmaya başladık.

Ertesi günün gecesi, otele gelmiştim. "Ne çirkin kıyafet lan bu."dedim ve sigara ihtiyacımı gidermek için terasa adım attım. Son birkaç saattir buradaydım ve adamı gözlüyordum.

Trabzanlara yaklaştım, etrafta göz gezdirirken yanda kanlar içinde yatan hedefi gördüm. Şaşırmadım.

Bu sefer işkence edilmemişti çünkü çok fazla ortadan kaybolursa benim şüphelenceğimin farkındalardı. Adamın yanına eğildim, boynunda morluklar ve yine o damgadan vardı.

Kucağındaki mektuba uzandım;

Bir katilin zaafları olmamalıdır.
Sen bu konuda eksiksin Zero,
Senin minik bir zaafın var.

514.

Zaaf, 514, minik?

Kafamda bu kelimelerle anlamlı birşey düşünmeye çalışıyordum ama olmuyordu, hedef öldüğüne göre gidebilirdim.

Hızlıca garson kılığından kurtulup otelden çıktım. Motoruma bindim, karanlık yolda giderken telefonum çaldı. En yakın yerde durup aramayı cevapladım.

"Zero nerdesin?" Karşı hatta konuşan katil pek telaşıydı.

"Yoldayım, malikaneye geliyorum."

"Senin bir kardeşin var değil mi?"diye sorduğunda anlam veremesem de onayladım onu. "Bana gelen mektupta hiç iyi şeyler yazmıyor."

"Malikanede buluşalım."dedim ve telefonu kapattım, sahi motor sürerken aramasını cevaplamak için durmuştum.

Nasıl lan?!

Kafa karışıklığıyla bindim motora ve yole girdim tekrar. V'nin mektubu, zaaf, bana Lidya'yı sorması...

Siktir.

Lidya'nın farkındalardı, 514 onun oda numarasıydı.

Hızımı daha da arttırdım, ilk mektup gözümden geçmişti. İmkansızdı, Lidya'yı bulmaları imkansızdı. İlk mektuptaki adres geldi aklıma, hayır.

Benden zaafımı koparmaya çalışıyorlardı.

Koşarak içeri girdiğimde V evin içinde cirit atıyordu. "Lidya, ona birşey oldu!"dediğimde Vegas bana dönmüştü.

"Bana nasıl bildirim gelmez, adamlar ruh sanki. On sekiz koruma var başında!"

"Jungkook, sa-"

"SAKİN FALAN OLAMAM!"

Vegas'ın Gölgesi {Taekook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin