8. B Ö L Ü M
"Beni destekleyeceğini tahmin etmemiştim..."Biçim Değiştirme sınıfına ilk girişiydi.
Ve oldukça boğucu bir sınıftı.
Rothina, girdiği sınıfların hiçbirinde bu kadar rahatsız hissetmemişti kendisini. Oysa bu sınıf, bazı sınıflara kıyasla daha büyük ve daha ferahtı. Kocaman pencereleri, bir insanın ortalama uzunluğundan daha uzundu ve güneş ışıkları içeriye nüfus ediyordu. Koyu masaların renkleri bile bu güneş ışıklarıyla aydınlanmış gibiydi.
"Neden bu kadar gerginsin?" diye sordu Esther başını ona doğru çevirerek. "Yoksa Profesör Dumbledore'u sana zorba bir öğretmen olarak mı anlattılar yoksa?" Yatıştırıcı bir şekilde gülümsedi. "Merak etme, o hayatımda tanıdığım en iyi insan."
Ama babamı benden ayrdı, demek istiyordu Rothina öfkeyle, onu benden kopardı, yıllarımızı çaldı.
"Ah, işte geldi." dedi Carina gözlerini açık kapıya dikerek. Üçüsü yan yana oturmuştu geniş sıralardan birinde. Carina sol uçta, Esther ortada ve Rothina sağ uçtaydı. "Bu dersimiz eminim ki çok güzel geçecek kızlar!"
Profesör Dumbledore'un sınıfa girmesiyle herkes sessizliğe gömüldü. Yaşlılığın getirdiği çizgiler gün geçtikçe yüzünde çoğalmaya başlıyordu. "Günaydın çocuklar..." dedi neşeli bir sesle. Öğretmen masasına ilerleyerek çantasını indirdi ve ellerini önünde kavuşturarak sınıfa döndü. "Yeni ve son yılınızda, bu dersin oldukça verimli geçeceğini şimdiden temin edebilirim sanırım."
Rothina, kuru kuru yutkunarak ahşap, koyu sıranın üzerinde gözlerini gezdirdi. Bazı düşüncesiz öğrenciler masayı kazımıştı, bazı noktalarda ise kurumuş mürekkep lekeleri vardı. Adam sınıfa girdiğinden beri Rothina bu sırayı inceliyordu. Acaba kaç yıldır buradaydı bu sıra?
"İlk olarak, dersimize başlamadan önce biraz Biçim Değiştirme'den bahsetmek ve ders hakkındaki bilgilerinizi tazelemk istiyorum... Bilirsiniz, anlatmak en sevdiğim şeydir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROWN OF DARKNESS
FanfictionGellert Grindelwald, eski dostu Albus Dumbledore tarafından yenilip kendi yarattığı hapishane olan Nurmengard Kalesi'ne hapsedildiğinde arksında bıraktığı tek kişi, henüz bir yaşındaki kızı Rothina Grindelwald'du. Rothina, yıllarını kimsesiz geçiri...