16. B Ö L Ü M
"Nedense artık her şeyin değişeceğini hissediyorum... her anlamda."Albus Dumbledore, gecenin karanlığından nasibini almış odasında bir ileri bir geri yürüyordu. Ellerini arkasında birleştirmiş, kaşlarını düşünceleri yüzünden derince çatmıştı. Bir an, ne yaptığının yeni farkına varıyormuş gibi odanın içinde volta atmayı bırakarak masasına doğru ilerledi ve yavaşça sandalyesine oturdu.
Masadaki parşomen yığınlarının hemen üzerinde hareketli bir fotoğraf resmi vardı. Albus, ne kadar fotoğrafa bakmamaya çalışsa da o fotoğrafta ne olduğunu iyi biliyordu. En sonunda inadına yenik düştü ve hüzünlü bir nefes verişin ardından fotoğraf karesini parmaklarıyla kavradı.
Henüz on altı yaşındaydı bu hareketli fotoğraf karesinde. Oldukça dinç, muzip ve yakışıklıydı. Fakat fotoğraf karesinde bir başına değildi. Hemen sol tarafında, altın sarısı saçlara sahip ve kendisinden uzun olan Gellert Grindelwald duruyordu. İkisi de gülümseyerek birbirlerine bakıyor, ardından kameraya dönüyorlardı.
Albus, yüzündeki küçük bir tebessümle gözlerini fotoğraf karesinde gezdirdi. O zamanlar tnışalı bir-iki ay olmuş, hemen anlaşmışlardı. Ve tanışmalarına vesile olan kadın, Gellert'ın büyük halasıydı. Gerçi, o kadın ikisini tanıştırmasaydı da bir şekilde yine tanışırlardı çünkü birbirlerine benzeyen insanlar elbet bir noktada buluşurlardı.
Derin bir nefes alarak fotoğrafı tekrar parşomenlerin üzerine attı ve arkasına yaslanarak ellerini şakaklarına atıp küçük küçük ovalamaya başladı. Dayanılmaz bir ağrı vardı başının içinde. En az geçmişin acısı kadar dayanılmaz.
Gözlerini açıp tekrar fotoğraf karesine baktığında fark ettiği detayla seyrek kaşlarını derince çattı ve fotoğrafa uzanarak parmaklarıyla kavradı. Fotoğraf karesindeki Albus Dumbledore'un boynundan bir kolye sarkıyordu. Gellert Grindelwald'un ona hediye ettiği ve yalnızca onda olan bir kolye. Ölüm Yadigârları'nın runik sembolünden kolyeyi ayıran detay, tam uç köşesinde minyatür, gümüşi bir tacı olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROWN OF DARKNESS
FanficGellert Grindelwald, eski dostu Albus Dumbledore tarafından yenilip kendi yarattığı hapishane olan Nurmengard Kalesi'ne hapsedildiğinde arksında bıraktığı tek kişi, henüz bir yaşındaki kızı Rothina Grindelwald'du. Rothina, yıllarını kimsesiz geçiri...