25. B Ö L Ü M
"Güç bana ait olmalı ve sen, gerçek güçsün. Sen bana aitsin."Nereye gittiğini bilmeden koşuyordu.
Kahverengi, çekik gözleri koşarken arkasına dönüyor ve peşinden gelen var mı diye kontrol ediyordu. Koyu saçları koşmanın etkisiyle yüzüne doğru savrulurken nefes nefese kalmıştı. Yüksek bir patikadan çıktığında artık koşamayacağını anladı ve nefes nefese durdu. Elleri dizlerinde, gözleri karşısındaki dev çınar ağacındaydı.
Kira, o gece sanki eski günlerine tekrar geri dönmüş gibi hissetmişti.
Çocukluk zorbası Takashi Mitsumoto sanki yine peşindeydi; onu yakalayacak ve bu sefer en öldürücü işkencelerinden birini daha üzerinde uygulayacaktı.
Oysa on beş dakika önce sadece çocukla göz göze gelmişti. Ne ara korkuyla kendini dışarıya attığını ve nereye gittiğini bilmeden ormana koştuğunu hatırlamıyordu. Tek hatırladığı, ne olursa olsun Takashi'nin gözlerindeki ifadenin hâlâ aynı olduğuydu.
O çocuk gerçek bir şeytandı.
Ağaca doğru yürümeye başladığında korkusu hâlâ yerli yerindeydi ama biraz da olsa rahatlamış sayılırdı. Karanlık, kimsenin olmadığı bir orman yolundaydı. Tepede ışıl ışıl parlayan dolunay sayesinde huzura yavaşça kavuşuyordu.
Ağacın önünde oturarak sırtını yasladı ve başını kaldırarak aya baktı. Ve o an tüm yaşadıkları gözlerinin önünden akıp gitmeye başladı.
Anne ve babası o daha çok küçükken öldüklerinden dolayı büyükannesi ona bakmak zorunda kalmıştı. Yedi yaşına bastığında ise okula başlamış ve dolayısıyla da kabusuna kendi ayaklarıyla gitmişti. Eğer bilseydi o okulda ne büyük işkenceler çekeceğini, kendisini öldürür, yine de oraya gitmezdi.
On beş yaşında ise, ikinci kabusu başlamış, kötü büyücüler tarafından kaçırılmıştı. Sırf diğer cadı ve büyücülerden farklı bir sihirsel yeteneği vardı diye. Büyücü sirklerinde onlarca kişinin önünde yılana dönüşmüştü ve herkes ona bir canavar gözüyle bakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROWN OF DARKNESS
Fiksi PenggemarGellert Grindelwald, eski dostu Albus Dumbledore tarafından yenilip kendi yarattığı hapishane olan Nurmengard Kalesi'ne hapsedildiğinde arksında bıraktığı tek kişi, henüz bir yaşındaki kızı Rothina Grindelwald'du. Rothina, yıllarını kimsesiz geçiri...