20. Bölüm

550 55 10
                                    

20. B Ö L Ü M
"Beni özledin mi yılancık?"

 B Ö L Ü M"Beni özledin mi yılancık?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Rothina, Rothina!" Kendisine seslenen biri vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Rothina, Rothina!" Kendisine seslenen biri vardı. İnce bir kız sesiydi. O bir tepki vermedikçe seslenen kişi biraz daha kendisini belli ediyordu. "Eski hâlime geri döndüm, uyan hadi." Yanağında ve omzunda ufak dokunuşlar hissediyordu. Sanki birbirlerine yapışmıştı kirpikleri, açmakta güçlük çekiyordu. "Hey, Rothina!"

Aniden gözlerini açtı Rothina. Yanağındaki elin bileğini sertçe tutup büktüğünde "Benim, Kira!" diye sessizce çığırdı karşısındaki. Rothina hızlıca Kira'nın bileğini bırakarak kaşlarını çattı ve gözlerini etrafta gezdirdi. Burası, Kira'nın yeni odasındaki banyosuydu. Yavaş yavaş zihni toparlanmaya başladığında hâlâ oturduğu duvar kenarında doğrulmaya çalıştı. "Ne zaman dönüştün?" diye sordu uykunun verdiği cızırtılı sesiyle.

"On dakika oldu." dedi Kira, Rothina'ya bakarken. "Bu sefer eski hâlime dönmem uzun sürmedi. Sanırım önceki süre bundan daha fazlaydı."

"Ah, Merlin..." Rothina, omuzlarına giren ağrıyla inlememek için kendisini zor tutarken ayağı kalkmaya çalıştı. Saatlerdir bu banyo köşesinde oturmuş, üstüne bir de uykuya dalmıştı. Her tarafında yoğun sızılar vardı.

Rothina'nın ayağa kalkmakta güçlük çektiğini fark eden Kira hızlıca onu tutarak destek oldu ve ayağı kalkmasına yardım etti. "Benim yüzümden bu hâldesin," diye mırıldandı bakışlarını kaçırarak. "Kendimi çok kötü hissediyorum. Benim için her şeyi yaparken sana sadece zarar vermek ağrıma gidiyor."

"Ne saçmalıyorsun"? diye söylendi Rothina yüzünü buruşturarak. Kira'nın kolundan tutarak kızı kendisine çekti ve dikkatle gözlerine baktı. "Ben aptal bir cadı değilim Kira. Bana zarardan başka bir şey vermiyor olsaydın seni bir saniye bile yanımda tutmazdım, kaldı ki seni sirkten kurtaran da bendim. Karşılıksız. Eğer bir daha bu aptal cümlelerinle karşıma çıkarsan bozuşuruz."

Kira'nın kolunu bırakarak lavaboya doğru ilerledi, musluğu açarak soğuk suyun altına ellerini soktu. "Beni anlamıyorsun Rothina." dedi Kira. Kendisine arkası dönük bir şekilde ellerini yıkayan Rothina'nın aynadaki yansımasına bakıyordu. "Bu çok kötü bir his. En azından benden bir şeyler yapmamı iste. Bilmiyorum, ne olursa olsun-"

CROWN OF DARKNESSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin