4. B Ö L Ü M
"Onu istiyorum."Yeni okulundaki ilk dersine geç kalan Rothina, hızlı adımlarla dersliğin kapısını açarak içeriye girdi. Tam o anda sınıf büyük bir sessizliğe gömüldü ve bakışlar ona çevrildi. Bu dersin profesörü olan yaşlı kadın tek kaşını kaldırdı. "Bayan Zabala? Görüyorum ki ilk dersinize geç kaldınız, amacınız hocaların gözünde kötü bir izlenim bırakmak mı yoksa son yılınızda olduğunuz için umursamıyor musunuz?"
Rothina cevap vermek için dudaklarını aralamıştı ki bu sefer profesörde dahil tüm öğrencilerin bakışları arkasında bir noktaya döndü. "Geç kaldığımız için üzgünüz, Profesör Merrythought," dedi Abraxas kapıyı kapatırken. Önündeki Rothina'nın saçlarına bakarak, "Ona kızmayın profesör. Bizimle olduğundan dolayı geç kaldı." dedi.
Profesör Merrythought, mavi gözleriyle melun melun Abraxas'a baktı. "Kendinize benzetmeyin bari başkalarını." Kollarını göğsünde birleştirerek çenesiyle boş sıraları gösterdi. "Geçin hadi, daha fazla kaynatmayın dersimi." Cüppesini savuşturarak arkasını döndü ve tahtaya doğru ilerledi.
"Tam da siz gelmeden önce kendimi tanıtmak üzereydim çocuklar." dedi Profesör Merrythought, bir eliyle asasını tutarken. "Ben Galatea Merrythought. Profesör Albus Dumbledore bu mesleği bıraktıktan sonra yani 1927 yılından sonra göreve başladım ve hâlâ da görüyorsunuz ki yıllardır buradayım." Asasıyla projektöre dokundu ve tahtaya görüntüler yansıdı. "O yüzden ilgi çekmek, dikkat dağıtmak ve dersi kaynatmak gibi girişimlerinizi başka derslere saklayın. Sizin gibi çok öğrenci gelip geçti."
Abraxas masaya eğilerek, "Kadın burada doğdu burada ölecek hâlâ yedi yıllık öğrencilerine kendini tanıtıyor." diye fısıldadı yanında oturan Nicodemus'a ve ardından onları duyan birkaç Slytherin'li ile kıs kıs güldüler.
Rothina hemen onların arkalarında, tanımadığı bir kız ile oturuyordu. Ve kadın anlatmaya başladığından beri onu pür dikkat dinlerken duyduğu isimle tüm odağı dağılmıştı. Profesör Albus Dumbledore... Yutkunarak ellerini sıraya yasladı ve dalgınca tahtayı seyretmeye başladı. Onun adını bile duyarken elleri titremeye başlarken kim bilir onu gördüğünde ne yapacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROWN OF DARKNESS
Fiksi PenggemarGellert Grindelwald, eski dostu Albus Dumbledore tarafından yenilip kendi yarattığı hapishane olan Nurmengard Kalesi'ne hapsedildiğinde arksında bıraktığı tek kişi, henüz bir yaşındaki kızı Rothina Grindelwald'du. Rothina, yıllarını kimsesiz geçiri...