VI.

734 14 1
                                    

Ahogy teltek a napok, úgy mindig visszatért AZ AZ álom.
Teljesen fel voltam ma készülve, hogy megint ezt álmodom. Csak vicces kedvébe volt az univerzum, így megviccelt kicsit.
Ugyan úgy rólam és róla szólt az álmom, csak kicsit máshogy.

Ledöntött az ágyra, én meg csak lehunytam a szemem.
– Na, engedt ki a pocid – simított végig rajta.
– Nem.
– Ella. Nézz rám – kérte, mire lassan kinyitottam a szemem.
– Én vagyok az. Engedt ki a hasad, szerelmem – mondta, mire kiengedtem, de csak a megszólítás miatt.

Miközben végigcsókolt a nyakamon, a hasamat végig simogatta, néha meg a hájamba mart.
– Hm...imádom ezt a részed
– harapott a vállamba, mire csak nyögtem egyet.
Tovább csókolgatott, majd a melltartómnál megállt.
– Levehetem? – nézett fel rám, mire bólintottam. Egy kézzel kikapcsolta, és lehúzta rólam. Már csak egy bugyi takart.
Több nyögés és sóhaj is felszakadt belőlem, mikor a melleimet kényesztette.
– Úgy látszik megtaláltam a gyengepontod – mondta, mire csak mosolyogtam.
– Ühüm, meg – feleltem.
Igazából nem is voltam magamnál. Nem tudtam tisztán gondolkozni, csak azt akartam, hogy még csókolgassom, nyaljon és harapjon.
Elmosolyodott, majd letért a hasamra, mire az eddigieknél is nagyobbakat nyögtem.
– Ettől el tudnék élvezni
– morogtam, miközben a jobb keze megtalálta a jobb mellem, és azt gyúrta.
– Akkor még milyen lesz, ha megkóstollak – suttogta rekedten, mire kipattantak a szemeim.
– Akkor nem akarsz....tudod
– támaszkodtam a két kezem, hogy a szemébe tudjak nézni.
– Nem akarlak. Előbb megszerezzük az első orgazmusod egy lágy kinyalással, majd legközelebb megszerezzük az első orgazmusod a farkam által. Így jó?
– Ühüm – bólogattam, és máris visszafeküdtem a hátamra.
Megnyugtatott, hogy nem akar az első alkalommal ájulásig dugni.

Visszatért a hasamra, majd egyre lejjebb haladt.
Még mielőtt elért volna nőisségemhez, felnézett rám.
– Még most szólj, ha szeretnéd, hogy leálljak – motyogta, miközben széttárta a lábamat, mire még jobban bizseregtem odalent.
– Csak csináld – nyögtem, és lejebb nyomtam a fejét.
Lehúzta rólam a bugyim, majd először egy puszit adott, mire felnyögtem. Ez felbátorította, és belém nyalt.
Na, ha eddig nyögtem, akkor most ordítottam. Olyan jó volt, hogy azt se tudtam, hogy ki vagyok. Olyan puha volt az szája és a nyelv, hogy hamar elélveztem, ami pár tizedmásodpercig fura érzés volt, majd azt az érzést átváltotta egy nagyon jó.
Ádám boldogan vette tudomásul, hogy egy kis nyalástól máris elfelejtettem a nevemet.

– Milyen volt? – feküdt le mellém, miután gondosan betakargatott.
– Jó – motyogtam csukott szemmel. Még mindig az élvezett hatása alatt voltam.
– Örülök neki – nevetett fel, majd a mellkasára húzott. És én ekkor vettem észre, hogy én majdnem meztelen vagyok, rajta meg minden ruha rajta van.
– Vedd le – rángattam meg az ingét.
– Jó, csak ne rángasd – húzta le a kezem a ruhájáról, én meg csak mosolyogtam. Rendszerető. Aranyos. És az enyém. – Min mosolyogsz? – dőlt vissza az ágyba mosolyogva. Már nem volt rajta az ingje.
– Semmin – feküdtem vissza a mellkasára.

Miután felkeltem, és felfogtam, hogy mit álmodtam, egy enyhe szívrohamot kaptam.
Nem áltam készen első órában találkozni vele. Ez egyre rosszabb! Hogy tudok ilyet álmodni? Jaj nekem.
Úgy voltam vele, hogy biztos, hogy én ezt nem mondom el Mesinek, így úgy tetettem, mintha minden rendben lenne, miközben buta álmok miatt darabokra esek.
De komolyan! Mi történik velem?

Etikán végig figyeltem minden egyes mozgását Földesnek, és megugrottam, mikor kicsúszott a kezéből a könyv, majd a földre esett. Nagyot puffant, ami miatt feleszméltem a bámulásomból, de ezzel egyidőben kaptam egy újabb, kisebb szívrohamot. Ha így haladunk, akkor nemsokára meglesz az első igazi, normális szívrohamom. Szuper.

Egész nap az álmomon gondolkoztam. Még egyszer megkérdezem, hogy hogyan tudok én, pont én, ilyet álmodni? Soha nem voltam még senkivel és olyan videókat sem néztem. Viszont a buta agyam annyira élethűen vetítette le ezt az egészet előttem, hogy nagyon bizseregtem, mikor felkeltem. Viszont akkor nem is vettem észre, annyira lesokkolt az álmom, hogy észre se vettem, hogy a testem epekedve várta volna a mittudjaménmiket.

Teacher's petWhere stories live. Discover now