– Pontosan egy hét múlva lesz a szülcsid, mit tervezel akkor csinálni? – ült le mellém Andi az öltözőben. Mesi beteg lett, így egyedül üldögéltem, szóval egyáltalán nem bántam, hogy valaki társalogni kezdett velem.
– Semmit. Otthon terveztem lenni
– mondtam őszintén, majd Földes beszólt az öltözőbe, hogy sorakozó az A részben.
– De ne már, Ella. Végre itt a jó idő, erre te meg otthon akarsz rohadni?
– akadt ki, miközben kimentünk az öltözőből. Mostmár megvan, hogy miért nem beszélek én sokat vele. Mert pontosan tudja, hogy mit mondjon ahhoz, hogy megváltoztassa a nézőpontom. Így történt az, hogy beleegyeztem életem első buliába.*
Suli után Andi és Nati átjött hozzám, hogy elkészülödjünk.
A hajamat egyszerűen kivasaltam, felvettem egy fekete egyberuhát, egy szintén fekete sportcipőt és készen is voltam.Anyával megbeszéltem, hogy a buli után Mesinél alszok, mert ugyis jön a hétvége. A lelkemre kötötte még azt, hogy minden egyes órában írjak neki, hogy élek, vagy nagy bajban leszek.
*
Nem nagyon ittam eddig még semmit, csak újévkor egy fél pohár pezsgőt, amitől nem lett semmi bajom. Most is ezt gondoltam, hogy így lesz. Gondoltam.
Ugyanis elég hülye szituáció kelettkezett, ami úgy volt, hogy Andi adott nekem egy pohár sört. Úgy voltam vele, hogy megiszom, mert buli nincs pia nélkül. Aztán egy kis idő múlva meg jött Nati, aki nem tudta, hovy Anditól már kaptam piát, így ő is a kezembe nyomott egy műanyag poharat. Már pont kezdtem volna tiltakozni, mikor megfogta a poharat, és a torkomba öntötte a tartalmát. Szó szerint. Majd gondolták, hogy jöhet a második kör.Mikor Nati lenyomta a negyedik pohár italt, már nem is próbáltam ellenkezni, csak elővettem a telefonom és felhívtam Mesit.
– Gyere értem. Nagyon rosszul vagyok – mondtam, miközben majdnem elestem, így el kellett emelnem a telefont a fülemtől, hogy meg tudjak tartani az egyensúlyom.
Mikor viszont újra a fülemhez emeltem a készüléket, már Mesi letette. Tudta, hogy hol vagyok, így a lányoktól elköszöntem – Andi még gyors a kezembe nyomott egy poharat, hogy lazuljak el, mert szerinte nagyon merev voltam – majd kimentem a buli épülete elé.A friss levegő segítségével egy fokkal kevésbé fájt a fejem, de a látásom még mindig rossz volt.
Beleszagoltam a pohárba; vodka egy kis narancslével.
Végül mindegy milyen alapon a számhoz emeltem a poharat, hogy megigyam, de hirtelen valaki kiverte a kezemből.
Épp készültem ráüvölteni az illetőre, de amint felé fordultam, ledermedtem.
– Hol van Mesi?
– Szerintem félre telefonáltál.
– nézett farkas szemet velem.
– Akkor miért van itt? – húztam össze a szemöldököm.
– Nem egyedül vagyok itt. Itt van Ádám is, csak az a jó madár nem mert ide eljönni, mert elvileg errefelé nem nagyon örülnének a társaságának – forgatta meg a szemét, jelezve, hogy teljesen hülyeségnek tartja az egészet.
– Gyere, menjünk – ragadta meg a kezem, és elkezdett maga után húzni.
Nem számítottam a cselekedetére, így majdnem elestem.
Ádám bá csak mosolyogva nézte a kikötött cipőm fűzőjét.
– Mé nevetel? Ne nevetlejé
– morogtam, majd tovább mentem.
Úgy éreztem, hogyha én most lenézek a cipőmre, akkor elhányom magam.Szó nélkül jött utánam, bár gőzöm sincs, hogy merre van Ádám, csak mentem előre.
– Balra – szólalt meg Földes, miután jobbra fordultam. Szemforgatva fordultam vissza.
– Haza akarok menni – nyafogtam.
– Mesihez elviszünk, jó?
– Éhes is vagyok, fáradt is vagyok, picike is vagyok és félek – nyafogtam tovább.
– Hát ennek meg mi baja?
– hallottam meg Ádám hangját.
– Részeg – mondta egy sóhajjal együtt Földes.
– Nem is vagyok részeg, de azt tudta, hogy minden nőben egy angyal, egy démon és egy hercegnő lakozik? És amelyiket felébreszti, az lesz a magáé – mondtam a szerintem teljesen értelmes dolgot, Földes meg elkerekedett szemekkel nézett rám, majd Ádámra.
YOU ARE READING
Teacher's pet
Romance- Mi vagyok én neked, Ádám? - toltam el magamtól, hogy a szemébe tudjak nézni. - Mi szeretnél nekem lenni, Daniella? - morogta, miközben átölelte a hasam. - Nem tudom - simítottam bele a hajába, mire komoran felnézett rám. - Jó, akkor leszek a kutyá...