XXXVI

125 10 3
                                    

– Tessék – tapasztott be egy sebet nekem Földes.
– Mi van, ha letépem? – néztem fel rá.
– Akkor én meg letépem a ruhád
– hajolt közel hozzám, mire a szemébe nézve letéptem a tapaszt.

Arra keltem, hogy lüktetek odalent és ki van száradva a szám.
Oldalra fordulva láttam, hogy Ádám mellettem fekszik, majd akaratlanul is, de levittem a tekintetem a férfiasságára, ami így nadrágon keresztül is jónak tűnt. Az én nőiességem szinte meg kívánta.
Gondoltam azon, hogy felkeltem Ádámot, de végül arra jutottam, hogy meglepi lesz neki minden.
Így ráültem a férfiasságára, majd előre és hátra kezdtem mozogni. És az az érzés, amit éreztem, az egyszerűen maga volt a gyönyör, még többet akartam belőle.
Ádám, miközben ébredezett, a kezét a derekamra vezette, majd lejjebb nyomott magán, mire kiszakadt belőlem egy nyögés, ami látszólag felkeltette.
– Mit csinálsz? – nézett, legalábbis a sötétben úgy láttam, hogy engem néz.
– Aminek látszik – fogtam fel a pólóm, hogy az ne akadályozzon.
– Most?
– Most – bólintottam, mire felült, majd elkezdett csókolni.
És meg volt az első szeretkezésem, ami sokkal jobb volt, mire számítottam; Ádám az úriembernél is úri emberebb volt.
– Nem sokára nem fog fájni
– puszilt bele a nyakamba. Azért mondta ezt, mert eléggé veszített a farka bennem.
Erősen kapaszkodtam az elején benne, majd a végén már én pattogtam rajta, amit csillogó szemekkel nézett, vagyis inkább a melleimet.

– Hány óra van? – kérdezte Ádám, mikor már egymás mellett feküdtünk.
Oldalra fordulva benyomtam a telefonomat, amin láttam az időt.
– 3:52 – mondtam, majd rádőltem a mellkasára.
– Hogy vagy? – ölelt magához.
– Jól, te?
– Remekül.
– Nagyon rossz voltam?
– Viccelsz? – nézett le rám. – Ha azt mondom, hogy veled élveztem eddig legjobban a szexet, akkor nem hazudok.
– Szeretkezés, nem szex! Szeretkezés – szóltam rá, mire csak elnevette magát.
– Értettem, hercegnőm – ölelt magához, mint egy plüssállatot.
– Jó éjt, Ádám – néztem hátra, így szembe találtam magam vele.
– Jó éjt, szépségem – lehet egy csókot a számra, majd visszafordított előre, és még közelebb húzott magához.
Egész éjszaka féltve ölelt, mintha csak attól félne, hogy elszaladnék.

*

– Ő, Ádám, én is szeretlek, meg minden, de ez már túl szoros
– ütöttem a kezét, amivel erősen karolta át a nyakam.
– Jaj, bocs – engedett el, majd a hátára feküdt. – Megbántad a tegnapot?
– Mi? Dehogy – hajoltam oda hozzá, majd megcsókoltam, és mikor éreztem, hogy lecsúszik rólam a takaró, visszahúztam magamra.
– Miért takargatod magad? Pár órával ezelőtt láttalak, fogtalak és csókoltalak meztelenül – nézett rám szórakozottan.
– De akkor sötét volt.
– És? Ella, még mindig gyönyörűnek tartom a tested
– hajolt fölém, majd lassan lehúzta a hasamig a takarót, majd a melleim közé feküdt.
– Ugye nem terveztél visszaaludni?
– Nem – motyogta félállomban.
– Egyszer te is kezdeményezhetnéd a szexet, mert így olyan, mintha csak én lennék állandóan kanos.
– Akarsz még egy menetet? – nézett fel rám, mire csak megforgattam a szemem. – Nekem rendben
– vonta meg a vállát, majd elkezdte nyalni, harapni és puszilni a melleimet, miközben a keze a nőisségemet kényeztette.
Kezét hamar átváltotta a férfiassága, majd újra elvesztünk egymásban. Már másodszorra, és ez is eszméletlenül jó volt.
– Ki gondolta volna, hogy a szex lehet ilyen jó? – kérdeztem, miközben egy kontyba kötöttem a hajam. – Ideadnád a pólót?
– Ha tesin ennyi aktivitást produkálnál, akkor nem azon kellene gondolkoznom, hogy szakmailag mi miatt adhatnám meg neked a kettest – mondta Ádám, miközben átadta nekem a pólót.
– Majd guggolok párat neked háttal – néztem rá mosolyogva, mire csak elnevette magát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Teacher's petWhere stories live. Discover now