Cele două zile au trecut repede. Nu am făcut mare lucru, decât ce am făcut și până acum. Duș, mâncare, fumat, cameră, conversații ciudate. Nu am mai încercat să fug pentru că era ca o lipitoare. Una arătoasă.. trecând peste asta, a venit Duminică seara. Damian părea tulburat. Privea doar spre pădure și fuma.
-Ce te frământă?
-Hm?
-Am spus..
-Nimic.
-Atunci?
-Atunci ce?
-Pari îngrijorat.
-Nu e nimic de care să fiu îngrijorat.
-Ok, nu-mi spune.
Mă ignoră în continuare și își vede de țigară până când apare o mașină destul de luxoasă în curte. Din ea ies două persoane. Mai exact doua fete. Una dintre ele era brunetă, puțin slăbuță, îmbrăcată vintage. Cealaltă era șatenă, cu forme și purta o pereche de blugi și un top.
-Bună, Damian!!
Spune șatena prelungind a-ul. Deja aerul ei nu-mi dădea o stare prea bună.
-Hei, frate!
Bruneta vine și îl ia în brațe, dar când cealaltă se apropie să facă același lucru el își ridică mână în semn de stop. Dezamăgită, face un pas înapoi.
-Nu mi-ai zis că mai aduci pe cineva.
Tonul lui Damian nu-ți dădea o stare de bine.
-Păi am zis să o iau și pe Gabi, să cunoască și iubita ta lumea.
Iubita?
-Data viitoare anunță-mă, altfel nu te mai primesc.
-Tu mai chemat.
Nu mai spune nimic Damian, dar se vede că nu era mulțumit de situație.
-Nu te mai ambala atât, dragule.
Dragule? Parcă eu eram iubita.
-Tu nu te amesteca.
Îi scuipă Damian vorbele.
-Intrați în casă.
Mă ia de mână și mă trage la o parte din fața lor. Când acestea intră în casă îmi spune:
-Orice ar fi, să nu asculți de Gabi. Fata blondă.
-De ce? Ce-i cu ea?
Stă două secunde și își mușcă buza de jos.
-E fosta mea.
-Wow. La asta nu m-am așteptat.
-În orice caz, mă întorc mâine seară. Supraviețuiește până atunci.
Orice e mai bine decât să stau cu tine.
-Le-ai spus că sunt iubita ta?
-Da.
-Deci ele nu știu..
-Nu. Acum du-te.
Mă prinde într-o îmbrățișare, iar apoi mă împinge spre ușă.
-Pa, Sara! Ai grijă!
-Pa, Damian! Nu te mai întoarce!
El râde doar și se îndreaptă spre garaj. Eu intru în casă, dar nu le văd pe cele două. Urc sus, în camera mea și a lui Damian și le găsesc acolo. Așa-zisa Gabi stătea tolănită în pat, iar Eliza privea doar pe geam, spre pădure.
-Și? Cum l-ai întâlnit?
Mă ia prin surprindere Gabi.
-Păi... ăm..
-Ei! Las-o să se acomodeze!
Mă salvează din situație sora coșmarului meu.
-Eu l-am întâlnit în cel mai romantic mod posibil! Eram stripăriță la club, iar el voia doar să-și facă de cap cu cineva. M-am oferit și am avut parte de o noapte de vis!
Și ce-mi zici mie?
-Ok, Gabi. Termină.
-Cum spui tu.
Eliza se pune în pat, lângă Gabi. Cum o poate suporta?
-Ști măcar care e culoarea lui preferată?
-Ăm.. nu.
-E negru. Cum să nu ști dacă ești iubita lui?
-Păi nu sunt cu el de mult timp.
Spun și mă așez pe suportul de la geam. Nu îmi vine să cred că eu chiar fac asta.
-Eu am fost cu el o săptămână și știu destul de multe.
-Mai mult tu cu el decât el cu tine.
Aspectul precizat de Eliza mă face să chicotesc. Gabi doar își dă ochii peste cap și o ignoră.
-Sara, ce ar fi să ieșim la un suc?
-Mi-ar plăcea, dar..
-E în regulă, plătesc eu.
Spune Eliza și bate din palme fericită.
-Avem voie?
-De ce nu?
Am dat din umeri și am zâmbit. Nu îmi displăcea ideea. Ar fi fost șansa mea.
-Haide atunci să mergem!
Coborâm scările, o rog pe Amanda să îmi aducă o pereche de adidași și pornim la drum cu mașina Elizei. Nu știu de unde aveau oamenii ăștia atâția bani, dar mașina arăta ca o limuzină pe dinăuntru. Mergem o bucată de vreme de-a lungul drumului pietruit după care dăm în sfârșit de strada principală. Direct spre oraș. Începeam să recunosc zona și asta mă făcea doar să radiez de bucurie. Oprim la o terasă numită "Take a brake". Acolo ne așezăm la masă, iar Eliza ne comandă fiecăruia câte o limonadă.
-Și, Sara.. Ce părere ai de fratele meu?
-Păi.. e super grijuliu, atent, generos..
-Are probleme cu nervii cam des..
-Am observat, dar e suportabil.
-Momentan da. Eu m-am mutat de la el de îndată ce am avut ocazia.
Era el o persoană groaznică din punctul meu de vedere, dar nu mă așteptam ca sora lui să-l displacă.
-Ați făcut sex?
Întrebarea Gabrielei mă dă peste cap de aproape mă înec cu limonada.
-Gabi, nu-i frumos!
-Ce? Pentru mine nu-i subiect taboo.
-Pentru tine.
Cred că eram foarte roșie la față.
-Știți.. eu.. Ăm plec până la baie.
Mă ridic de pe scaun în timp ce le aud pe cele două contrazicându-se. Intru pe ușa băii și mă privesc în oglindă. În sfârșit începusem să prind culoare. Aerul de acasă îmi face bine. Deschid ușa unei toalete și mă urc pe capac. Deschid geamul care era mai mic decât îmi imaginasem și mă urc cumva pe el, într-un final ieșind. Căzătura mi-a zdruncinat puțin creierul, dar am ignorat asta pentru ca o luasem deja la pas. Fugeam cât mai repede și cât mai departe. Destinația era acasă..
CITEȘTI
Forgotten love
Romantizm"-Te iubesc, Sara! -Nu pot spune același lucru, Damian. -O să te fac să mă iubești. -Dacă ești un om întreg la minte ar trebui să-ți dai seama că nu poți obliga o persoană să te iubească. -Nu a zis nimeni că sunt întreg la minte."