Seventeenth - Sarah

170 17 0
                                    

Sosem tudom eldönteni, hogy mennyit higgyek el a pletykákból. Sokan ferdítenek dolgokon, tesznek hozzá, és már nem is úgy hallod, ahogy valójában történt. Talán hibát követtem el, hogy másoktól kérdeztem meg, nem pedig attól, aki benne volt. Bár Kathrine, Xana, Isaac, Forty és Bryce nem mondja el, illett volna ez ügyben megkeresni Samantha-t és megkérni, hogy mondja el. Persze nekem pedig tiszteletben kellett volna tartanom és megvárni, amíg elmondja. A baj csak az, hogy türelmetlen vagyok és most az sem segített a helyzeten, hogy Samantha is tereli a témát.

— A lányok meséltek rólad - pillantok Xana felé, ki ennek hallatán megfeszül.

— Remélem észrevetted, hogy ők a pletykáknak élnek.

— Észre. Már az elején - forgatom meg a szemem. — Csupán rákérdeztem, hogy ők esetleg tudnak-e valamit arról, hogy Samantha mit tett, amiért utáljátok. Nem számítottam arra, hogy majd a te neved is felmerül a történetben.

— Áh, sejtem melyik verziót mesélték el - csatlakozik Kathrine. — Samantha és Xana között volt valami, majd kitudódott és mindenki erről beszélt.

— Beletrafáltál - bólintok. — Akkor valójában nem is így történt?

— Nem.

— Lehet jobb lenne, ha Samantha által tudnád meg az igazat - mondja Xana.

— De kerüli a témát. Most is csak azért kötöttem ki a lányok mellett, mert ő mondta, hogy nyugodtan menjek velük. Ezután már nem mondhattam nekik, hogy 'bocs, de nem'.

— Ez igaz, nagy bunkóság lett volna - jegyzi meg Forty.

— Te fogd be - szól rá élből Kathrine, mire a fiú kicsit arrébb lép a lánytól. — Miért nem keresed meg?

— Mert a barátaival van. Nem akarok udvariatlan lenni.

— Brianna és Kelly is nyakig benne van, biztosan nem bánják, ha egy kicsit nélkülözniük kell a tettestársukat.

— Ez egyre érdekesebb. Kivel tolt ki?

— Isaac, haver, jelentkezz - emeli magasba a fiú kezét. Isaac csak megforgatja a szemét és kirántja Forty fogásából a karját.

— Ezt nem is említetted - lépek a fiú elé, majd magamhoz ölelem. Habozás nélkül viszonozza.

— Nem akarom, hogy a mi nézeteltérésünk miatt ne barátkozz vele. Nem fogom megtiltani, hogy ne beszéljetek. Viszont azt jó, ha tudod, hogy mindig résen leszünk. Nem hagyjuk, hogy Samantha újra akcióba kezdjen.

— Beszélni fogok vele - motyogom nyakába. — Sajnálom, bármit is tett.

— Ugyan. Igazából sejtem miért engem szemelt ki. Mióta Brianna és Kelly mellé szegődött, hatalmas fordulatot vett. A csendes lányból hirtelen egy sárkány lett.

— És neked ehhez mi közöd? - húzódom el tőle.

— Én sem vagyok ám ártatlan - mosolyog rám. — Én is tettem olyan dolgokat, amiket nem kellett volna. Mint például beolvasni neki, amiért szar barátokat választott. Pedig amikor idekerült, mi mindannyian próbáltunk vele összebarátkozni, de Brie és Kelly elhúzta a rosszirányba. Ezért sem éreztetem vele a haragom. Na, de ideje órára menni.

— Igaz - sóhajt Forty. Isaac átkarolja a vállam, és így indulunk vissza a terembe. Ezért is szeretem őt ennyire. Mindig beismeri, ha hibázott. Mindig is képes volt megbocsátani azoknak, akik valaha valamilyen oknál fogva ártottak neki. Sosem a múltat tartja a szeme előtt. Nem hagyja, hogy a rosszindulatú gondolatai irányítsák.

Azon az éjjelenWhere stories live. Discover now