Fifteenth - Sarah

174 20 0
                                    

Rájöttem, hogy álmosan sokkal több ihletem van, mint napközben, amikor azt sem tudom hol áll a fejem. Szóval 5 órával ezelőtt megírtam nektek ezt a részt, remélem tetszik!☺️ Mivel éjjel írtam, előfordulhatnak helyesírási hibák, amikért előre is bocsánat, mihamarabb javítom majd őket!:)

Samantha szorgalmasan írja a lassan fél órája kiosztott dolgozatot. Akad feladat, ahova a kérdés értelmezése után azonnal beírja a választ, ám akad olyan is, amit kihagy, majd kis idő múlva tér csak vissza hozzá. Logikus, nem arra az egy feladatra fókuszál, inkább áttér egy másikra. A szintén dolgozatra koncentráló legjobb barátomra vezetem a tekintetem, aki lábát pattogtatva és a toll végét rágva bújja az előtte heverő lapot.

Csengetés előtt pár perccel a Tanárnő összeszedeti a lapokat, majd csendre intve az osztályt, kimegy a teremből.

— Mit gondolsz, hogy sikerült? - fordulok a nagyot sóhajtó lány felé, miután a Tanárnő becsukja az ajtót maga után.

— Szerintem egész jól. Nagyjából minden feladatot kitöltöttem, szóval legalább négyest kell rá kapjak.

— Szünetben hol leszel?

— A barátaimnál, az aulában.

— És most az egyszer nem tudnád kicsit nélkülözni őket, annak érdekében, hogy beszéljünk?

— A kérdés az, hogy ők tudnak-e nélkülözni engem.

— Vagy úgy - sóhajtok. — Tehát, ha jól értelmezem, nem szeretnek osztozni rajtad?

— Mondjuk úgy, hogy kicsit tartanak attól, hogy esetleg az új szobatársam majd minden időm 'elveszi', ezáltal ők háttérbe szorulnak.

— Áh, szóval kicsit? - micsoda önző barátai vannak.

— Csak egy kicsit - mosolyog rám.

— Hé, Sarah - kocogtatja meg a vállam a jobb oldalamon ülő lány, mire az irányába fordulok. — Ne haragudj, még be sem mutatkoztam. Mikayla vagyok - nyújtja felém a kezét, amit mosolyogva megfogok és kezetrázunk. — Ők pedig Hannah és Peach - mutatja be barátnőit is, akik barátságosan integetnek.

— Örülök nektek.

— A lányokkal éppen azt beszéltük, hogy kimegyünk kicsit az udvarra levegőzni. Ha szeretnél csatlakozhatsz hozzánk - mosolyog rám.

— Ez igazán kedves tőletek, de Sam..

— Menj velük nyugodtan - szól közbe kedvesen az említett lány. — Mi majd beszélünk az ebédszünetben, vagy a szobánkban.

— Akkor hát rendben - erőltetek magamra egy mosolyt. Ha tehetném most nyakon vágnám az oldalamon ülő lány, kinek egy győztes, ám mégis ártatlannak mutatkozó mosoly van az arcán.

— Klassz - mosolyodik el újra. Samantha óra végéig csak szúrós pillantásokat kap tőlem. Nem vagyok hajlandó szoba elegyedni vele, akármennyire is próbálkozik. Kicsengőkor egyként áll fel mindenki.

— Hé, Sarah - szól utánam a legjobb barátom, Xana társaságában. Az egyszerre kicsődülő diákok miatt csak akkor veszem észre őket, amikor már mellém érnek. — Hova ilyen sietősen?

— Mikayla a barátnőivel karöltve kiinvitáltak az udvarra. Ők már előre mentek, ezért igyekeztem ki én is - magyarázom.

— Áh, szóval mi már nem is vagyunk jók neked? - érkezik meg közénk Kathrine, Forty és Bryce kíséretében.

— Jól hallom, már is lecserélsz minket? - kérdezi Forty.

— Gyorsan beilleszkedtél - vet rám elismerő pillantást Bryce.

Azon az éjjelenWhere stories live. Discover now