Bende bir plan yapıyordum. Amacım shrader'ı oradan çıkartıp kaplumbağlara getirmekti. Gerçi hasta birini kaçırmak ve zarar vermek, kulağa pek onurluca gelmese de. Yapacak daha iyi bir plan yoktu.
Zaten karşımızdaki de pek onurlu sayılmazdı. İntikam için kendinin de içinde olduğu bir binayı havaya uçurmaya çalışan birinden ne beklenirdi ki. Zaten ondan önce de (tabi bu içinde bulunduğumuz zamandan sonra) kaplumbağları bir odaya hapsedip orayı gazla ateşe vermişti. Bunları düşününce sinirlerim arttı.
Aklımdan geçen tek hayal shrader'in yanan cesediydi. Bu düşünce yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşturuyordu.
O adam yada ultron her neyse benim biricik kaplumbağalarıma zarar vermişti. Ve bu haince planlarına devam ediyordu.
Aklıma gelen tek plan onu buraya ışınlamak ve ona eziyet etmekti. Ama Leo'nun da planını bilmeliydim. Onun planının ne olduğunu öğrenmeden elimden bir şey gelmezdi.
Kabuk-fonu çıkartıp Dani'ye yazdım.
Siz:
-Dani bir şey isteyebilir miyim?-💜Dani:
-Buyur Zehra, seni dinliyorum?-Siz:
-Sihrimle bir şeyleri ışınlayabiliyorum...
Şey diyecektim. Sharder'i buraya ışınlasam ve onu size getirsem, bu onursuzca bir hareket midir?-Kabuk-fonu kapatıp kenara koydum.
Işte planım buydu. Ben sadece o canavarı buraya getirecektim, kalanını sensey halledecekti.
Kabukfon çalınca irkildim.
Arayan:
Hayatımın anlamı 💜 Dani.. idiHemen telefonu açtım.
Dani:
Zehra bunu cidden yapabiliyor musun?!Ben:
Evet dan. Dedim gururlaLeo:
Zehra sakın! Bu işe bulaşma bu senle alakalı değil!Ben:
Leo üzgünüm ama benlede alakalı. Siz benim herşeyimsiniz ve o herif gelecekte size çok zarar veriyor!Leo:
Biz ne zamandan beridir senin...lafını bitiremeden Raff atladı
Raff:
Bu ne be, bu kızla daha dün tanışmadık mı!?Gerçekten sinirlenmiştim ama aynı zamanda haklılardı. Onların yanına ışınlandım.
Tam Raff'ın önündeydim. Saisini bana atarak beni duvara kitledi bu hareket karşısında afallamıştım. Birden Raff bağırmaya başladı.
(R) ''Senin herşeyin ha! Ne zamandan beri?! Seni daha yeni tanıyoruz. Bizim işlerimize burnunu sokmaktan vazgeç!''
(Z) ''Üzgünüm bay Raffael ama yalan söylemiyorum. Siz beni yeni tanımış olsanızda, benim geldiğim evrende çok ünlü olduğunuz için sizi çocukluğumdan beri tanıyorum! Siz benim tek dostlarımdınız! Başka kimsem yok sadece siz...'' son cümle hariç hepsini bağırarak söylemiştim.
Sonra saiyi sihirle duvardan çekip ellerimi serbest bıraktım konuşurken gözlerim dolmuştu. Ama ağlamamıştım. Başımı ne ara yere eğmiştim bilmiyorum ama farkedince kafamı kaldırdım.
(Z) ''Sizin işinize burnumu sokuyorum gibi durabilir ama zaten tüm hayatınızı ezbere biliyorum.''
(M) ''Tamam Zehra sakinleş lütfen. Raff sende lütfen!''
Mikey konuşunca ağladığımı farkettim. Sonra gözlerim elime kaydı, Saiyi o kadar sıkı tutmuşum ki ellerimi kanatmışım kimse farketmeden elimi arkaya sakladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krıstalim ve Ninja kaplumbağalar
FanfictionTüm bunlar başlamadan önce sıradan ergen bir kızdan başka bir şey değildim. Ama şimdi çocukluk aşkımın yanında, gerçek bir kahraman olmaya çalışıyorum. Kendimi beceriksiz biri olarak görürken şimdi dünyaları yok edebilecek bir güç boynumda duruyor v...