(49) Geride kalanlar

30 2 5
                                    

Donatello~

Evet durum güncellemesi, diye düşündü Dan.
Zehra'dan ayrılalı yaklaşık 3 gün olmuştu ve yaşanan her şey, o olsaydı o kadar farklı olabilirdi ki. Ama geldiğinde tam anlamadığı şeyi şimdi anlamıştı Dan. Zehra bu evrene gelmeyi en çok isteme sebebi de Fuci'yi kurtarmakmış.

'Zehra'nın yaptığı her şeyin altından bi mantıklı neden çıkıyor, buraya gelmeyi neden bu kadar istediği şimdi anlaşıldı. Profesörü kurtarmak için istiyormuş.' Diye düşündü dani. Sonra aklına April geldi. Onlar neyseki binanın dışındalardı. Acaba Zehra'ya ne oldu sorusuyla tekrar düşüncelere daldı dani. Normalde meditasyon bir şey düşünmeme durumu iken. Dani neden her seferinde düşünüyordu. Kendi de çözememişti.
Şu anda içi tamamen oksijenden boşalmış bir yerde duruyorlardı. Buradan çıkarken yakalanmama ihtimalleri imkansızdı. Nefes alış verişlerini o kadar azaltmışlardıki uzak gören onları nefes almıyor sanabilirdi. En sonunda kapı sesi duyunca içeri birilerinin girdiğini anlamışlardı. Tray'lardan biri Raff ın bileğini tutup nabzını kontrol etmek için kulağına götürdü.

(R) "Pençelerini üzerimden çek çirkin üç böynuzlu dinazor."

(Tray) "Yaşıyorlar mı ama nasıl"

(L) "Buna çinkong deniyor. İç soluma tekniği."

(D) "Ninja eğitimi bize soluk alma sayısını azaltmayı öğretti. Ve bu sayede havasız ortamlarda hayatta kalabiliyoruz, en azından bir süre için."

(M) "Sizi bilmiyorum kardeşlerim ama ben taze oksijenin tadını almaya hazırım." Mikey derin bir nefes aldı, tüm kardeşler aynı anda almışlardı ve beraber nefes alamadıkları için öksürmeye başladılar. O an Dani Zehra orada olup bu kötü durumu yaşamadığı için şükür etti. 

(Tray) "Oksijen mi? Biz Trayseraton'lar azot ve sülfür ağırlıklı farklı bir hava soluruz. Bunları alıp gözlem odasına götürün. Ve dört tane atmosfer dönüştürücüsü getirin." 

Ve kaplumbağalar hala öksürürken onları bir yere sürüklemeye başladılar. Neyse ki çok geçmeden atmosfer dönüştürücüleri getirmişlerdi de gerçek anlamda rahat bir nefes alabilmişlerdi.

 İlk defa esir olmuşlardı ve itilip kakılmak hiç hoş değildi. Dani olabildiğince kısık sesle.

(D) "Esir olmasaydık aslında tekenoloji harikası bir yer burası."

Kardeşlerinin ona attığı öldürücü bakışları fark edince omuz silkip oturduğu yere sindi. Zaten çok geçmeden gemi yere yaklaştığı için sarsılmaya başladı. Üç tane eli silahlı Tray bulundukları yere geldiler.

(Tray) "Kıpırdayın uzaylılar. Geldik."

El mecbur onları takip edip gemiden indiler. Tabi bu 2 metrelik dinazorlar birilerini itip kakmayı çok seviyor a benziyorlardı. Araçtan inerken de gözleri kamaşan Dani'yi itip az daha düşmesine sebep oluyorlardı. Arkadan kardeşlerinin sesini duyduğunda çoktan gözleri etrafa alışmıştı. Şimdi yürüyen bir bandın üstünde duruyorlardı. 

Yan taraflarında duran ve zorla bir yere sürüklenen yartığı görünce merak duygusunu bastıramadı Dani.

(D) "Tamam dayanamıyorum sorucam. Bu oyunlar ne oluyor?" 

(Tray) "Dua et de asla öğrenmeyesin." sonra onune döndü "Uzaylı taze etler işlenmek için hazırlar"

Yan tarafta duran Tray umursamazca bir tuşa bastı.

(Tray) "Mahkumlar elleriniz yukarıda geri gelin" 

Elerinde şu anlık bir şey gelmediği için deneni yaptılar. 

Üst taraftan bir cihaz geldi. İlk önce ellerine bilekliğe benzer bir şey taktılar ve anında elleri kelepçelendi. Daha ellerindeki  şeyin ne olduğunu anlayamadan kollarına birer damga bastırıldı. 

Hemen ardından bant tekrar ilerlemeye başladı. Çok geçemeden kalmaları gereken hucreye varmışlardı. Hepsini  ite kak aiçeri atmışlardı Raff laf attığı için ilk elektirik şokunu yemişti. 

(M) "Ee Leo plan?"

(L) "Profesörü bulucaz onu da alıp buradan gideceğiz."

(R) "Ellerimizde ve kollarımızda bunlar varken çok kolay olacağa benzemiyor."

(L) "İlk gün sorun çıkarmadan etrafa bakacağız. Sonra da bir plan yapacağız. Ama bu gecelik dinlenelim."

(D) "Ortam sakinleştiğine göre; Zehra'nın kaybolduğunu tek fark eden ben miyim?"

(L) "Hayır tek değilsin."

(M) "Bende fark ettim."

(R) "Onun için ne yapabiliriz?"

(M) "Hepimiz aynı yere ışınlandık. o da ışınlansaydı buraya gelmesi gerekmez miydi?"

(D) "Ya kristal yolculuğu bozduysa?"

(L) "Bu durumda onu kurtaramayız. Öncelikle eve dönüş yolunu bulmalıyız."

(D) "Tamam abi"





Selam gençler
Bu bölümhakkında ne düşünüyorsunuz?

Krıstalim ve Ninja kaplumbağalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin