İne geri dönmüştük. Ben Mikey'in odasında bulunan dolaba kıyafetlerimi koyuyordum. Mikey yatağında yatıyor çizgi roman okuyordu.
(Z) ''Köy havası iyi geldi.''
(M) ''Gerçekten güzeldi.''
İşimi bitirim Mikey'e döndüm.
(Z) ''Sen napıyorsun?''
(M) ''Çizgi roman okuyorum. Sende istersen benimkilerden bir tane alabilirsin.''
(Z) ''Sağol Mikey. Belki birazdan.''
Odadan çıkıp Dani'nin yanına gittim. Kendisi yine bir şeyler icat etmeye çalışıyordu.
(Z) ''Selam Dan.''
(D) ''Hoşgeldin Zehra.''
(Z) ''Napıyorsun?''
(D) ''Ultronların hava taşıtını inceliyordum.''
(Z) ''Mucit Dani iş başında desene.''
Elinde tuttuğu parçayı masaya bırakıp yanıma geldi. Elimi tutup anlımdan öptü.
(Z) ''Dani napıyorsun?''
(D) ''Sen yokken çok kötüydü. Düşününce bile...''
Ona sarıldım.
(Z) ''Düşünmene gerek yok Dani. Artık buradayım. Yanındayım.''
(D) ''Bunu bilmek rahatlatıyor.''
Daha sıkı sarıldım.
(Z) ''Yanımda olmadığın her an cehennem gibi Dani. Sanki savunmasızım. Ve herkes bana zarar verecekmiş gibi.''
(D) ''Ben varken veremezler.''
(Z) ''Biliyorum.''
O sırada Raph'ın sesi geldi.
(R) ''Haberleri seyretmeyi sevmiyorum. Hepsi kötü, çeteler dışarıda kafa patlatıyor. Bu tepemi attırıyor.''
(D) ''Raph herşey senin tepeni attırıyor.''
(R) ''Herşey attırmaz... Tamam. herşey attırır.''
Konuşmaları bitince Dani'nin kolunu durttum.
(D) ''Efendim Zehra.''
(Z) ''Geldiğim dünyaya gitmek ister misin?''
(D) ''Ben gelebilir miyim?''
(Z) ''Bence gelebilirsin. Sonuçta sihir.''
(D) ''Dene bakalım.''
Sihir yapmıştım. Bir solucan deliğinin içindeydik.
(Z) ''Bak Dani burası benim odam''
(D) ''Bunlar bizim resimlerimiz mi?''
(Z) ''Evet sizi ne kadar sevdiğimi daha iyi anlayabilirsin odamdan.''
(D) ''Evet gerçekten fark ediliyor.''
(Z) ''Daha telefonumu bile görmedin.''
Odamda telefonumu aramaya başladım ama o an kapı açıldı bende hemen sihirle Dani'yi görünmüz yaptım. Ama beklemediğim şey benim neredeyse aynım olan bir Zehra'yı görmekti.
Yazar~
Odama girdiğimde karşımda çocukluk aşkımı ve sırf onla en azından bir dünyada beraber olabilmek için kurguladığım kızı görmeyi bekliyordum. Evet bunu bilerek yapmıştım. Beni tanısınlar istemiştim. Ama Zehra'nın hemen geleceğini tahmin etmemiştim.
(Yazar) ''Zehra!''
(Z) ''Yazar!''
(D) ''Zehra ve başka bir Zehra daha mı?''
(Yazar) ''Dani, bu dünya gerçek ve tek dünya ve sizde benim misafirlerimsiniz. Şuraya oturabilirsiniz.''
(Z) ''Ya biri bizi görürse?!''
(Yazar) ''Merak etme Zehra sizi kimse farkedemez. Hani senin dünyanda TMNT nasıl bir çizgi filmlerse. Bu dünyada ise sen sadece bir kitap karakterisin.''
(ZEHRA) ''NE!!!!!''
SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krıstalim ve Ninja kaplumbağalar
FanfictionTüm bunlar başlamadan önce sıradan ergen bir kızdan başka bir şey değildim. Ama şimdi çocukluk aşkımın yanında, gerçek bir kahraman olmaya çalışıyorum. Kendimi beceriksiz biri olarak görürken şimdi dünyaları yok edebilecek bir güç boynumda duruyor v...