}♡Dział 3♡{

247 4 0
                                    

Poszliśmy do szafek żeby pozbierać kilka rzeczy z nich.

-Ej Hwang co to jest?-pokazałam karteczkę.

-Nie wiem,przeczytaj to.

Karteczka zawierała taki wpis.

Hej Y/N wiem że nie będzie ciebie w szkole bo ciebie wydalili. Tak mi smutno że nie będę mogła twoimi włosami szarpać. Mój chłopak płacze że już wyjeżdżasz ale i tak ciebie znajdziemy.

Twoja kochana Liska♡

-Hyunjin a co jak oni nas znajdą? Będę chodziła na policję później jeszcze sobie coś zrobie.

-Y/N. Nie mów takich bzdur i chodź do sekretariatu oddać kluczyk.

-No dobra.

Poszliśmy do sekretariatu. Oddaliśmy kluczyki. I Poszliśmy do domu bo czemu nie i tak nie mamy szafek nauczyciele nas nie nawidzą a do tego mam gegre tak więc.

*-*

Weszliśmy do domu odrazu mama do nas podbiegła powiedzieć że dyrektor nas wywalił ze szkoły i że się przeprowadzamy do innego miasta. Chyba nazywa się Se-Seul? Jest Stolicą Korei.

-To super nie będę musiała się droczyć z bandą V!

-Jej!

Cieszyłam się z tego powodu lecz też miałam obawy że będzie tak jak w tej szkole.Hwang nic nie mówił na ten temat że się boi czy coś w tym stylu. On od tego czasu co powiedział że nie chce być traktowany jak śmieć,  niczego si nie boi. Ani pająka ani myszy niczego, ni cze go.

~♡◇Moja pierwsza historia◇♡~Lee FelixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz