}♡Dział 16♡{

138 3 0
                                    

Chłopaki przyszli po 15 minutach. Ja...cała w łzach..On...też cały w łzach....tak ciężko mi było..

-Y/N!!! Tak się o ciebie martwiłem!!-Biegł i krzyczał Hyunjin Oppa,który prawdopodobnie też płakał.
Normalnie na mnie skoczył!

-Braciszku nie płacz...

-To są łzy szczęścia Y/N!

-Łzy szczęścia...

Razem tam płakaliśmy. Każdy normalnie każdy tam płakał. Powoli wstałam i Podeszłam do Chana.

-Y/N...czy to...czy to przeze mnie płakałaś?-Powiedział ze łzami w oczach.

-Nie..Bang Chan...to nie przez ciebie.-Uśmiechnęłam się do niego na co on jedynie mnie przytulił i wypłakał się w moje ramię.-Bang Chan ja już łez nie mam a ty chcesz abym płakała?

-Tak jak twój brat powiedział. To są łzy...szczęścia-Patrzał się w moje oczy tak głęboko że widziałam galaktykę.

Podeszłam teraz do każdego z chłopców. Na koniec Podeszłam do Jisunga. Jisunga znałam dopiero 1 dzień a tak dobrze z nim mi się dogadywało że mogłam nim żyć. Był moim przyjacielem.

-Jisung..chociaż ty nie płacz..proszę...-odwróciłam się do wszystkich.-Proszę nie płaczcie! Chcę żeby ten dzień był pięknym i wspaniałym dniem do zapamiętania dla mojego braciszka!-Zrobiłam chwile ciszy na ochłonięcie. Dzisiaj jedziemy do domu chłopaków i ja z Hwangiem idziemy do galerii! Ja za wszystko zapłacę oczywiście!

-Ah Y/N jak ty mnie zadziwiasz.-Powiedział Hwang ocierając resztki łez.

-NO I SIĘ CIESZĘ!!

-Tooo? Idziemy do restauracji?-Powiedział lider-Mamy 4 lub 3 godziny!

-No to na co czekamy? Idziemy!-Powiedział Minho.

Aplikacja messenger

Jisung💗

Y/N😎💗
Ym Hannie?

Jisung dostał powiadomienie ode mnie. Odrazu każdy się na niego spojrzał.

Jisung💗

Jisung💗
Czemu do mnie nie podejdziesz tylko napiszesz?

Y/N😎💗
Bo nie chce żeby brat mój usłyszał.

Jisung💗
Jah! No naiwjaj.

Y/N😎💗
Stwórz grupę na której będzie każdy stąd. OCZYWIŚCIE OPRÓCZ HYUNJINA!!

Han Jisung stworzył/a grupę .
Han Jisung dodał Lee Felix I 6 innych użytkowników.

Każdy dostał powiadomienie oprócz Hyunjina. Widać że był smutny.

Christopher Bang
Han po co robisz grupę! Znowu!

Hwang Y/N
Akurat to nie Han bo to ja go poprosiłam. A tak wgl gdzie jest I.N.?

Lee Felix
Jest chory ale to tam katar. Tak więc nic groźnego.

Christopher Bang
To po co jest ta grupa?

Hwang Y/N
No bo poprosiłam Hana żeby ją stworzył dlatego że po pierwsze nie może tego słyszeć Hyunjin po drugie mam inny plan na jego urodziny.

Han Jisung
No to zapowiadaj

Hwang Y/N
Powiedzcie że macie jakieś zajęcia po szkole i musicie iść do domu. Niektórzy nich powiedzą że muszą się opiekować I.N.em. Ja z Felixem i Hwangiem pojedziemy  do tej restauracji,tak jak powiedziałam przed chwilą. Ok?

(Wyświetlono:7 osób)

Christopher Bang
Dobra, chłopaki robimy to.


~♡◇Moja pierwsza historia◇♡~Lee FelixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz