KARŞILAŞMA😱

4.6K 144 385
                                    

EFSUN herzaman ki gibi yine erken uyanmış." Uyandıran rabbime şükürler olsun!" diyip kocaman gülümseyip gözlerini açmıştı .

"Telefonuna mesaj gelmişti ". Baktığında en yakın arkadaşı ,başının belası" Ayşeydi ".

"Ne istiyor yine benim başımın belası" diye kıkırdayıp, mesajı okumaya koyuldu . "Bugün onun yerine kasada durabilirmi ?"diye sormuştu. Annesini hastaneye götürmek zorundaydı .

Ayse'nin Annesi kalp hastasıydı.
Aynur teyzesini kendi Annesini kadar çok severdi Efsun .

Diğer işlerini hiç düşünmeden tamam demişti çünkü ona bisey olsun istemezdi .Ah Efsun ah merhametli ,fedakar kız .

Sırf ailesi iyi olsun diye kazandığı tıp fakültesini bile bırakmıştı o .Babasını kaybettikten sonra annesi ve kardeşi samet'e bakmıştı . Annesiyle babasının emeği alın teri ,kendi elleriyle inşa ettikleri pastaneyi işletir babasının borçlarını öderdi .

Evet babasının borcu vardı. Amcasının oğlu Eren yüzünden bulaşmıştılar bu Nalet olası mafyalara .

Babası Erene yatırması için verdiği parayı eren kumar oynamış üstelik Efsun 'un babası Ekrem 'in üstüne borçlarını atıp kaçmıştı .(Şerefsiz)Bütün borç Efsun 'un babası ekrem'in üstüne kalmıştı . Efsun bunları hatırlamış gözleri dolmuştu .

Telefona gelen bildirim sesiyle Efsun düşüncelerden sıyrılıp hemen mesaja bakmıştı. Mesaj atan Ayşeydi.

Ayşemm 🥰:"Teşekkür ederim kardeşlerin bir tanesi söz sabaha kadar pasta ,çörek yapacağım seninle kızz" demişti 😁.

"Ahh Ayşe ahh sende olmasan varya diye" mesaj atmıştı Efsun.

Annesinin seslenmesiyle odadan çıkmıştı.

"Günaydın canım annem", diyip arkadan sarıldı annesine.

Annesi her zaman ki gibi mis kokuyordu .

Günaydın "güzel kızım "dedi annesi.
"Hadi elini yüzünü yıka Sameti uyandır ."

Efsun odadan çıkmış. Samet'in odasına yönelmişti .

Annesi biraz değişmişti efsunun eskisi gibi değildi bu aralar .

"Samet! hadi uyan güzel gözlüm mis kokulum" demişti Efsun.

Samet babası ekrem'e çok benzerdi . Ona bakica Efsun babasını da görürdü.

Samet'in uyanmadığını gören Efsun "uyansana lan hadii "diye bağırıp Samet'in sıçramasıyla odadan kaçmıştı.

SAMET:"Anneeee !!bu manyak kızın ödümü kopardı anne şuna artık birsey söyle" demişti.

Efsun odasına gitmiş, duşunu almıştı. Uzun kızıl saçlarını düzleştirmiş ,orman yeşili olan gözlerini öne çıkartan hafif bir makyaj yapmıştı.

Gri bir v yaka dizlerinde biten kalem kesim elbise giymiş, boğazına da babasının ona aldığı yanından hiç ayırmadığı fularını takmıştı .

Saçları hafif yukarıdan toplamış. Halka küpeler saat ve bileklikle tamamlamıştı.
Sade ama şık olmuş ,yine herkesin dikkatini çekecek hale gelmişti .

Efsunun kızıl saçları orman yeşili dolgun gözleri vardı . Kirpikleri uzun , badem şeklindeydi gözleri.
Dolgun dudaklı düzgün bir fiziği olan güzel mi güzel genç bir kızdı .

Hiç makyaj yapmasa bile dikkat çekerdi. Çünkü adı gibi Efsunlanırdı her gören onu.

Odadan Efsun çıkmış Samet ıslıkla ablasına eşlik etmişti." Bu ne güzellik kızım bu ne hal çıkma böyle dışarı. "

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin