♤GERÇEKLER♤

765 33 2
                                    


Efsun'u arabada kollarımın arasına almış, son sürat lastikler  çığlık atarcasına gidiyorduk.  Esra da bizle gelmiş ,herzamanki gibi yanımızdaydı .

Efsun hala "boncuk  boncuk terliyor ,"midesi bulanıyordu. Ben yine istifimi bozmamış, fakat içten içe bir korku bedenimi sarmıştı.

Murat'ı arayıp resmen herzamanki gibi kükremiş.  "Siktiğimin yerine nasıl dikkat etmezsiniz lan !" Kim buna cesaret edebilir ? "Kim lan Kim "

  "Sakın gözüme gözükme Murat" .!  "O şerefsizleri bul bana .Buluncada kafana sık ".

Esra yüzüme bakıyor, neden Murat'a kendini öldürmesini söylediğimi sorguluyordu .Fakat şuan benden korkmuş nefes bile zor alıyordu.

Hastaneye gelmiş, hemen efsunu odaya almışlar, durumun ağır olduğunu söylüyorlardı . "Ben deli gibi etrafımda dolanıyor her yeri kırıp döküyordum."

Kimse birşey diyemiyor, sezsiz kalıyordular. Dediklerinde başına gelecekleri biliyordular çünkü.

Biraz sonra efsu'un ailesi gelmiş,annesi " n -noldu  kızıma neyi var neden ona bakamadın neden!  " diye ağlıyor bağırıyordu.
Esraya yaklaşıp "sen burda yorulma ,gereksiz birşey  git dinlen". demiştim.

Esra bu durumdan memnun olacak ki yanıma iyce yaklaşıp tamam "bitanem demiş,  sarılıp  gitmek için asansöre binmişti ".

Salih gelip" Efsun hanımı görebilirsiniz " demiş odaya girmiştik .

Odaya girdiğimizde herkez tebessüm ediyor, Efsun bu duruma çok şaşırıyordu.
"Neden gülüyorsunuz be! ben az kalsın  ölüyordum ."  "Bu adamın dikkatsizliğı yüzünden ölüyordum ". 

Öyle dediği için çenemi sıkmış, çatık olan kaşlarımı iyice çatıp yanına gitmiştim .
"Bana bak Efsun o sesini kıs annenin yanında cezan olmasın ".

Efsun susmuş yüzümü inceliyordu.
Normalde carlaması gerekti .Annesinin yanında tepki veremiyordu demek .Bu işime yarayacaktı.

Salih  içeri girip "kötü birşeyiniz yok, biraz dinlenin verdiğim vitaminleri kullanın "   . Kafasıyla bana selam verip çıkmıştı.

"Ne iyisi ya ne iyisi neler saçmalıyor bu!" .  "Ölüyordum diyorum ölüyordum. "

"Ben izin vermeden ölemezsin Efsun ! Anladın mı Beni!" demiştim.
"Ne diyorsun sen be adam görmedin mi halimi ?"  "Ne haldeydim ben ".... diye carlıyordu.

"Anne ! Neden hiç tepki vermiyorsun ?"
Halimi görmedin mi ? demişti Efsun annesine .
Nermin hanım  ,Efsun'un elini tutup öpmüştü."Herşeyi Ateş bey oğlum anlatır güzel kızım .İyisin korkma. " " Samet meraklanmadan gideyim.

"Savaş sen dediğim yere bırak gel!".demiştim.

"Ya noluyor burda biri anlatabilir mi artık!Anlatsana be! diye carlıyordu Efsun yine.
Nermin annen çıkmış, ben ve Efsun kalmıştık sadece.

Yavaşça yanına ilerlemiş, gözlerimi o orman yeşili gözlerine dikmiştim.
Alt dudağını ısırıyor "Ne ne var öyle bakma"

"Ne o demin  carlıyordun demiş alınlarımızı birleştirmiştim.

"U -uzak dur benden " demiş hızla göğsü inip kalkıyordu.

"Şşşş sakin ol" cezanı çekeceksin!
"Ne  ne ceza-
O cezasının ne olduğunu merak ederken ,ben boynuna eğilmiş ıslak bir öpücük bırakmıştım .

"Nefes al !"
"Ne" "nefes alıyorum ya zaten  "
"Hı hı alıyorsun!"

"Artık ne olduğunu söyleyecekmisin!"
"Bidahada bana o şekilde dokunma!"

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin