"VUSLAT "18

872 22 12
                                    


Selamın aleyküm canlarım.  Biraz gecikti özür dilerim.  Malum köy işleri. Artı misafirlerim tek kız olunca zor oluyor yeminle ya . Ee sizler nasılsınız ne var ne yok. Bakalım.
Hmmm bu bölümde baştan söyleyeyim +18 sahne var ona göre devamını okuyun lütfen.  Ve yazacağım sahneyi beğenirseniz yazın. 😅 Yanlız ilk defa yazacam böyle bir sahne kusur olursa affola .  Bu bölümü benim ağzımdan okuyun istiyorum ki her iki tarafında hisselerini anlayın .   Bu arada 100 beğeni 100 yorum olmadan yeni bölüm atmayacağım arkadaşlar haberiniz olsun.... Yeni bölümden küçük bir kesit olur o kadar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Artık her ikisindende tek bir fısıltı bile çıkmıyordu. Tek çıkan ses bedenlerinden gelen dağlanma ve yanık et kokusuydu .

"Bu itleri ne yapacağınınızı biliyorsunuz kemikleri bile kalmasın.!"

"Kalırsa kendinizi orda yok edin !".

"Emrin olur baba gözün arkada kalmasın!".

İntikamını aldım babam yerinde rahat uyu !. Daha da çok alacağım köklerini kurutacağım ".

dedi Ateş tam karşısında duvarda asılı olan resme bakarak.......

"İstediğim şeyler hazırmı peki Atıf ?".

"Hazır baba herşey ".
"İyi o zaman".

demiş arabasına doğru yol almıştı ateş.

.*

Efsun yatağında iyice gerilerek esnemiş usul usul gözlerini açmıştı.  Yine Ateş yoktu,  sıcaklığı yoktu  kokusu yoktu.

"Nereye gitti bu adam ! ".
diye geçirdi içinden  . Aklına gelen şeyle duraksadı. Tabi ya intikam, intikam almak için gitmişti.

Komodinin üzerinde titreyen telefona kaydı gözleri yatağında dikleşip telefona uzanıp eline aldı. Gördüğü50 cevapsız çağrı  ile gözleri kocaman açıldı.  "Oha!" dedi şaşkın şaşkın.
Düşündü neden bu kadar çok arama vardiki ne olmuş olabilirdi .

"Hayır, hayır  şaçmalama yok öyle birşey" dedi kafasını sağa sola sallayarak.  "Saçmalama Efsun merak etmiştir. "dedi kendi kendini teselli eder gibi.

Aynı anda hem elindeki telefon tekrar titremiş ve  odasının kapısı tıklanmıştı.

Arayan takibi 50 kere arayan yetmemiş olacak ki 51. de arayan ateşti .
İyide kapıyı çalan kimdi . Telefonu açıp  kulağına  koydu. Aynı anda da kapıya  doğru yönelip açtı.

"Efendim "
dedi. Hem telefonda olan Ateş'e hem de karşısında ona merak etmiş nefes nefese kalmış ürkek gözlerle bakan tontişe hitaben  .

"Lan yavrum neredesin sen! arıyorum arıyorum yoksun ! .Geberdim burda güzelim o kadar yolu nasıl geldim bilmiyorum .Evde kimseyi de odana gönderemiyorum. ! Tontiş desen tuvalette kadın. Kafayı yiyecem kızım cevap versene. "

"Kocişimm".
dedi efsun nazlı nazlı, aheste aheste.

"Biraz fazla uyumuşum da birde sessizdeydi duymamışım özür dilerim kocişimm".

"Sen kocişim de bakalım neler yapacak bu kocişin sana neler" .

"Bir daha o telefon sessizde olmayacak kızım duydun mu beni ?"

"Duydum kocişim duydum. Hem neden evden kimseyi odama gönderemiyormuşsun ".

demiş kapının ağzında nefesini düzene sokmuş tontişe döndü.  Elinden tutup içeri aldı.

"Üzerindekilerle odanın  kapısını açacağına ve hatta açtığına göre doğru karar vermişim ".

Bi an etrafına baktı efsun gelmişmiydi , yoksa kameramı  vardı. Nerden bildi bu adam diye geçirdi içinden. 

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin