Medyayı Efsun olarak düşünün arkadaşlar. Ayrıca lütfen beğenin şuradaki küçük yıldıza dokunursanız çok seviniriz .
"Doğru bildiğimiz ,yalanlar .
Geçmişle harmanlanınca bu kadar çok mu can yakardı!""Çatısının altına sığındığımız doğruların altında ezilmek bu kadar mı kötüydü ?".....
Yatağın içerisine girmiş, çarşafı üzerime çekmiştim. Ateşin gelmesini bekliyordum. Ama istemsizce uykum geliyordu. Duş almamda gerekliydi.
Yataktan ayaklarımı sarkıtıp kalktım. Hiç istemesemde . İç çamaşırlarımı aldım . Ve kıyafet odasındaki banyoya doğru ilerledim . Ateşin işi uzun sürecek gibiydi . Ve bende içinde bulunduğum bu durumdan kurtulmalıydım.
Banyomu yapıp çıktım. Nemlendirici sürdüm yüzüme . Artık diğer rutinlerimi yapmalıydım .Ama henüz hiç biri yanımda değildi.
Crop ve şort şeklinde olan gecelikleri giyip yatak odasına doğru ilerledim .
Ateş gri bir eşofman altı üzerine siyah bir t-shirt giymişti . Yatak başlığa yaslanmış benim gelmemi bekliyordu.
"Bir ıslık çalıp of yavrum " demesiyle beni kolları arasına alması bir oldu .
Cevap vermemi beklemeden dudaklarımızı birleştirdi .Biraz önceki öpüşmeden, daha naif şefkatli ve yumuşaktı.
Geri ayrıldığımızda ikimizde nefes nefeseydik . Alnıma uzun bir öpücük bıraktı.
"Seni seviyorum, bir serçenin gözyaşı kadar çok seviyorum.
Ömrümü ömrün bil kadınım !"."Serçenin gözyaşı kadar mı ?" dedim..
Aslında anlamını biliyordum hemde çok iyi .Ama yinede onun ağzından duymak istedim ."Bir serçenin gözyaşı kadar evet ".
Serçeler ağlayınca ölürmüş ,ve en çok sevdikleri için ağlarmış. Ama serçeler için ağlamak çok zor ve imkansız olduğundan ağlayınca ölürlermiş.
İşte bende seni "Bir serçenin gözyaşı kadar çok ve derin seviyorum "
dedi .Onun ağzından duymak beni beklediğimden daha çok etkilemişti.
Babamdan sonra kimse beni böyle sevmemişti . Oluk oluk akan gözyaşlarıma engel olamadım.
Gözyaşlarımı silip yüzümün her bir santimini öptü."Akmasın bu yaşlar senin yüzüne akan tuzlu yaşlar, benim içime akan birer kor, asit olup yakmadık yer bırakmıyor.
Cennet gözlüm " . dedi.Hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim .Ama ağlamadım. Sokuldukça sokuldum ğöğsüne.
Kader seni iyki karşıma çıkarmış karınca yiyenim".dedim
Şut bir kahkaha attı. "Karınca yiyenim mi? Bak bu olmadı işte ,insan hiç kocasına karınca yiyen dermi "dedi.
Daha bugüne kadar çok kızsamda kokumu bir karınca yiyen gibi sömürmene. Şimdi çok hoşuma gidiyor. "Derin derin koklaman" demiştim ki onun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...