Hiç düşünmeden,teklifi duymadan o sapık adamın teklifini kabul etmiş kendimi cehenneme atmıştım.
Birkez daha ailem için kendimi geleceğimi feda etmiştim. Onların tek gözyaşına dayanamazdım onları bu sorunlarla bırakamaz babamın emanetlerini bir başkasına veremezdim.
Teklifini kabul ettiğimde gözlerinin içi gülüyor bir dudağı yukarıya doğru kıvrılıyordu.
"Teklifini söyle dedim Ateş 'e ne o Nalet olası Teklifin !"
ATEŞ:"O sesini bir daha bana yükseltirsen o nefesini keser bir daha konuşamamanı sağlarım. Duydun mu beni !"
Efsun Ateşin ona bağırmasıyla yerinde zıplamış , o orman yeşili gözleri dolmuş dudağının ısırmıştı." Madem bu kadar korkuyorsun neden sesini yükseliyorsun kızım, o dudağını ısırmayıda kes sonuçlarına katlanırsın!.
dedi AteşEfsun gözlerini kocaman açmış Ateş'in ne demek istediğini anlayınca "iğreniyorum senden midemi bulandırıyorsun". Senden korkmuyorum yüksek sesle ilgili bir trawmam var duydun mu beni psikopat !"demişti.
Ateş baş parmağıyla alt dudağını silip.
Emin ol tadına bakınca sürekli isteyecek, mide bulantın olmayacak, yerini kelebekler alacak diyip göz kırptı 😉 .Travman için üzgünüm benim sorunum değil ama .Asıl konuya gelelim bunları konuşmak hatta yapmak için uzun zamanlarımız var .
Efsun o kadar korkmuştuki ondan bu denli bir şey ister diye alt dudağını ısırmış elleriyle oynuyordu .
Ateşin dudağına baktığını fark edince hemen dudağını ısırmayı bırakmış, ( çocuğu hem tahrik ediyor hemde sapık diyor çok ayıp jjzjzzj)Hemen yerinde dikleşip "söyle artık su Allah'ın cezası şartını"dedi.
"Evleneceksin benimle hemde hemen yarın!" dedi Ateş
EFSUN:"Ne !ne seninle evlenmek mi asla!"
ATEŞ: İyi sen bilirsin ailenin başına gelecekler benim suçum değil ,ayrıca şartımı daha biraz önce kabul etmiştin .
Bir daha düşün istersen.Efsun:"Tamam Allah kahretsin ki tamam zorunda olmasam asla evlenebileceğim biri değilsin asla!"
ATEŞ: "O sesini kıs kızım!" diyip ayağı kalkıp masaya yumruk atmıştı .
Şimdi hemen eve gidip ailene bunları anlatıyor ve yarın evleniyoruz .EFSUN : "Tek birsey istiyorum ,tek bir şartım var ."
ATEŞ:Şart koşacak durumda değilsin.
Şart koşacak biri varsa oda benim.
EFSUN: Sadece ailemin buna zorlandığım bir evlilik olduğunu bilmelerini istemiyorum hepsi bu.ATEŞ:O kolay hadi kalk gidiyoruz.
ATEŞ 'ten ......
Ayağıma gelen fırsatları tepmemiş onu bana mahkum kılmıştım. Gerçi mahkum kılmasamda bir şekilde benim olurdu .Ben ATEŞ VAROĞLU isteğini herşeyi elde etmiş adamım onuda istiyorum henüz neden isteğinimi bilmesem de o kokunun müptelasıyım. O koku ona ait evet .
"Kalk gidiyoruz !dedim tekrar .
Elinden tutmak istedim ama izin vermedi . Tut şu elimi efsun bundan sonra sana ait olan herşey benim şimdi o elimi tut ve bu kapıdan çıkalım"."Herkes senin bana ait olduğunu bilmeli anladın mı Beni !" Sesimi biraz yükseltmiştim . Neden bu kızın o orman yeşili gözleri hemen doluyor. Nasıl büyük bir travması var .
"Şu gözlerin dolmasın sakın ağlama ."
Bu ..bu his ne içimdeki neden onun gözlerini dolunca böyle oluyor.Gözlerimin önünde ağlayan gözü dolan ilk kadın bu değil ki sebebi ne bunun .
"Şimdi tut elimi ve arabaya binen kadar da asla bırakma tamam mı ?Her zaman Bu eli tut ve bana ait olduğunu unutma duydun mu beni !"sesimin düşük çıkmasına dikkat ederek söylemiştim bu defa .
EFSUN: "Tamam Allah'ın cezası tamam al tuttum elini oldumu al !"
ATEŞ: "Oldu şimdi yürü ."
Mekandan çıktık arabamı getirdiler.
Arabaya biner binmez efsun hemen elimi bırakmıştı. Kaşlarımı çattım.
Ne var der gibi bir bakış attı bana ."Arabaya binene kadar demedin mi ?
Bindik işte tutmama gerek yok artık dedi . "O kadar kızdım ki elimi tutmak için herşeyini veren kızlar varken bu elimi tutmaya dayanamıyordu . Tekerlekler çığlık atarcasına gaza basıp yala koyuldum. Hiç korkmamış sadece tutacaktan tutmuştu .
EFSUNDAN 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Arabaya binmiş yol boyunca cama doğru dönmüş dışarıyı izlemiştim. Ağaçlardan pek birsey yoktu ilk yarım saat. Yol boyu hiç konuşmamıştık .
Bir ara gözlerim kapatmıştım, hayatımın en yorgun 3 gününü geçirmiş gözüme uyku girmemişti .Yolda uyumuşum normalde asla olmaz . Ne kadar uyudum bilmiyorum.
Boynumdan kulağıma doğru bir sıcaklık hissettim sanki biri kokluyor,
kokumu içine hapsetmek istiyor gibiydi.Kulağımda sıcacık dudaklar ve" efsun uyan geldik "diyen bir sesle ilkinmemle birlikte çığlık atmam bir olmuş ağzıma bir el kapanmıştı .
Boynumla kulağım arasında mekik dokuyan kokumu içine hapsetmeye çalışan Ateşi fark ettim ."Sessiz ol kızım millet arabada birsey yapıyoruz sanacak . "Hayır benim için sorun yok ama tek kelime ederlerse senle ilgili köklerini kuruturum onları !"diyor .
" Elini çekeceğini ve bağırmamam gerektiğini söylüyordu ". Kafamı yukarı aşağı salladım onu onaylamak için . Elini çekmiş ,burnu hala boynumda kalmıştı.
"Çek artık şu burnunu karınca yiyen gibi kaldın orda!" . Arabada bir kahkaha sesi duyuldu...
Ah bu ses bu ses bu gülüş bu adama ait olamaz dimi hayır olamaz. Gerçi bu görüntü de çok ters bu adama ama .Bu içimde hissettiklerim ne bu bu olamaz . Kocaman gamzesi göze çarpan adem elması vardı. Bu görsel şölen bu adama ait olmamalıydı . Ona baktığımı görünce sustu . "Demek karınca yiyen he dikkat ette bu karınca yiyen senide yemesin "diyip göz kırptı .
Bu adam neden bu kadar farklı bilmiyorum ama tek bildiğim bu adamı istememem huzursuzluk tüm bedenimi ele geçiriyor o yanımdayken "in hadi eve geldik" dedi .
Veeee bölüm sonuuuu
Ayyy çok heyecanlıydı yazarken çok heyecanlandım evet bakalım diğer bölümler de bizi neler bekliyor . Bölüm hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum hadi bekliyorum yazın. Ve beğeni yapmayı unutmayın.
Benim için çok önemli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...