EFSUNDAN ...
Ambulansın gelip ekiplere her şeyi anlattıktan sonra hızlıca Samet'in yanına gitmek için koştum .Bir taksi durdurup pastanenin adresini verdim .
Pastaneye geldiğim de etraf dağılmış, camlar patlamış ve pastanede ah babamın annemin emeği olan pastane yanıyordu .
İtfaiye söndürmeye çalışıyordu .Annem annem nerdeydi ki "Anne!" diye bağırdım annem yoktu.
Hemen ambulansın yanına gidip samete baktım hava veriyorlardı kapı kapandı ve gittiler . Ben hala onun durumunu bilmiyordum .Delirecek gibiydim. O adam yüzünden geç kaldım.
Ama onada yardım etmek zorundaydım . Babam hep derdi "kızım birinin yardıma ihtiyacı varsa ve sen ordaysan,veyahut sana gelmişse,bilki Allah (cc) onu sana göndermiştir . Onu geri çevirme!" demişti. Nasıl ona yardım etmezdim. Bana ihtiyacı vardi .Rabbim bana göndermişti. Hem boşuna mı hipokrat yemini etmiştim.
Yasin geldi ."Ne oldu burda efo!" dedi. (o hep Efsun'a efo derdi)
Bilmiyorum Yasin . "Hadi bin arabaya! takip edelim ambulansı annem annem nerde ya. diyip ağlıyordum .
"Ah keşke yetişe bilseydim kardeşime. keşke daha erken çıksaydım işten ".
Arabaya bindik 30 dk sonra hastaneye geldik. İçeri aldılar hemen sameti .
" Nesi var nolur biri bisey söylesin kafayı yiyecem nolur!"
Dışarı bir doktor çıktı.
"Merak etmeyin kızım emin ellerde burası çok iyi bir hastane herkes buraya gelemez özel bir hastane "dedi .Efsun kızmıştı o kardeşini soruyor doktor hastaneyi övüyordu ."Banane be !hastaneden ben kardeşimi soruyorum."
"Durumu nasıl !" dedi.
"Bacağındaki kurşun sıyırmış ". "Kendiside müdahale ettiği için bacak durumu iyi sadece dumanda fazla yoğun kalmış .Onunda önlemini almış ama yeterli olmamış. Oksijen veriliyor şimdi yoğun bakıma alına bilir dedi doktor ."
Olduğum yere yığıldım sonrası yok bende .
Sametten :
Okuldan çıkmış pastaneye gitmiştim .Annem yaptıklarını toptancıya götürmek için çıkmıştı hala gelmemişti ,dükkan kalabalık değildi ama .
Saat geç olduğu için artık kimse gelmezdi.
Tam kapatacaktım ki ...
İçeri siyah takımlar çekmiş eli silahlı adamlar girdi ."Samet iti senmisin" dedi içlerinde en iri olanı ."Samet benimde it olan sen oluyorsun dimi" dedim .Adamın suratı kıpkırmızı oldu .
"Sıçtın Samet "desemde belli etmedim ben babamın oğluyum çünkü .
"Kes sesini lan "dedi adam .
"Babam öldü.İşler bana kaldı artık. "Ödeyin bugün borcunuzu 12 de".
" 1 saat var 12 ye kafan mı güzel senin 1 saatte o kadar parayı nereden bulalım" dedim ."Beni ilgilendirmez dedi o" isminin kubat olduğunu söyleyerek. "12 de olmazsa bittiniz bunu bil 'dedi .
" Kubat (30 şubat demek geldi içimden 🤣 ulan Samet yine komiksin ) .Hemen öksürüp kendime geldim" .
Durum ciddiydi çünkü.. " Okadar parayı toplamayız baban 6 ay verdi "demiştim.
" Beni ilgilendirmez lan it!" dedi .
"Sensin it Şerefsiz" diyip kafa attım adama.
Bacağıma sıkılan silahla bağırıp yere yığıldım. "Ahhhh lan şerefsiz naptığını
Sanıyorsun "dedim."Yakın lan burayı bu it gebersin burda" dedi Kubat . Ve ateşe verdiler dükkanı hiç beklemeden .Hemen bacağıma bakıp sıkıca sıktım kan kaybedemem.
Gerçi dumandan ölebilirim hemen bacağımı sıktım ve ablamı aradım .
:O arada hemen tezgahdaki havluyu ıslatıp ağzıma aldım ama heryer dumandı. Ablamı aradım olanları anlatacaktım ki nefesim yetmedi sonrası yok bende ".
Efsundan....
Uyandığımda kolumda serum vardı. Yanı başımda annem ayaklanıp" anne anne neredeydin birsey oldu diye aklım çıktı "dedim .
"Annem ağlıyordu size birşey oldu diye çok korktum "dedi. Annem ilk defa benide önemsediğini söylemişti.
"Evet bende çok korktum" dedim.
"Sen neredeydin peki " dedim .Oda toptancıya gittiğini trafik yüzünden hastaneye geç geldiğini söyledi.
"Samet nasil !"dedim .
"Yoğun bakıma aldılar 2 güne çıkarmış dediler " dedi annem .
İçim biraz rahatladı .Samet iyiydi sadede uyuttular oksijen tedavisi uyguluyordular o yüzden 2 gün yoğun bakımda kalmak zorundaydı .
Hemen odadan kalkıp sametin yanına gidecektik. Tam odadan çıktık etrafta koşturan insanlar vardı.
Hepsi siyah takım elbiseliydi . Biri tanıdıktı "hey Savaşş! noldu " dedim . İçlerinden biri savaştı tanımıştım.
"Abim için 0eraşh negatif kan arıyoruz ama kimsede yok" dedi .
"Buradaki kanda yetmemiş yetersiz kalmış ,çok kan kaybetmiş abim dedi"m" Benim benim kanım uyuyor " dedim .
"Hemen hemen gidelim o zaman dedi Savaş ".
Kan verdik yanıma 2 kadı geldi. Biri çok güzel yanakları tonton çok tatlı bir kadındı.
Diğeri dekolteye boğulmuş uzun kahverengi gözlü sarışın bir kızdı.
"Allah razı olsun kızım oğluma kan vermişsin" dedi tonton güzel olan kadın ." Sağolun efendim sizdende Allah razı olsun . İnsanlık görevimiz "dedim .
Başımi okşadı tonton kadın .
"Sende artık benim kızımsın ismim Selma" dedi ."Tebessüm ettim" Yanındaki kız "çıkalım artık Selma teyze" dedi. Kadın gözyaşlarını silip odadan çıktı.
Ve bölüm sonuu nasılsıniz bakalım beğendiniz mi umarım beğenmişsinizdir . Kısa tutmaya başladım ,çalıştım yani😅 Beğenmeyi unutmayın ve yorum yapmayı diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
Chick-Lit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...