İntikam

434 28 10
                                    

Evet canlar nasılsınız  bakalım. Ben biraz hastaydım hatta biraz az yani baya baya hastaydım . Baş ağrısı dış ağrısı öldürdü beni.

Yeni bölüm biraz geç geldi o yüzden üzgünüm.  Lütfen okuyup beğeni yapın yapın ki bende daha hızlı bölüm atabileyim.  Nicolasın konuşmalarda yazım yanlışı yoktur dur.  Arkadaşlar kırık türkçesiyle yazmaya çalıştım sadece .
Bu bölümü @gecesu28 'e ithaf ediyorum.  Ve siz okuyucularımı kocaman öpüyor ve kucaklıyorum.
Hayallerime ulaşmama yardım ettiğiniz beni desteklediğiniz için çokkkk teşekkür ederimmm ve sizi seviyorum.  Yıldıza basmayı unutmayın ☺🥰🥰😋 Harçana adlı kitabımada bekliyorum .

Nicolas sonunda Ateşin ellerindeydi. 
Babasının intikamını alacaktı yaşattıklarını yaşatacaktı ona. Ateşi ve kız kardeşini babasız annesini çok sevdiği eşinden ayırdığı onu bu dünyaya bu adama çevirdiği için mahvedecekti.
Sonunda az kalmıştı alacaktı babasının intikamını. Bitti az kaldı son 1 kişi 1 kişi kaldı onu öyle bir yerden vurup öyle canını yapacaktı ki işte  o  zaman içi soğuyacak babasının ve ailesinin intikamını almış olacaktı.

"Nicolas ,nicolas  ellerime kendi ayaklarınla  tıpış tıpış geldin .
yüzünde alayvari bir ifadeyle söylemiş dudağının kenarı kırılmıştı. 

Kökünü kurutacağım sanki sen hiç bu dünyada olmamışsın gibi olacaksın .
Sana öyle şeyler yaşatacağım ki günlerce ölmek için bana yalvaracaksın nicolas ".

"Ha ha ha sen burdan sağ çıkacağini mi sanıyorsun Ateş! Senide baban gibi diri diri yakip arabaların altına paspas edecegim "

"Kırık Türkçesini siktiğimin rus tohumu seni "
diyip karnına tekmeyi geçirdi Atıf.

"Sakın ol Atıf  köşeye sıkışan it diş atarmış ,şimdi o diş atsın  ki bizi daha çok blevlesin .

"Ateş, ateş  biraz sonra havaya uçacaksin külün bile kalmeyacak ! İşte o zaman görürüz kim it kim it tohumu ."

"Sabırsızlıkla bekliyorum nicolas. "

"Ateş ne diyor bu rus tohumu adam . Ya birazdan baskın olursa hemen dağılıp önlem alalım . Onu yakalamışken kaybedemeyiz! "

dedi Efsun kulağındaki cihaza dokunarak konuşmuş gözleri aşağıda nicolasın karşısında olan adama doğru bakıyordu.

"Merak etme kadınım herşey yolunda "

"Kadınim mi? sen onu kadinin yapabildin mi? onu öpmekten ileri gidebildin mi varoğlu !".

"Ne diyorsun lan sen it !"

dedi Ateş nicolasın topuğuna kurşun sıkarken. Afallamıştı  bir an ,nerden biliyordu bu şerefsiz bunları  tam anlamıyla kadını olmadığını nerden biliyordu.   Kafasında döndü durdu sorular.  Kamera doğru kamera eve kameramı yetiştirmişti bu it .
Yerleştiremezdi ki bunları yapamazdı ki evi bu kadar korunurken yapamazdı bunları.

Ona söylediklerini yedirmek istedi. Tam ağzını açıp konuşacaktı ki telefonu çaldı.

Acı içinde kıvranan nicolas

"Alacağin haberlere hazir ol Ateş birazdan  yaptıklarının bedelini ödeyecek kadinin yapamadiğin kadin benim ... ahhh  !!"

diye haykırış kopardı nicolas daha sözünü bitiremezken.

Efsun nicolasın sol  kulağına  bolkondan Ateş etmiş kulağını parçalamıştı resmen. 

" Kadınım vermem gerekn cevabı verdi nicolas "
dedi.

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin