"Hastaneye polisler gelmişti. Olanları anlatmış ifade vermiştim." Bir hemşire yatış ücretlerini ve diğer işlemler için ücret ödemem gerektiğini söyledi . "Bende hemen gelicem!" diyip annemin yanına gittim .
"Anne eve gidip dinlen!. Samet uyanınca ariycam, seni dedim". O sırada "Yasin geldi, elinde yiyecek poşetleri annesi ve kardeşi elifle ".
Onlara sarılıp sametin durumunu anlattım. Yasinleri burda bırakıp ücreti ödemek için yöneldim . Oraya geldiğimde Savaş'ı gördüm .
" Kadın ücreti Savaş bey ödedi efendim dedi" .
Savaşa dönüp "neden ödedin !"dedim ."Aslında ödemedim".. dedi Savaş ...
" Nasıl yani dedim ? ."
"Hastane bizim yani abiminin sende o kadar şey yaptın .Helede abimin hayatını 2 kez kurtardın neden sana yardımcı olmayalım ki !dedi . "
"Ama bunu kabul edemem! dedim ." Savaşa ..
Omzuma bir el konuldu dömmemle o güzel kadın "Selma teyzeyi gördüm ."
"Ablamı demeliyim.. çünkü yanakları tonton kendi çok güzel ve genç gözüküyordu" .40 yaşların sonunda olmalı gibiydi . Ama hala çok gençti.
"Deniz mavisi gözler siyah dalgali saçları esmer buğday teni vardı ".
"Sen oğlumun hayatını kurtardin!" "Allahın izniyle "dedi.. Selma teyze .
"Bunu yaptığın iyiliğin karşılığı olarak gör kızım!".... dedi tebessüm ederek.
"Peki efendim dedim."
Kaşlarını çattı "anne de demiştim ama sanki dedi" .
Gülümsedim peki "Selma anne dedim ". Dediğiniz gibi olsun" dedim .
" O sarı saçlı kız geldi koşarak .
Adı "Esraymış..Selma teyze (anne yani ) noldu Esra!" dediğinde isminin Esra olduğunu duydum .
"Ateş ...ateş uyandı!" .
"Koşun gidelim!" dedi."O sırada Yasin aradı beni ".
"Efsun koş!" .."sameti normal odaya aldılar "dedi.
"Duyar duymaz koştum . "
Odaya girdim, annem sarılmış samete "ya sana birsey olsaydı !"...diyip ağlıyordu .
" Hadi ama anne geçti üzme onu" dedim .
Samet'e kocaman sarılıp öptüm. Olanları anlattı bir bir o pislikler mahvetmislerdi bizi herşeyi .ATEŞ VAROĞLU 🔥🔥🔥🔥🔥
"Gözlerimi açtım bir odadaydım." Gözlerimin önünde hala o kız burnumda o koku vardı. İçeri annem girip ağlayarak kocaman sarıldı .
"Annem hadi ama bu kaçıncı kez vurulmam herdefasinda aynı şey yapma artık" dedim.
"Bu defa çok kan kaybetmiştin oğlum çok korktum !
"Neyseki Efsun kızım oradaydı kan verdi kurtardı seni " dedi.
" Kimsin sen kim!! " dedim içimden." Annem elimdeki saç tokasına baktı ben yeni fark etmiştim oysa.
"Annem ağzınızı açacakken ...
"Savaş.. abi iyisin uyandın ! çok şükür diyip arıldı. "
"Yavaş lan öldürdün!" dedim .
"Abi o tokayi artık bırak!" dediğin de annem" evet doktorlar bi türlü bırakmadığı söyledi !" ..
"Burnuma doğru yaklaştırdığımda buram buram o koku geldi ".
Yaklaştırıp kokladım, çok güzel kokuyor du. Ciğerlerime tüm hücrelerime doldu bu koku . " Bu tanıdık koku".
"Abi !"dedi Savaş elimdeki tokaya bakarak.
"SAnane lan"! bende kalacak dedim .
"Kendi işine bak !".
"Doktor girdi odaya yarın taburcu olabileceğimi söyledi."
" Bugün Ersin bugün ÇIkacam!" . dedim"Ama Ateş bey!" .
"Bugün dedim Ersin !!! İkiletme lafımı bilirsin sevmem!" ...
"Tamam !"dedi Ersin hiç istemeyerek."ATEŞ bey pansumanlar evde olur gelirim ben diyip çıktı Eren."
"Kimdi bu kız kimdi!" Kimsin sen! daha adını bile bilmiyorum .
"Kimsin !bu tanıdık kokunun sahibi o olabilirmiydi. "
Efsundan ..
Samet iydi, yarın çıkacaktık. Herşey mahvolmuştu ,nasıl yapacaktık bilmiyordum . Ama Samet iyi olduğunu için mutluydum.
Şu abi dedikleri kurtardığım ."O yeşil hareli yakışıklı ,kokusu üzerime sinen adam kimdi !"
Nasıl o haldeydi !niye çıkmıyordu, aklımdan bilmiyorum."
Tüm bunları bir kenara bırakıp odaklanmam gerekenlere odaklandım .
Ayşe aradı
"Söyle Ayşem diyip ağladım .""Özür dilerim annem anju oldu gelemedim affet" dedi .
"Ağladım" olurmu sende beni affet durumunu bilmiyordum " diyip iki sulu göz ağladık.
Sonra iyi olmalarına sevinip kapattık.
Samet yürümek istedi onu dışarı çıkardım. Yürürken bizi takım elbiseli adamlar durdurdu.
"Burayı geçemezsiniz dediler"..
Ateş..
"Ahhh !yine yine o koku kimdi kimdi bu kız nasıl bu koku beni benden alırdı.Nasıl bu kadar tanıdıktı. "
Hemen oraya doğru yürüdüm." Yavaş abi yaraların" dedi Savaş.
" Başlatma lan yarana yürü "dedim Savaşa .
"O kız beni kurtaran o kız!".
"O iri orman yeşili gözler , o kirpikler o vücut ,o saçlar ahh bu koku oydu işte o" .
Efsun: Kafasını kaldırıp onlara doğru bakan Savaşı ve atesi gördü. "Kimdi bu adam ,adı neydi? diye geçirdi içinden.
"O gözler o yeşil hareler, dağınık olduğu halde seyir haline alınası saçlar .
"Dolgun dudaklar, uzun kirpikler , çene kasları, biçimli o vücut, o kaşlar her haliyle seyir halinde olan o adam."
"Kimdi! kimdin sen?" . .."Ve ben neden bunları düşünüyordum ."
Hemen sametin "Efsun hadi !"
demesiyle kendime gelip arkamı dönüp gitmeye başladık .Yazardan...
Efsun Samet'in seslenmesiyle arkasını dönüp gitmesine ateş kızmış," kim lan onun yanındaki !"kim !" demişti.
"Savaş " ... "abi Efsun 'un kardeşi Samet demişti ."
"Ateşten beklenmeyen bir tebessüm oluştu yüzünde. Savaş şaşırmış
" abi narkoz fazla geldi herhalde "." Niye lan! " dedi Ateş.
"Abi sen tebessüm ediyorsun demişti".
"Bende insanım oğlum!" ama sen yanlış görmüşsündür diyip geçiştirdi.
Demek adın" EFSUN! EFSUN, EFSUN" Sanki içine hafızasına kazır gibi adını söyleyip durmuştu..
"İSMİN GİBİ SENDE ÇOK GÜZELSİN EFSUN! " diyip elindeki tokayi kokladı.
Ve bölüm son beğendiniz mi? beğenmeyi unutmayın
Bakalım bir sonraki bölüm nasıl olacak
Neler bekliyor bizim kileri
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...