CEZA

995 32 6
                                    


Evett nasılsınız bakalım 😁
Bölüm uzun bir aradan sonra geldi. Ama doğru zamanı bekledim açıkçası ,kafamda çok fazla şey vardı.
Hem ramazan hem ates ve Efsun için henüz erken olan bir sahne yazdım mı bilmiorum 😅 merak edin . Ama doğru, zamanı bekledim ve yazdım.
Bu arada beğenip yorum yapmayı unutmayın. Seviyorum sizi.
Bölüme geçelim bakalım. Arkadaşlar lütfen beğeni ve yorum yapın desteğinizi esirgemeyin 🤗🤗





"Bazı anılar can yakmaz .Kalp ritmini zorlar "🙈

"Ne ! ne cezası Ateş ya kalk üzerimden." Ağırlığını üzerime vermemişti ama. Vücudunu üzerimde hissetmek iyi gelmiyordu.
Bu kadar yakın olmak iyi değildi.

İstemiyordum bu kadar yakın olmasını.

Yeşil hareleri koyulaşmış ,adete yüzümün her bir santimini inceliyor,baktıkça çekiyordu sanki.

Hiç beklemediğim bir anda ,yavaş yavaş yaklaşmış ,dudaklarını dudaklarıma sürtmüştü . Nefes almayı bırakmış gibiydim .

"Cezan ağır olacak gibi karıcım " .
"Ama önce aldığın nefesi geri ver . "dedi Ateş.

Ben nefesimi mi tutmuştum . Farkında değildim. Dokunuşları, nefesi ,nefesimi kesiyordu adeta .Nefret ediyordum bu durumdan . "Ona ihanet ediyormuş gibi geliyordu. Hala gelip beni bulmamış ,verdiği sözü tutmamış olsada ona ihanet edemem sözümü tutmalıyım.Helede Ateşin yaptıklarını unutamam .Beni bu evliliğe mecbur kıldı o.

"Nefesimi felan tutmadım ben !" ."Sana öyle geldi!" dedim. Hala dudaklarını dudaklarıma sürtüyor, konuşurken birbirine değiyordu.
Hem öpmek için can atıyor hem de vereceğim tepkiden çekiniyor gibiydi.

Elleri arsızca bacaklarımda geziyor,
Her bir hareketi içimde bir şeyleri su yüzüne çıkarıyordu. Dudakları hala dudaklarımdayken, "öpeceksen öp artık " . "Ne "öpeceksen öpmü " kafayımı yemiştim resmen yanlış anlayacaktı.

Birden bacaklarımdaki eli durmuş, hatta nefes almayı bile bırakmıştı .
Ben bile ne dediğimi en son idrak etmişken onu düşünemiyorum. "Banane canım azmı kıvrandırıyor, canımı sıkıyor biraz onun ki kıvransın ."

"Nefes al Ateş" demiştim ki odayı gür kahkahası doldurdu . İlk defa onu kahkaha atarken görmüştüm .Kocaman gamzeleri yerini daha çok sevmiş gibi büyümüş,çatılan siyah kavisli kaşları yukarı kalkmıştı.

Alt dudağını ısırıp ,bel boşluğuma baskı uygulayarak ,"öpeceksen öp artık demek ha " Ha ha ha öpme mi bu kadar çok mu istiyorsun?

Ciddi sorar gibiydi . Gözlerini gözlerime dayamış, adete ağzımdan çıkacak kelimeleri hapsedecek gibi bakıyordu.

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin