"Korku "

433 35 2
                                    

Slm arkadaşlar normalde bölüm 2 günde bir olacaktı ama ,benim işlerim vardı baya yoğundum.

Ama beğeni ve yorum yaparsanız sevinirim. Çünkü emeğimin karşılığı almak istiyorum. Yıldızı boyarmısınız...

Gözlerimi yavaş yavaş açtım . Ellerimi yatağın sağ tarafında gezdirdim. Ateş yoktu buna emindim . Ama gözlerimi açmadan bilemezdim . Çünkü o hep sağ tarafta uyurdu.

Araladım gözlerimi ,uyandığımda ateş yanımda yoktu.
Haklıydım gitmişti. Ama nereye,insan bir haber verirdi dimi.

"Kalas işte napcan anam . "
Kafamda feci bir ağrı vardı . Ve ben fazlasıyla yapış yapıştım .

Yataktan çıkmak için anı bir hareketle kalktım. Çünkü anı hareketle kalkmasam o yataktan hiç çıkamazdım .

Banyoya doğru ilerlerken dün olanlar geldi aklıma. Hiç çıkmamıştıki oysa.

Babam benim dünyalar iyisi babam .
"Ömrüm kızım "diye sevip kendi annemden bile koruyan ,merhametiyle sarıp sarmalayan babam .

"Nasıl mafya olabilirdi ,nasıl adı Gölge"idi.
Kana bulanmışmıydı eli. Helede masum kanlara.

Bana dokunan elleri kanlımıydı.
Peki biz ,biz nasıl fark etmedik.
Annem biliyormuydu .

"Offffff!!". diye haykırdım. Derin bir iç çekip .

Saçlarımı karıştırdım neler olmuştu ,biz nasıl bilmiyorduk bunları. Gerçekten artık kafayı yiyecektim.

Duşakabine girdim . Giydiğim gecelikleri ,iç çamaşırlarını çıkarıp attım .

Sıcak suya teslim ettim kendimi .
Normalde soğuk su iyi gelirdi ama, benim şuan kaskatı kesilen vücudumun yumuşaması gerekti.

Ateş'in derilerini düşündüm .
"Senin baban katil değil ,senin baban eli kanlı gelmedi hiç eve "

"Senin baban karıncayı bile incitmez!"
"Senin baban benim hayatımı kurtardı."

"Evet benim babam yapmaz ama nasıl gölge olmuştu. Nasıl bu hale gelmişti.
Ya babamıda o adamlar öldürdüyse. "

Ateşe soracaktım tüm bunları. "Nasıl babam gölge oldu . Nasıl bu hallere geldik ."

"Ve kendisi nasıl herkesin önünde diz çöktüğü korkudan tir tir titrediği Ateş VAROĞLU olmuştu!"

"Ben bu ateşi hiç tanımıyordum ki ".

Hızla bu düşüncelerden savrulup kendimi keselemeye başladım.

Zira bu düşünceler heryerimi birer kir, ve pislik gibi sarmalamıştı.
En son saçlarımıda kremleyip çıktım.

Saçlarımın suyunu aldım. O kadar çok keselemiştimki ,aynada kendimi görünce resmen kendi tenimi kazımışım gibi gözükürdu.

Etrafa baktığım da yanıma giymek için hiçbir şey almadığımı fark ettim .

"Kafa kalmamıştıki anasını satayım. "

Banyodan çıkar çıkmaz üzeri birbirine girmiş ,saçları dağılmış, ellerinin boğumları kan olmuş ateşle karşılaştım. Yıkamış ama çıkmamış gibiydi.

Duvardaki saate kaydı gözüm "5.45 "ti . "Bu saate kadar ne olmuştu. Nereye gitmişti Neden birden gitmişti ki "

En son uyumuştum sonradan gitmiş olmalıydı.

Üzerimdeki küçük kalçalarımın hemen altına kadar kapatan havluyu hiç umursamadan yanına doğru gittim.

Oda bir kaç adım bana doğru geldi.

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin