Gece mekana gelmiş, halletmem gerekenleri halletmis ,Efsun 'un son attığı mesajın sinirini Orhun şerefsizinden çıkarmıştım. Şerefsiz mekana adam sokmak istemişti ben "Ateş VAROĞLU " buna izin verirmiydim !.
Tabi bu Efsun 'a o mesaja cevap "vermemek ne demek " olduğunun hesabını sormayacağım anlamına gelmiyordu . Sinirle arabaya binmiş,Efsun 'un evinin önünde durmuştum.Efsun 'un odası olduğunu düşündüğüm ,odaya camdan girmiş sametle karşılaşmıştım. Neyseki uyuyordu . Hemen yavaşça kapıyı açmış, dışarı çıkmıştım. Karşı odaya girip ,o kızıl saçlarını görmüş efsun olduğunu anlamıştım .
Uyuyordu o orman yeşili ,nefretle bakan gözler kapanmış. Yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Gömleğimin düğmelerini çözüp yanına uzandım. Ona bağırmaktan daha cazip gelmişti uyku zira günlerdir uykusuzdum. Burnumu boynuna gömüp,kollarımı beline doladım usulca. Nede olsa uyandırıp dirsek yemek istemiyordum. Onun bu halleri benim çok hoşuma gidiyor ,uğraşmak istiyordum .
Sadece zevkten yoksa oda diğer kızlar gibiydi öylemiydi ,öyleydi . Tek farkı kendine has bir kokusunun olmasıydı.
Uyku şekilleri böyle 👇👇
Sabah ensemde sıcak bir nefes hissetmemle uyandığımda çok korkmuş. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Arkamı döner dönmez "Ateş "olduğunu anladım . Tabi bu karınca yiyenden başka kim olabilirdi!.
Ondan başka kimse cesaret edemezdi.
Kalk şuradan, Çek ellerini üzerimden demiş, ellerini belimden ve elimden çekmeye çalışmış, hareket ettiremediğimden ayağına tekme atıp, "Hey uyan!!" demiştim." Noluyor kızım ya sabah sabah delirdin mi deli etme beni yat şuraya!" dedi. Azcık uzaklaştığım yere tekrar geri çekmişti beni . Kolunu ısırmamla elini çekmişti bende fırsattan istifade kurtulmuştum.
"Yavru Panter "demiştim ama vampirmişsin!" dedi"Hey! sen ,sen neden çıplaksın. " diye bağırmış ,kendi üzerime bakmıştım.
Şükür ki ben giyiniktim."Neden vücudu mu görünce kendine engel mi olamıyorsun !"
deyip ,yüzüne iğrenç bir gülümseme kondurmuştu.(iç ses : yalan söyleme için eridi o gülüşe iç ses olduğumdan biliyorum. ) alakası yok sonuçta nefret ediyorum erimedim ben .( iç ses:He he erimedin) Sus be senlemi ugrasacam diyip iç sesi susturmaya çalışırken
,"Ateş 'in kaslarımı yiyecek gibi bakmaya devam etmek yerine icraate dökebilirsin "demesiyle gözlerim kocaman açıldı. Hemen kendime gelmek için kafamı salladım ve gözlerimi üzerinden çekip arkamı döndüm. .
"Ne alakası var be!kaslı erkeklerden nefret ederim ben (yalannn) . Midemi bulandırıyor bu görüntü,helede sana ait olunca . " Bastırarak söylemiştim bunu ona .
"İyi düğün günü onlara dokunmak için can atıp altında ezilirken hatırlatırım bunları sana "dedi
Önümü sinirle dönüp ona çarpmamı sağlamıştı . Ne ara gelmişti arkamaki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...