İPUCU

572 31 5
                                    

Evett selam millet nasılsınız.
Yorum yapın, fikrinizi belirtin ki birlikte konuşalım. Fikirlerinizi merak ediyorum. Benim için önemli lütfen yazın .Ve 20 oy 20 yorum istiyorum yeni bölüm için.... bence az bir şey çünkü okunmaya göre vote beğeni ve oy az buda beni üzüyor. Seviyorum sizi birlikte büyüyelim .

Derin bir nefes almıştım. Ciğerlerim oksijen diye yalvarıyordu çünkü  .
Ateşin ağzında kalan son oksijende ben almıştım ama o hiç nefessiz kalmış gibi değildi.  Bazen bu adamı çözmekte zorlanıyorum evet .

Hala kollarımı belimde alnı alnımdaydı.

"Cezanı çabuk kabullendin karıcım"
dedi bir anda .

Ben nefesimi düzene sokmaya çalışıyor bir yandanda cevabımı hazırlıyordum.
Asla onun lafının altında kalamazdım .
Bana ters bünyeme tersti bir kere.

"Sen cezamı kabullenmek için hem yaptığım hatayı gösterip, hemde öpmem için bu kadar can atarken kabullendim bende naparsın. Hak edene hak ettiği verilir benim dünyamda diyip gözkırptım".

Kafasını geriye atıp şut bir kahkaha patlattı. Adem elması yukarı aşağı hareket ederken ,gözlerim yüzü ve adem elması arasında mekik dokuyordu resmen . Bu adama bu vücut yüz çok tezattı. 

"Komik olan ne dedim kaşlarımı hafif çatarak ."

"Komik olan bir şey yok  karıcım" .Senin  çok fena olman  , aşıŕı hoşuma gidiyor. Bu kendinden ödün vermeyen hallerin o minik egon ,zekan deli ediyor beni ".
diyip burnumun ucuna küçük bir öpücük bıraktı.

"İyi deli ol o zaman ama önce beni serbest bırak artık "dedim gözlerinin içine bakarak .

"Kendil kurtul o zaman !"diyip belimdeki elini iyice sıkılaştırdı.

"Yaa demek kendim kurtulmalıyım kurtulalım bakalım "diyip bacak arasına tekme attım - atmaya çalıştım demek daha doğru.

Direk anı refleksle sol ayağını bacak  arasına kapatacak şekle getirip ,bacak aramdan tuttuğu gibi beni başının üstünden çevirip sırtımı yerle buluşturdu.

Bense hemen olduğum yerden ayaklarına tekme atıp geriye doğru sendelenip yere düşmesini sağladım.  Bunu beklememiş olacak ki afallamış nasıl yerde olduğuna bakıyordu. 

Ani hareketle beni bacağımdan tutup altına çekmişti, çalışmıştı çünkü göğsüne tekmeyi yemişti. 

"Ahh " diye bir ses çıktı ondan dikişlerine zarar verdim diye çok korktum. Evet iyileşmişti ama korktum yinede.  Şuan çok fazla düşmanı varken onu yaralamak istemezdim .

Başımıza bela olabilirdi o adamlar. 
Ona bu konuda güveniyordum . Güçlüydü o hemde çok güvenilirdirde ama bunu bilmesine gerek yoktu .

"Noldu iyimisin !" diye yanına gider gitmez ,ayağıma taktığı çelmeyle yere düşmen onun üzerime eğilmesi bir oldu .

"Asla düşmanına acıma ,savunmasız bırakma kendini yoksa şuan ölmüş olurdun". dedi kendinden çok emin bir sesle .

"Şuan altındayken nasıl ölebilirim,ayrıca düşmanım olduğunu bilmem ve unutturmaman güzel" dedim göz kırparak ona. Tek bir şey  vardı bu sözler çok tanıdıktı ."Bu sözler canımdan çok sevdiğim adama  babama aitti ."

Peki ateş bunları nerden biliyordu.
Babam gibi öğretiyordu herşeyi.  Babamı tanıyor olabilirmiydi.
Hayır, hayır tanıyor olsa benimde haberim olurdu.

Üzerimden kalkmadan "asla  kendini bu hale sokma çok dikkat etmelisin .Düşmanlarım sana bu kadar basit davranmaz .Ben yanına gelene kadar kendini korumayı bilmelisin unutma bunu " demişti.

HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin