Kaldığımız yerden devam canlar.
Isırdı bu defa efsun ateşin göğsünü. Ne ara o kadar derine inmişti. İçindeki ihtiras o kadar sarmıştı ki bedenini o bile fark edememişti.
Ateşse içinde ki volkanlari daha yakıcı hissettiğinde kafasını daha çok bastırdı efsunun . Efsunsa hiç fırsat kaybetmeden diline gelen o tatla yalamaya başladı ateşin pürüzsüz kaslı göğsünü.Ateş daha fazla dayanamadı bahçede olacak işmiydi bu şimdi. Yukarıya çıkarsa inemezler hatta günlerce çıkartmazdı karısını yataktan.
Öyleki o dışarıya mis gibi orman seyri veren bolkonda bile karısına karışmanın hayalini kurmuştu.
Yapamazdı ama ona çok güzel bir sürpriz hazırlamışken karısı bu kadar süslenmişken yapamazdı .
En iyisi arabaydı içindeki canavarı zincirleye biliyorken arabada dizginleye bilir karısının ona olan ateşini biraz söndüre bilirdi.Ne güzelde yalıyor zalım öyle.
Dışarda olmasalar sesli sesli inler. Sonra karısını nasıl zıplatırdı üstünde.
Kafasını sağa sola salladı. Bu düşüncelerden kurtulmalıydı yoksa sonu iyi değildi.Daha fazla dayanamadı .Karısını
belinden tuttuğu gibi kucağına alıp arabanın geniş arka kısmına oturdular. Hiç zorlanmadan hemde şimdi efsun kucağındaydı.Efsun kafasını kaldırıp ateşe baktı sırıtarak.
Birde karın kaslarına kadar açtığı gömleğine. Nede güzeldi ateşin o kavruk teni. Kendine has o kokusu. Peki ya koca koca olan baklavalarına ne demeli. Resmen gel efsun beni yala diyordu.Altındaki sertlik kendini hissettirince yutkundu yavaşça. Bu kadar büyükmüydü daha önce baxserden görmüştü ama şuan altındaki daha büyüktü sanki.
Sertçe bastırdı kendini ateşin erkekliğine. Daha fazla hissetmek istiyordu onu . Zira artık zamanı gelmişti.
"Imh !"
diye inleyip kafasını geriye yasladı ateş.
Sabrıyla oynuyordu bu kadın onun ."Yavrum rahat dur !ilkini burda arabada yaşa istemiyorum. Dayanacak halim kalmadı.
dedi nefes nefese kalmış boğuk bir sesle.Sertçe yutkundu efsun oda farkındaydı ateşin artık sabrının kalmadığının.
Ama kadınlığının atıyor ve dayanılmaz halde sızlamasına dayanamıyordu."Ateşş . "
dedi inlercesine ."Dayanamıyorum ".
"Neye dayanamıyorsun güzelim ".
dedi ateş yüzündeki piç bir sırıtmayla.Kendini bir kez daha sertçe bastırdı efsun ateşe.
"Ahh !"
Ateş efsunun ona kendini sertçe bastırmasıyla daha fazla dayanamayıp tek hamlede belinden kavradığı gibi altına aldı efsunu.
Küçük bir kıkırdadı efsun .
"Dayanamıyorsun dimi bana ateş ?".
"Ben senin her zerrene açım. Hem doyamıyor hem dayanamıyorum. "
Küçük bir buse kondurdu efsunun dudaklarına. Arzuyla istekle değil , temiz şefkatli bir buseydi. o iç hoplatan sözlerden sonra.
"Şimdi seni bir rahatlayalım ilerisini sana sürprizim olan yerde yaşatmak istiyorum. "
"Hmm hadi rahatlat beni ".
dedi efsun cilveli cilveli."Bu adam beni şimdi yer " . Alt dudağını ısırdı. "Yesin yesin bende onu yerim oh mis " . (Jssj kuduruk)
diyede geçirdi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...