Selam canlarım nasılsınız bakalım.
Kitabı okuyan beğenen yorum yapan herkese çokkkk teşekkür ederimmm .İyiki varsınız. Hayalet okuyucu olan canım okuyucularım lütfen aşağıdaki yıldıza dokunurmusnuz . Benim için çok değerli vr önemli. Hadi yıldıza dokun .
Pamuk eller yıldıza.☆
☆
☆
☆
☆Sabah gözlerimi tenime değen sıcak nefesle açtım .
Yine buram buram ,burnuma gelen o kokusu talan ediyordu ciğerlerimi. Derin derin soluyup ciğerlerime hapsetmek istediğim kokusu.Ne çok beklemiştim bu anı . Ne çok düşlemiştim. Nasıl korkmuştum beni sevmez hiç böyle olamayız diye .
Kim severdiki beni ,belkide eskiden tanıdığı ateş olmasaydım sevmez bu kadar çabuk kabullenmezdi beni ,herşeyi.
Derin bir nefes daha aldım yetmiyor gibiydi . Şuan kollarımda, boyun girintimde başı,bacaklarımın üzerinde sol bacağı ,ğöğsümün üstünde ince uzun bembeyaz parmakları çıplak ğöğsümün, ona ait olan kalbimin üzerinde öylece derin soluksuz bir uykuda . "Bana imkansız gibi gözüken kadın ".
Bugün uzun sürecek bir toplantı yapmalıydım. Ďünkü saldırıyı kolay ,zeki ve kusursuz bir plan kurarak zararsız atlatmış olabilirim ama bu bir tatbikattı onların yaptığı.
Beni denemek için yapmışlardı artık buna eminim . Dün buraya gelirken yerimide öğrenmiş olma ihtimalleri çok yüksekti. O yüzden benim ardımdan gelen her araba sonrasında bulunmuş ve şüpheli olanları depoya götürülmesini istedim .
Tabi ben Efsun çok korkmasın diye pek bir şey diyemedim ama karşımızdaki adamlar çok güçlü ama bende bir o kadar güçlüyüm .
Asla ama asla babamın kanını yerde koymayacağım . O kuduz çakal sürüsü bedelini en ağır şekilde ödeyecek.
Yavaşça efsundan ayrıldım. Yaşadıkları geçmişi atlatması kolay olmayacak ama babasının hala o tertemiz adam olduğuna inandığında herşeyi atlatacak bu duygusallıktan kurtulacak benim kızım.
Kıyafetlerimi almak için kıyafet odasına doğru yürüdüm . Kıyafetlerimi alıp duşa girdim .
Kısa bir süre sonra çıkıp saçlarımı yukarıya doğru fön verip kıyafetlerimi de giydiğimde artık hazırdım.
Efsun hala uyuyordu. Bugün ben yanında yokken kendini koruyabilmesi için bizim kendi icadımız olan bir kaç ürün tanıtıp son hareketleri öğrenecekti.
Ama önce toplantı yapıp biraz daha adama ihtiyacım olduğunu onların kimin tarafında olduğunu görmem lazımdı .
Zira yer altında sizi her an zehirleyecek bir sürü yılan ve köstebek vardı.Efsunun yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurup çıkmıştım evden .
Şuan saat" 08.20 ". Depoda dünkü beni takip eden adamı konuşması için bekliyordum .
Çocuklar biraz fazla oyun oynamışlardı onunla dolayısıyla uyuya kalmıştı .
Yada bayılmışmıydı deseydim yorgunluktan ,yada acıdan.Başından aşağıya doğru tazyikli suyla yıkanıp birden açılmıştı. Araba yıkıyor gibi suyu tutmuştu cemil .
"Abi kulun köpeğin oliyim abi ! Beni siksinlerki doğru söylüyorum bunu seni denemek ve adamlarını ölçmek için yaptıklar. Birde evini bulmak için .
Ama bu kadar çok temkinli olacağını bilemediler .Yolda adamların ben ve iki aracı seni takip edip haber veremeden imha ettiler. Gözünü seveyim abi beni affet canımı bağışla!"dedi sesi ihanet kokan çakalın . Tahminlerim doğruydu yine zekam herşeyi çözmüştü. Eğer önceden tahmin edip tedbir almamış olsaydım ,şuan herşey bitmiş demekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLDUM SANA
ChickLit" Siz hiç nefret ettiğiniz ,tehlikeli mafya babasının ellerine hayatınızı verdiniz mi?" "Tehlikenin içine attınız mı kendinizi?". "Adının bile korku saldığı bir adamla ,aynı evi aynı yatağı paylaşmak zorunda kaldınız mı? ". Ben bu mafyaya mecbur ka...