yeni bölümdem kücük bir fragman

483 15 11
                                    

Selamm arkadaşlar.  Biliyorum uzun zamn oldu. Ben hastalandım.  Yetmedi alerjim tuttu. Yetmedi misaifrilerim oldu. Yetmedi ayağıma makas girdi. Yetmedi 2 bin kelimelik bölümü kaydederken sildim .ama yıkılmadim ayaktayim dertlerimle başbaşayım. Znzjjz
  Ama ben yinede kısa kısa bile olsa yazdı. Tahmini 5 bin kelimelik bir bölüm geliyor. Bu küçük bir kesiti atıp gidiyorum. İyi okumalar . Akşam görüşürüz. .  Beklediğiniz için teşekkürler
Seviyorum sizi. 



"Belkide istiyorumdur ,belkide artık sana tam anlamıyla gelmiş senin olmak  sana karışmak istiyorumdur!".

Yutkundu ateş. Vardı bugün zaten öyle bir planı ona doya doya karışmak kadınının  gökkuşağı renklerine boyanmak istiyordu. O rengarenk cıvıl cıvılken . Kendisi ayışıttı.
Korkmuyor değildi  .
Karısı onun ayışıtına siyahına karışmak kavuşmak istememesinden .
Korkuyordu hemde deli gibi.
Öpecekti hiç öpmemiş gibi, saracaktı hiç sarmamış gibi. Sevip sevişecekti hiç dokunmamış gibi. Ama karısının rızası olmadan değil.  Dur derse duracaktı. Söz vermişti kendine . İçince yanıp canavara dönüşmüş o isteğe dur diyecek engel olacaktı.

Kazanmışken kaybedemezdi ki . Deli gibi istiyordu ama kadını da onu deli gibi istesin rızası olsun istiyordu. Şimdi, şimdi vardı işte karısının rızası tamam diyordu. Gökkuşağı renklerim bulansın senin ayışıtlarına. Karışsın tenin tenime kanın kanıma diyordu.
Engel yoktu sınır yoktu. Gelmişti artık karısı ona.

"Seni bana verene sevdirip yar edenede sanada kurban olurum kadın! " .

diyip alnına uzun bir öpücük bıraktı .
Alından öpmek "helalimsin benimsin" demekti. Mühürlemişti sözlerini dudaklarıyla.

"Şuan deli gibi o öpmekten daha da  kızarmış dudaklarına saldırmamak için zor tutuyorum kendimi.  Çünkü arabanın üzerinde içinde olamam güzelim ".

Göğsüne sokuldu efsun ateşin. Utanmışmıydı. Peki kadınlığında hissettiği  o kendini ben yanıyorum sızım sızım  sızlıyorum diyen şeyde neyin nesiydi öyle.

Göğsüne sokulup utanmasına tezat  gömleğin açıkta bıraktığı ğöğsüne  ıslak öpücükler bıraktı. Kafasını geriye attı Ateş. Efsun bu durumdan haz almış gibi dilini  açıkta kalan  göğsünde dolandırmış ıslak ıslak öpmeyi de ihmal etmemişti.





HAPSOLDUM SANA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin