4. - Megmentő

380 34 1
                                    

Paradicsom repül mindenhová.
Jimin arca tiszta olyan volt, már kezdett neki fájni. Szerencséje annyi volt, hogy a legtöbb paradicsom mellette vagy feje felett repült el.
Nem sajnálták, csak élvezték az emberek. Ez volt benne a legszomorúbb.

- Ezt te sem gondolhatod komolyan! - lépett apja elé Virág.

Tekintete dühöt sugárzott apja felé, ki csak leintette lányát. Nem tudta érdekelni, hogy egyetlen leánya éppen vitatkozni akar vele.

- Lopott. Ezt kapta büntetés képpen. Addig örüljön, amég nem a bitófát kapja. - hangja moton volt.

Számára Jimin tényleg csak egy paraszt gyerek volt a sok közül. Mert tényleg az volt, korához képest.

- Apám, hiszen egy idős asszonynak akart segíteni! - próbálkozott tovább a lány.

- Nem fizette ki, lopásnak számít még ígyis! Megmondtam leányom, addig örüljön amég nem a bitófát kapja ezért! - nem tetszett neki leánya viselkedése; de ez igaz volt fordítva is.

Virág ökölbe szorította a kezét és magára hagyta apját. Inkább ki ment az udvar annak felére, ahol a lovakat tartják. Majd akkor Jungkook gondoskodik erről. - gondolta magában, tudta hogy rá bármikor tud számítani.

Testvéréhez érve látta, hogy nem a megszokott kis herceg ruhájában van. Hanem sokkal inkább a vadász ruhában. Abban senki sem ismerte fel, ő volt a falu "Robin Hoodja".

|

Jimin megkötött kézzel csak tűrte, ahogyan a paracsidom még mindig arcát és teste minden porcikáját eltalálta. Az emberek csak nevettek körülötte, csúfoltak és mindennek elmondták.

A semmiből egy ló nyerítette fel. Az emberek felfigyeltek, abba maradt a dobálózás, és a mindennek össze hozása. Helyét a meghökkenés és a "Mindenki figyeljen, újra itt van az az ember" mondat szólalt fel többször is.

Senki sem látott semmit.
A nyíl hirtelen repült el több ember feje felett, célba érve Jimin csuklóját szorító kötélen. A kötél elszakadt, Jimin újra szabad lett – de mozdulni már nem tudott. Meglepettség ült ki arcára, fehérebb lett bőre mint amilyen volt, szemei összeszűkültek.

Egy szén fekete ló vágtatott be az udvarba. A tömeg két részre osztódott, a titokzatos ember arcát nem lehetett látni.

Megfogta Jimin kezét és felrántva maga mögé parancsolt rá lovára, hogy induljon el. Az állat először futva, majd vágtában rohant el a vártól, egyenesen az erdő felé.

Jungkook tudta, hogy a katónak utannuk fognak menni, amint valaki elkiáltja magát. Az erdő biztonságos volt, minden zegét - zugát ismerte. Minden ösvényt, rejtek helyet, bokrot, fát és virágot ismert abban az erődben. Más menedék hirtelen nem jutott az eszébe.

Érted Harcolni  //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now