Hideg volt a kinti levegő. De őt nem zavarta. Csak sétált fel - alá, élvezte a nap meleg sugarait arcán, nézte ahogyan a nagy csillag lassan újra felkel. Vele együtt.
Tudta, hogy nincsen egyedül; de nem akarta megzavarni háttérben lévő csodálóját. Nem is zavartatta magát, mikor még minden a régi volt Jungkook többször is ott volt Jiminnél és vigyázott rá. A szőke sebeit látta el, mik mellkasán és hátán voltak. Nem tudta zavarni, hogy távolból meztelen felsőtestét nézi. Érezte ahogyan a zavart fiú tekintete többször is elidőz rajta.
- Gondolom, nem zavar ha nem éppen a mellkasomat nézed; hanem az arcomat néhány percre. - inkább hangzott kijelentésnek, mint egy kérdésnek Jungkook mondata.
Nem tudta megállni, hogy ne szóljon rá a fiúra.
Jimin meglepődbe, de mégis szégyellve magát elő bújt rejtek helyéről — ami egy halas hordó mögött volt — majd oda ment az idősebbhez. Arca kipirult volt, nem csak a látványtól ami elé tárult, vagyis Jungkook továbbra is fedetlen felsőtestétől; hanem a hideg miatt is.
- B-Bocsánat...
- Mit keresel ilyen korán ide kint? - tette fel kérdését, figyelmen kívül hagyva vele Jimin halk bocsánatát.
- Hát.. Izé.. Én.. T-te mit keresel itt ilyen korán? - kapta rá tekintetét a hercegre.
Jungkook halkan felkuncogott. Tetszett neki, hogy még mindig tud nevetni amikor zavarban van tőle a szőke és próbálja magát menteni.
- Mindig megnézem a napkeltét. A hideg felébreszt egy kicsit amég kint vagyok. Meg ilyenkor még csend van.
- Hm.. Tényleg nagy a csend ilyenkor. Ez már tetszik..
- Reggelente mindig ide kiülök és várom ahogyan felkel a nap. Jó egy időtöltés, ha az ember nem tud aludni és még nincs akkora nagy ricsaj ilyenkor.
- Félig meztelenül? Nem fázol meg vagy valami? - értetlenkedett a kisebb.
Jimint nyomasztani kezdte, hogy Jungkook ennyire nem is vigyáz magára. Újra magát kezdi hibáztatni, hogy miért is bántotta meg a fiút.
- Nem mindig. Csak amikor nagyon meleg van és már nem bírom. A testem gyorsan melegszik, egy idő után már a ruha is melegít. A kettő együtt nem olyan jó érzés, így kényelmesebb ha leveszem a felsőmet. Annyira nem is zavar, legalább hül egy kicsit a testem. - magyarázta egy kisebb bele éléssel Jungkook.
Hirtelen csend lett.
Jungkook észhez kapott.
Vajon Jimin miért is van kint és fent ilyen korán?- Amúgy Jimin.. Miért is vagy fent?
A szőkeség félre nézett. Miért is jött ki? Miért is kelt fel ilyen korán?
Hogy beszéljen Jungkook-kal. Ami sikerült neki, csak nem a lényegről amiért valójában felkelt ma.
YOU ARE READING
Érted Harcolni //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔
FantasyEgy herceg és egy erdőben nevelkedett fiú története. - egy herceg fiú, aki vadásznak álcázva magát segít egy fiún, akit már kis kora óta védelmez. De egy nap, minden annyiba vesz. Vajon minden rendbe jön? A két fiú újra egymásra talál? Más is...