14. - Jimin..

239 15 0
                                    

Jobbra - balra forgolódott. Kereste a nevetés gazdáját. Kereste Jimint, hogy hol lehet. Az erdő sűrű részén voltak, ami csak nagyobb gondot okozott neki. A sok fa között Jimint bármelyik irányba eltudták vinni, távol tőle, távol a biztonságtól, távol attól hogy megtudja őt védeni.

A nevetés újra megcsapta Jungkook füleit. Gondolataiból ez az egy dolog rántotta ki. Újra hallva — most már magában is tudatosítva  —  Mark nevetését észbe kapott.

Mély levegőt vett. Légzése és szívverése egy kicsit nyugodtabb lett, de a pulzusa továbbra is magas volt. Ezt nem ronthatta el, most Jimin a tét. Megígérte magának (és fejben a szőkének is), hogy megvédőit akár élete árán is.

- A játékodnak vége van Mark. Engedd el Jimint és mindent megbeszélhetünk. - próbált nyugodtan beszélni, de hangjából lehetett hallani, hogy ez nagyon nem tetszik neki.

- Játék? Vége? Vége a játéknak? Még el sem kezdtük a játékot, Jungkook. - szólt vissza a fiú, rejtély volt hogy honna jöhet.

- Nálad van Jimin! Zico őt akarja és te elviszed neki! Ennyi volt a játék,     nem?!

- Zico. Zico. Zico.. - ízlelgette a nevet, majd felnevetett.
- Vicces vagy Jungkook.

A barna hajú mordult egyet. Nem tetszett neki ez az egész.

- Nagyon ragaszkodsz te ehhez a.. Jimin gyerekhez. Talán nem szerelmes vagy belé?  Akkor viszont még nagyobb értéket fog érni. - nevetett tovább magában.

Elő bújva rejtekhelyéről  – egy fa mögül (nehéz lett volna kitalálni) – karjában a megkötözött "teóriájával". Egyenesen Jungkook szemeibe nézett, lattá benne a félelmet, gyilkolást és aggódást. Arcára mosoly ült ki.

- Szóval? Jimin lenne az akit annyira szeretsz? Mióta is? Milyen áron? Vagy csak azért kell neked, mert egy ritka faj tagja? - sorozta meg a fiút Mark.

Vörös hájat szabad kezével kisöpörte éjfekete szemeiből. Lattá ahogyan Jungkook szemeiben hogyan pereg le az élete Jimin nélkül. Nem is hagyta ezt már szó nélkül:

- Hogy fogod túl élni a kedvesed nélkül? Életed pergett most le szemedben. - újra felnevetett.

Jungkook csak nézett. Szíve szakadt ahogyan látta a kisebbiket fogja kezei között rángatózni. Mit csinálna ő Jimin nélkül? Senkit sem tudna ugyan így szeretni. Megsem tudna magának bocsájtani, hogy először megbántja őt, aztán meg ellensége karmai között van.

- Tik-tak. Tik-tak, Jungkook. Én rá érek egész nap, az erdő lassan úgyis égni fog. Akár itt is hagyhatnám ezt a korcsot, de nagyon sok pénzt tudnék vele kaszálni. Vagy megtartom majd magamnak. Nem is tudom.. Olyan aranyos arca van, azok az ajkak.. Hmmm.. - harapott alsó ajkába Mark.

- Fejed vágom le, ha megmered tenni! - borult el Jungkook agya, ahogyan bele gondolt mire is lenne vele képes a vörös hajú.

Mark száját egy nevetés hagyta el, majd mosolyra húzta azt.

Érted Harcolni  //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now